Πώς μια ισπανική ξενοδοχειακή επιχείρηση χρησιμοποιεί το TripAdvisor για την αλλαγή της φίρμας της

04-03-19 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Ο Όμιλος Selenta, ο οποίος διαχειρίζεται εννιά επιχειρήσεις σε διάφορες ισπανικές πόλεις, μεγιστοποίησε την προβολή του SOFIA Hotel, ώστε να μπορεί να εξασφαλίσει μεγαλύτερη επισκεψιμότητα και να δώσει ώθηση στην online φήμη του.

Η κα Silvia Sutter, Διευθύντρια του τμήματος online επισκεψιμότητας του Selenta, ανέλυσε το πώς το ξενοδοχείο κατάφερε να ενισχύσει την προβολή και την επισκεψιμότητα του με το TripAdvisor.

Το TripAdvisor, ως κομμάτι της στρατηγικής αλλαγής φίρμας

Η όλη διαδικασία ξεκίνησε το προηγούμενο έτος και απαιτούσε μήνες σχεδιασμού και προετοιμασίας. «Μεταμορφώσαμε πλήρως την εταιρεία και κάναμε αλλαγή φίρμας. Τώρα ασχολούμαστε με την επανατοποθέτηση των ξενοδοχείων μας ως επιχειρήσεις πολυτέλειας και κορυφαίας ποιότητας» σημειώνει η κα Sutter.

Στόχος της ανωτέρω κίνησης, ήταν η αύξηση της προβολής και της επισκεψιμότητας των εννιά ξενοδοχείων. Σύμφωνα με την κα Sutter, ο Όμιλος ήθελε να διερευνήσει την αγορά και να προσεγγίσει περισσότερους ταξιδιώτες από τις ΗΠΑ, δεδομένου ότι η πλειοψηφία των πελατών του προέρχεται συνήθως από την Ισπανία και το Ηνωμένο Βασίλειο.

Η κα Sutter στράφηκε στο TripAdvisor για την προώθηση του ανανεωμένου SOFIA Hotel, ενός καταλύματος που πρόσφατα ανακαίνισε ο Όμιλος Selenta. «Το TripAdvisor είναι ένα σπουδαίο κανάλι μάρκετινγκ, καθώς μέσω αυτής της πηγής επισκεψιμότητας αυξάνεται η συνολική μας απόδοση, ενώ οι ταξιδιώτες από το TripAdvisor είναι πιο πιθανό να κάνουν κράτηση» προσθέτει. «Ενημερώσαμε τη σελίδα καταχώρισης του SOFIA στο TripAdvisor με το νέο μας όνομα, προσθέτοντας φωτογραφίες και άλλες πληροφορίες, όχι μόνο για να αναδείξουμε την ανακαίνιση, αλλά και για να δημιουργήσουμε καινούριες προσδοκίες στους πελάτες.»

Αύξηση της προβολής με τις διαφημιζόμενες τοποθετήσεις

Για να εξασφαλίσει μεγαλύτερη προβολή του SOFIA στο πλαίσιο της ανταγωνιστικής αγοράς της Βαρκελώνης, η κα Sutter χρησιμοποιεί τις διαφημιζόμενες τοποθετήσεις. «Αποφασίσαμε να δοκιμάσουμε τις διαφημιζόμενες τοποθετήσεις για να ενισχυθεί η προβολή του SOFIA και η αναγνωρισιμότητα της φίρμας μας. Η επιπλέον προβολή που χαρίζουν οι διαφημιζόμενες τοποθετήσεις φέρνει το ξενοδοχείο μπροστά στα μάτια περισσότερων πελατών που ψάχνουν για καταλύματα στη Βαρκελώνη» αναφέρει.

Το SOFIA έχει εξασφαλίσει περισσότερη προβολή και επισκεψιμότητα. «Τα αποτελέσματα ήταν εκπληκτικά: Οι διαφημιζόμενες τοποθετήσεις απέδωσαν τόσο καλά για το SOFIA που πλέον όλα τα ξενοδοχεία του Selenta διαθέτουν ενεργές εκστρατείες ώστε να αυξήσουν την προβολή τους» τονίζει η κα Sutter. «Κατά μέσο όρο, αυτές οι διαφημίσεις απέφεραν πάνω από 50.000 εμφανίσεις ανά κατάλυμα μέσα σε 6 εβδομάδες από ταξιδιώτες στους οποίους θέλαμε στοχευμένα να έχουμε απεύθυνση.»

Και αυτή η προβολή αποδίδει καρπούς: «Έχουμε καταφέρει να αυξήσουμε την επισκεψιμότητα του ιστότοπου του SOFIA, εξασφαλίζοντας υποψήφιους πελάτες που τελικά όντως κάνουν κράτηση. Από όταν ξεκινήσαμε τις διαφημιζόμενες τοποθετήσεις, οι παραπομπές για κρατήσεις στο SOFIA έχουν αυξηθεί» προσθέτει η κα Sutter.

Η πορεία της online φήμης του SOFIA έχει επίσης επιταχυνθεί. «Η αύξηση της προβολής έδωσε ώθηση στον κύκλο της online φήμης του SOFIA, κάτι που το βοήθησε ώστε να καταταχθεί στο 10% των κορυφαίων καταλυμάτων της Βαρκελώνης» επισημαίνει η κα Sutter. «Όσο αυξάνονται οι πελάτες που φιλοξενεί το SOFIA, τόσο αυξάνονται οι κριτικές και οι φωτογραφίες που δημοσιεύουν, και έτσι, ξεκινάει ο νέος κύκλος, με τους πιθανούς πελάτες να παίρνουν ιδέες ώστε να καταλήξουν να κάνουν κράτηση στη δική μας επιχείρηση.»

Τέλος, η κα Sutter σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει τις διαφημιζόμενες τοποθετήσεις καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς. «Εάν το ποσοστό μετατροπής των ταξιδιωτών σε πελάτες συνεχίσει να αυξάνεται χάρη στις διαφημιζόμενες τοποθετήσεις, θα χρησιμοποιούμε τις διαφημίσεις μας για όσο προχωράει η διαδικασία αλλαγής φίρμας. Οι διαφημίσεις με βοήθησαν στην επανατοποθέτηση των καταλυμάτων μας, στην άνοδο της επισκεψιμότητας στους ιστότοπούς μας και στην αύξηση των κρατήσεών μας» καταλήγει.

 

διαβάστε ακόμα

Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ
MyCoast: | Η νέα ψηφιακή εφαρμογή για την τήρηση της νομιμότητας σε αιγιαλό και παραλίες
Τουρισμός | "Διασκεδάστε με σεβασμό" στις Βαλεαρίδες Νήσους - η νέα καμπάνια για υπευθυνότητα των τουριστών
Έρευνα: Μεγαλώνει το «παράθυρο» κρατήσεων στα ταξίδια – Η Ευρώπη πρωταθλήτρια
Έντονη ζήτηση για ταξίδια στην Αμερική το 2024
HolidayCheck: Εκδήλωση στην Κρήτη για την τοποθέτηση των ξενοδοχείων στις γερμανόφωνες αγορές