Πώς ένας ξενοδοχειακός όμιλος αξιοποιεί το μάρκετινγκ για να προσεγγίσει ταξιδιώτες

25-02-19 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Ο όμιλος 25hours Hotels αυξάνει την προβολή του, ενισχύει την αναγνωρισιμότητα της φίρμας του και επιτυγχάνει βαθμιαία αύξηση των κερδών με το TripAdvisor, όπως αναφέρει ο επικεφαλής του τμήματος ψηφιακής διαχείρισης του ομίλου Alexander Schuster.

Το 25hours Hotels είναι ένας όμιλος που αποτελείται από 13 επιχειρήσεις που βρίσκονται στη Γερμανία, τη Γαλλία και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Ο κ.Schuster, ασκεί επιρροή στους ταξιδιώτες ώστε να κάνουν κράτηση σε κάποιο από τα καταλύματα του ομίλου, μέσω του μάρκετινγκ με χρήση περιεχομένου και του TripAdvisor.

Στο επίκεντρο του μάρκετινγκ με χρήση περιεχομένου

Για την ανάπτυξη σχέσεων ανάμεσα στους πελάτες και τη φίρμα 25hours, ο κ.Schuster αξιοποιεί το μάρκετινγκ με χρήση περιεχομένου. «Επιλέγουμε να εστιάσουμε στο μάρκετινγκ με χρήση περιεχομένου αντί να βασιζόμαστε αποκλειστικά σε προωθητικές ενέργειες, εκπτώσεις ή πακέτα. Χάρη στο περιεχόμενο έχουμε την ευκαιρία να παρουσιάσουμε μια μεγαλύτερη ιστορία σε σχέση με τη συνολική εμπειρία των πελατών στα ξενοδοχεία μας. Πέρα από τη διαμονή, τα ξενοδοχεία μας, που είναι τέλεια εναρμονισμένα με την πόλη και τη γειτονιά στις οποίες βρίσκονται, προσφέρουν μια ολοκληρωμένη εμπειρία διασκέδασης και χαλάρωσης», επισημαίνει. «Οι φωτογραφίες και τα βίντεό μας ενισχύουν τη φίρμα μας. Το ιστολόγιό μας για κάθε ξενοδοχείο περιλαμβάνει πληροφορίες εκ των έσω, από τους κατοίκους της περιοχής».

Προσέγγιση των ταξιδιωτών κατά την πορεία του πελάτη με το TripAdvisor

Ο κ.Schuster παρέχει σχετικές πληροφορίες στους ταξιδιώτες, όσο εκείνοι κάνουν αναζήτηση για κάποιο κατάλυμα στο TripAdvisor, που είναι ένα πολύ σημαντικό κανάλι μάρκετινγκ. «Η πορεία του πελάτη έχει πολλά σημεία επαφής. Εμείς θα πρέπει να προσεγγίσουμε τους ταξιδιώτες στη σωστή στιγμή και στα σωστά κανάλια. Γι΄αυτό, λοιπόν, ενισχύουμε το περιεχόμενό μας στο TripAdvisor, το Google, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σε άλλα κανάλια μάρκετινγκ, ώστε να τραβήξουμε την προσοχή των ταξιδιωτών και να δημιουργήσουμε μια ενδιαφέρουσα, συνεπή ιστορία» αναφέρει. «Χρησιμοποιώ το TripAdvisor για την ενίσχυση της δημοσιότητάς μας, την ανάδειξη της φίρμας 25hours και την εξασφάλιση περισσότερων απευθείας κρατήσεων».

Χάρη στη συνεργασία του με το TripAdvisor, ο κ.Schuster ενισχύει τη στρατηγική περιεχομένου που ακολουθεί, αναδεικνύοντας κριτικές ταξιδιωτών και απαντώντας σε αυτές τις κριτικές. «Οι ταξιδιώτες διαβάζουν κριτικές, κάτι που κάνει το TripAdvisor ένα σημαντικό κομμάτι της πορείας του πελάτη. Εμείς απαντάμε σε αυτές τις κριτικές, όχι μόνο για να εκφράσουμε τη δική μας άποψη, αλλά και για να δείξουμε ότι ενδιαφερόμαστε για την εμπειρία των πελατών μας και είμαστε υπεύθυνοι απέναντί τους», τονίζει.

Ενίσχυση των εσόδων με το Business Plus

Ο κ.Schuster προσελκύει το ενδιαφέρον των ταξιδιωτών προβάλλοντας περιεχόμενο για τα ξενοδοχεία του ομίλου 25hours Hotels και βελτιστοποιώντας τις σελίδες των καταχωρίσεών τους στο TripAdvisor με το Business Plus. «Μπορούμε να δελεάσουμε τους ταξιδιώτες φέρνοντάς τους στο δικό μας κανάλι κρατήσεων από την αναζήτηση στο TripAdvisor και τη σελίδα της καταχώρισής μας, όταν σκέφτονται να μείνουν στα ξενοδοχεία μας και κοιτάζουν τις τιμές μας» επισημαίνει. «Έχουμε τη δυνατότητα να δοκιμάζουμε και να βελτιστοποιούμε τις διάφορες δυνατότητες του Business Plus. Για παράδειγμα, δημοσιεύουμε Φωτογραφίες εξωφύλλου και Αγαπημένες φωτογραφίες οι οποίες αντιπροσωπεύουν με τον καλύτερο τρόπο τα ξενοδοχεία μας και στη, συνέχεια, ελέγχουμε το ποσοστό αλληλεπίδρασης των ταξιδιωτών με τις φωτογραφίες μας από την Πλατφόρμα δεδομένων για να δούμε τι έχει αποτέλεσμα στην προσέλκυση ακόμα περισσότερων ταξιδιωτών».

Χρησιμοποιεί επίσης το Business Plus για να συνδέεται απευθείας με τους ταξιδιώτες. «Μέσω των Στοιχείων επικοινωνίας, μπορούμε να εμφανίζουμε στο TripAdvisor τα σωστά κανάλια επικοινωνίας —τον ιστότοπο, τον αριθμό τηλεφώνου και το email μας. Είμαστε σε θέση να οδηγούμε τους ταξιδιώτες στον ιστότοπό μας και να κάνουν κράτηση απευθείας από εκεί, χωρίς να τους χάνουμε από τα ταξιδιωτικά πρακτορεία — είναι εύκολο να έρθουν σε επαφή μαζί μας», αναφέρει ο κ.Schuster. «Ένας άλλος τρόπος με τον οποίο παροτρύνουμε τους ταξιδιώτες να κάνουν απευθείας κράτηση σε εμάς είναι οι Ειδικές Προσφορές με μια χαμηλότερη τιμή κράτησης που μπορούν να εξαργυρώσουν στον ιστότοπό μας».

Ο κ.Schuster σημειώνει ότι όλα τα ξενοδοχεία του ομίλου 25hours διαθέτουν το Business Plus επειδή παρέχει τη δυνατότητα ενίσχυσης της φίρμας 25hours και της πελατείας του. «Το Business Plus προσφέρει εξαιρετικά οφέλη. Η διαφημιστική δαπάνη καλύπτεται και με το παραπάνω από τη βαθμιαία αύξηση των εσόδων όλων των ξενοδοχείων μας» προσθέτει.

Αυξημένη προβολή με τις διαφημιζόμενες τοποθετήσεις

Για τη μεγιστοποίηση της απήχησης και την ενίσχυση της πελατείας των ξενοδοχείων 25hours, ο κ.Schuster αποφάσισε να δοκιμάσει τις διαφημιζόμενες τοποθετήσεις. «Το να στηρίζεται κανείς στην αναζήτηση για να βρουν οι ταξιδιώτες την επιχείρησή του δεν είναι αποτελεσματικό. Χάρη στις διαφημιζόμενες τοποθετήσεις, ενισχύουμε την προβολή μας σε ταξιδιώτες που βρίσκονται ήδη στην πορεία του πελάτη, κυρίως στο στάδιο που κάνουν αναζήτηση σε μια συγκεκριμένη πόλη, χωρίς όμως να έχουν κάποια συγκεκριμένη φίρμα κατά νου» αναφέρει. «Τα πέντε καταλύματα που δοκίμασαν τις διαφημιζόμενες τοποθετήσεις εξασφάλισαν, το καθένα, πάνω από 100.000 εμφανίσεις κατά μέσο όρο, σε διάστημα δύο μηνών —γεγονός που σημαίνει ότι προβλήθηκαν 100.000 περισσότερες φορές σε σχέση με το να μην διέθεταν διαφημιζόμενες τοποθετήσεις».

Οι διαφημιζόμενες τοποθετήσεις βοήθησαν επίσης τον κ.Schuster να εξασφαλίσει περισσότερες παραπομπές για κρατήσεις. «Εκτός από την αυξημένη προβολή, οι διαφημιζόμενες τοποθετήσεις εξασφαλίζουν υποψήφιους πελάτες, με αποτέλεσμα περισσότεροι ταξιδιώτες να κάνουν κρατήσεις στα ξενοδοχεία μας. Καταγράψαμε αύξηση της τάξης του 20% κατά μέσο όρο στις παραπομπές για κρατήσεις. Έχουμε επίσης σημειώσει αύξηση στις επισκέψεις στις σελίδες των καταχωρίσεων στο TripAdvisor των πέντε επιχειρήσεών μας» συνεχίζει.

Με βάση τα οφέλη των διαφημιζόμενων τοποθετήσεων, ο κ.Schuster πιστεύει ότι οι διαφημίσεις είναι μια επένδυση που αξίζει. «Θεωρώ τις διαφημιζόμενες τοποθετήσεις πολύτιμες, καθώς χάρη σε αυτές είμαι σε θέση να ενισχύω την αναγνωρισιμότητα της φίρμας 25hours σε διάφορα σημεία επαφής της πορείας του πελάτη. Κάθε κλικ δείχνει το ενδιαφέρον και την αλληλεπίδραση των ταξιδιωτών — εάν οι ταξιδιώτες δουν τη διαφήμισή μας, είναι πολύ πιθανό να επιστρέψουν ξανά στη σελίδα της καταχώρισής μας με έντονη πρόθεση να κάνουν κράτηση σε εμάς» αναφέρει.

Τα προϊόντα του TripAdvisor λειτουργούν συνδυαστικά

«Αυτά τα προϊόντα, οι διαφημιζόμενες τοποθετήσεις και το Business Plus, όταν χρησιμοποιούνται συνδυαστικά εξασφαλίζουν τον καλύτερο τρόπο προσέλκυσης πελατών που είναι ένα βήμα πριν την κράτηση» σημειώνει ο κ.Schuster. «Λόγω της αυξημένης προβολής και των καναλιών απευθείας επικοινωνίας που διαθέτουμε στο TripAdvisor, τραβάμε την προσοχή των ταξιδιωτών και τους οδηγούμε στον ιστότοπό μας χάρη σε αυτά τα δύο προϊόντα. Επιπλέον, μπορούμε να εξασφαλίζουμε περισσότερες απευθείας κρατήσεις για τα ξενοδοχεία μας και να μην αναλαμβάνουν τα ταξιδιωτικά πρακτορεία όλες τις κρατήσεις.»

 

διαβάστε ακόμα

Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων
Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο