DER Touristik: Αλλάζουν τα κόνσεπτ των ξενοδοχείων Calimera και LTI - Αρχή με τη Ρόδο

01-03-19 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Σε αλλαγές στο προφιλ δύο ξενοδοχειακών brand του, τα LTI και Calimera, προβαίνει το τμήμα ξενοδοχείων του γερμανικού οργανισμού DER Touristik, DER Touristik Hotels.

Στα ξενοδοχεία Calimera ο όρος «club» περιορίζεται και το κόνσεπτ ανεβαίνει σε πολυτελή οικογενειακά club. Η LTI επιδιώκει να χαρακτηρισθεί ως brand φιλικό προς τους ενήλικες στις υψηλές κατηγορίες με βασικές θεματικές τη διασκέδαση, τη χαλάρωση και τη γυμναστική.

Τα 9 Calimera resort δίνουν έμφαση στις οικογένειες. Τα δωμάτια Calimera θα αναλογούν στο ένα πέμπτο κάθε ξενοδοχείου του brand. Σύμφωνα με τον DER Touristik, τα εύρυχωρα αυτά οικογενειακά δωμάτια προσφέρουν αρκετό χώρο για 4 ανθρώπους και παιδική γωνιά. Θα υπάρχουν επίσης τραπέζια σε κοινόχρηστους χώρους για οικογένειες στα εστιατόρια και οι σεφ θα ετοιμάζουν δημοφιλή γεύματα για παιδιά.

Η ονομασία του brand LTI, συντίθεται από τα αρχικά των λέξεων «life, dream, pause» και στοχεύει στις 5 αισθήσεις. 

Στα ξενοδοχεία LTI Asterias Beach Resort στη Ρόδο και Calimera Yati Beach στη Τζέρμπα θα υπάρχουν αιώρες και beach bar από το Μάιο. Μέχρι το 2020 όλα τα ξενοδοχεία Calimera και LTI θα έχουν προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα.

διαβάστε ακόμα

ΕΟΤ: Προβολή της Ελλάδας στη Μεγάλη Βρετανία για τουρισμό περιπέτειας
Γερμανικός τουρισμός: +63% οι δαπάνες για διακοπές το καλοκαίρι του 2024 – Τρίτη επιλογή η Ελλάδα
Ελληνικός τουρισμός 2024 | Τι δείχνουν οι προγραμματισμένες αεροπορικές θέσεις για τη σεζόν - η εικόνα ανά αγορά και αεροδρόμιο
Ισπανικός τουρισμός | Νέο ρεκόρ αναμένεται το 2024
Προβολή της Ρόδου στην Ολλανδική και Βελγική αγορά
Χαλκιδική: Fam trip 20 τουριστικών πρακτόρων από 12 χώρες
Νέες Σ.Σ.Ε. στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις των Χανίων
Indie Playground Festival vol.2 | 1 & 2 Ιουνίου | Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου
Προβολή της Ελλάδας στη Στοκχόλμη ως ιδανικός προορισμός για συνταξιούχους
Η συμβολή του ΞΕΕ στην τουριστική ανάδειξη του Έβρου