Πώς τα ξενοδοχεία θα έχουν περισσότερες κρατήσεις

31-01-19 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Σε 193,851 εκατ. δολάρια αναμένεται να ανέρχεται η αξία της ξενοδοχειακής βιομηχανίας το 2023, με ετήσια ανάπτυξη 5,8% καθώς όλο και περισσότεροι άνθρωποι από όλο τον κόσμο προγραμματίζουν ταξίδια αναψυχής ή για επαγγελματικούς λόγους.

Όπως επισημαίνει σε άρθρο της στο ehotelier η Nilam Oswal, επικεφαλής Content Marketing της SoftwareSuggest και λάτρης των γκάτζετ, αυτές οι συνθήκες δημιουργούν αυξημένο ανταγωνισμό στα ξενοδοχεία και καθιστούν απαραίτητη την προσαρμογή τους στις τάσεις της βιομηχανίας.

Η εμπειρία επισκέπτη παραμένει κυρίαρχο στοιχείο φροντίδας για τους ξενοδόχους, ωστόσο αναδύονται συνεχώς νέοι τρόποι προσέλκυσης περισσότερων κρατήσεων. 

Δείτε μερικούς από τους κυριότερους…

-Τεχνολογία | Πέρα αυτό τον αυτοματισμό και την απλοποίηση των λειτουργιών τους, τα ξενοδοχεία με προηγμένη τεχνολογία δίνουν μεγαλύτερη έμφαση στην εμπειρία επισκέπτη. Το νέο κόνσεπτ έξυπνων δωματίων που έχουν εισάγει ξενοδοχεία, προσφέρει στους επισκέπτες δωμάτια εξοπλισμένα με έξυπνα γκάτζετ και εφαρμογές όπως αυτόματο φωτισμό, κλιματισμό, τηλεοράσεις κτλ. Οι φωνητικοί βοηθοί συμβάλλουν στον έλεγχο της πλειονότητας των γκάτζετ αυτών και στην επικοινωνία με το προσωπικό του ξενοδοχείου.

Σε επίπεδο λειτουργίας, λογισμικά διαχείρισης του ξενοδοχείου συγχρονίζουν διαφορετικές λειτουργίες όπως τις πωλήσεις, το μάρκετινγκ, τα λογιστικά, τη διαχείριση προσωπικού κτλ. Λογισμικά στο cloud ανανεώνουν τις πληροφορίες τους σε πραγματικό χρόνο, αυτοματοποιούν λειτουργίες και ενισχύουν τη συνεργασία μεταξύ των εργαζομένων.

Οι επενδύσεις σε λογισμικό POS διευκολύνουν τις πληρωμές και τη διαχείριση των προγραμμάτων πιστότητας. Την ίδια ώρα, η εγκατάσταση ενός λογισμικού help desk επιτρέπει στη διεύθυνση να απαντά σε ερωτήματα και προβλήματα, διασφαλίζοντας ομαλή λειτουργία.

-Κινητά | Πάνω από το ένα τρίτο των κρατήσεων σε ξενοδοχεία πραγματοποιούνται από κινητά και φορητές συσκευές με αυξητική τάση. Προτείνεται η ανάπτυξη ιστοσελίδας φιλικής για πλοήγηση από κινητά ή μιας εφαρμογής για κινητά. 

Εάν η εμπειρία πλοήγησης σε κινητά είναι ομαλή, τότε οι κρατήσεις αυξάνονται. Επιπλέον τα ξενοδοχεία μπορούν να ενσωματώνουν έξυπνα χαρακτηριστικά στις εφαρμογές κινητών τους, όπως ξενάγηση στο ξενοδοχείο μέσω εικονικής πραγματικότητας, έλεγχος χαρακτηριστικών έξυπνου δωματίου κτλ.

Ορισμένες εφαρμογές social media για κινητά, όπως το Instagram, προσελκύουν κρατήσεις. Τα ξενοδοχεία μπορούν να κτίσουν μια ισχυρή παρουσία social media (Facebook, Pinterest, Twitter, YouTube).

Επίσης, οι εφαρμογές στην οικονομία διαμοιρασμού είναι χρήσιμες (OYO, Airbnb κτλ.).

-Τοπική και αειφόρος προσέγγιση | Τα ταξίδια εμπειρία κερδίζουν συνεχώς έδαφος στις προτιμήσεις των σύγχρονων ταξιδιωτών, με έμφαση στις τοπικές εμπειρίες, την παράδοση, τον πολιτισμό και το φαγητό. Τα ξενοδοχεία μπορούν να δώσουν έμφαση σε αυτά τα στοιχεία προσφέροντας για παράδειγμα παραδοσιακό φαγητό στο μενού από φρέσκα τοπικά υλικά ή ξενάγηση στον προορισμό, στο φυσικό του περιβάλλον και σε πολιτιστικές ατραξιόν.

Οι ταξιδιώτες ενδιαφέρονται περισσότερο για το περιβάλλον προτιμώντας αειφόρες επιλογές στα ταξίδια τους, με άνθιση του υπεύθυνου τουρισμού και χρήση προϊόντων φιλικών προς το περιβάλλον, βιολογικά γεύματα και χρήση των τοπικών μεταφορών. 

-Νέα στρατηγική μάρκετινγκ | Χρειάζεται βελτίωση των λογαριασμών social media των ξενοδοχείων και επένδυση στο μάρκετινγκ σε αυτά. Επιτυχημένες στρατηγικές περιλαμβάνουν οπτικά ερεθίσματα και επανακαθορισμό του κοινού-στόχου.

Η επηρεαστές γνώμης στα ταξίδια είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους να στοχεύσετε στο κατάλληλο κοινό. 

-Εξατομικευμένη προσφορά | Ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για τη δημιουργία επαναλαμβανόμενων επισκεπτών είναι οι εξατομικευμένες υπηρεσίες. Γι’ αυτό χρειάζεται ευελιξία στο σχεδιασμό πακέτων για πελάτες.

Η δημιουργία εξατομικευμένων πακέτων σε συνεργασία με αεροπορικές εταιρίες και online τουριστικά γραφεία αποτελεί έξυπνη στρατηγική προσέλκυσης ταξιδιωτών. 

Δημιουργήστε μια ομάδα help desk που θα βοηθά τους επισκέπτες στην εξατομίκευση της εμπειρίας τους.

-Άμεση αναθεώρηση της προσέγγισης | Οι τάσεις στα επαγγελματικά ταξίδια μεταβάλλονται διαρκώς, επομένως τα ξενοδοχεία χρειάζεται να προσαρμόζονται σε νέες και παλαιές στρατηγικές ώστε να εφαρμόζουν μια νέα προσέγγιση προς αυτούς.

διαβάστε ακόμα

Αεροδρόμιο Σητείας | Ο καλύτερος Μάρτιος & το καλύτερο α' τρίμηνο των τελευταίων 9 ετών
Ξενοδοχείο μετατρέπεται σε επιπλωμένα διαμερίσματα στο Πευκί - Αποκατάσταση διατηρητέων με τουριστική χρήση στην Αίγινα
Δήμος Βιάννου | Μέτρα για τη λειψυδρία - Stop στις νέες πισίνες
Προορισμοί: ‘Εκθεση Φωτογραφίας στον Βόλο
Αγώνας Ορεινού Τρεξίματος στον Κόζιακα
Το ρομπότ SOPHIA στην 3η Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Ηράκλειο την Κυριακή
Η Ολυμπιακή Φλόγα από την Ελλάδα στη Γαλλία
«The Crete Trip 2024» στην Κρήτη | πολιτιστικό ταξίδι με 900 φοιτητές από 45 χώρες
Μάνος Κόνσολας | «Χρειαζόμαστε μια Εθνική Πολιτική για τις ορεινές περιοχές»
Δήμος Αθηναίων: Αυξήθηκαν κατά 54% οι εντολές απομάκρυνσης παράνομων τραπεζοκαθισμάτων