H Grecotel χορηγός στη νέα καμπάνια της Marketing Greece

22-02-19 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Ως βασικός-Visionary Xορηγός ο Όμιλος Ν. Δασκαλαντωνάκη - Grecotel στηρίζει τη νέα καμπάνια της Marketing Greece “Oh My Greece | Unlock the Feeling” επενδύοντας σταθερά στις πρωτοποριακές ιδέες που φέρνουν στο προσκήνιο την Ελλάδα και συμβάλλουν στην ανάπτυξη του τουρισμού στη χώρα μας.

Η πρωτοβουλία αυτή, που στόχο έχει την προώθηση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος διεθνώς, παρουσιάστηκε την Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου, στην αίθουσα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, Νίκος Σκαλκώτας, παρουσία πλήθους εκπροσώπων του τουριστικού και επιχειρηματικού κόσμου της χώρας. 

Πιο συγκεκριμένα, η νέα καμπάνια της Marketing Greece, μοιράζεται με το ταξιδιωτικό κοινό τη μοναδικότητα της Ελλάδας, «αποκρυπτογραφώντας» την ταξιδιωτική εμπειρία που βιώνει o επισκέπτης. Η νέα καμπάνια είναι αποτέλεσμα συνεργασιών, τόσο σε επίπεδο συντελεστών όσο και σε επίπεδο χορηγών. Σε αυτή την κατεύθυνση, η Marketing Greece προχώρησε σε fundraising, ενισχύοντας την εξάπλωση της προβολής στο διεθνές κοινό. Σημειώνεται ότι ο ΕΟΤ έχει παραχωρήσει την άδεια της χρήσης του σήματος της Ελλάδας.

Η παρουσίαση της καμπάνιας ολοκληρώθηκε με συζήτηση μεταξύ των Visionary χορηγών που συμμετέχουν στο fundraising και συντονιστή τον Πρόεδρο του ΣΕΤΕ, Γιάννη Ρέτσο. Σε αυτό το πλάισιο, ο Γιάννης Τσίχλης, Marketing Director της Grecotel, εκπροσωπώντας τον Όμιλο Ν. Δασκαλαντωνάκη - Grecotel υπογράμμισε: «Με πολλή χαρά και ακόμα μεγαλύτερη προσδοκία ο όμιλος Ν. Δασκαλαντωνάκη-Grecotel συνεχίζει τη χορηγία του προς τη Marketing Greece, το έργο της οποίας στήριξε αμέσως με το ξεκίνημά της. Οι συνεργασίες των κλαδικών φορέων με τον ιδιωτικό τομέα και οι κάθε είδους συνέργειες είναι παραπάνω από αναγκαίες για να ανταποκριθούμε σήμερα στις απαιτήσεις των καιρών και το διεθνή ανταγωνισμό. Ένα πολύ μεγάλο μέρος της επιτυχίας του ελληνικού τουρισμού βασίστηκε ως τώρα αποκλειστικά στις προσπάθειες του ιδιωτικού τομέα. Υποχρέωσή μας είναι να δουλέψουμε ακόμα πιο σκληρά, να αναδείξουμε την αξία του τουρισμού για τη χώρα και να του δώσουμε τη θέση που του αξίζει στον σχεδιασμό της Ελλάδας του μέλλοντος.»

Ο Όμιλος Ν. Δασκαλαντωνάκη - Grecotel, όπως τονίζεται, "με προσήλωση στην καινοτομία και στην ανάδειξη του τουριστικού προϊόντος της χώρας μας, βρίσκεται σταθερά στο πλευρό όλων εκείνων που μοιράζονται το όραμα της ανάδειξης της ελληνικής φιλοξενίας και παράδοσης, του τόπου μας και του πολιτισμού του. Με σταθερό προασαντολισμό την πρωτοπορία, η Grecotel συμβάλλει έμπρακτα με όσα μέσα διαθέτει σε κάθε ενέργεια που προβάλλει την μοναδικότητα της Ελλάδας, ανάγοντας τη χώρα μας σε κορυφαίο ταξιδιωτικό προορισμό".

 

διαβάστε ακόμα

Κρήτη | Φιλοξενία τουριστικών πρακτόρων από τη Ν. Αφρική και πανεπιστημιακού/αρθρογράφου ΑμεΑ
Επικυρώθηκε ο πίνακας επιτυχόντων στο πρόγραμμα κατάρτισης στο επάγγελμα του ξεναγού στο Α.Π.Θ.
Booking.com | Όλες οι νέες τάσεις στα οικογενειακά ταξίδια το 2024: Α.Ι., νταντάδες στις διακοπές και οι νέοι jet setters
Τα 4 ξενοδοχειακά deals στο α΄ 4μηνο του 2024
ΣΥΡΙΖΑ | Κίνδυνος απώλειας γαλάζιων σημαιών από τις ελληνικές παραλίες
KAYAK: Το Ηράκλειο Κρήτης στους 10 πιο περιζήτητους προορισμούς των Γερμανών για το καλοκαίρι του 2024
Δεύτερο Elia Lesvos Confest "Ελαιόλαδο και Υγεία" - φιλοξενείται σε ελαιοτριβείο της οικογένειας Ελύτη
Transavia France: Νέα χειμερινή σύνδεση Τουλούζη – Ντουμπάι - Αθήνα
Βενετία | Το τέλος εισόδου απέφερε στο Δήμο έσοδα 7 μηνών μέσα σε 8 ημέρες!
Τζουμέρκα | Πώς ο «Μύλος Κλίφκης» θα μετατραπεί σε χώρο εστίασης, αναψυχής και εναλλακτικού τουρισμού