500 εκατ. πελάτες της Marriott International (W Hotels, Sheraton, Le Méridien, Four Points by Sheraton) έπεσαν θύματα υποκλοπής προσωπικών στοιχείων έπειτα από χακάρισμα στα δεδομένα της μεγάλης ξενοδοχειακής αλυσίδας.
Σύμφωνα με τη Marriott, τρίτοι απέκτησαν πρόσβαση χωρίς εξουσιοδότηση στη βάση δεδομένων πελατών της.
Κατά τη διαδικασία εσωτερικού ελέγχου, εντοπίστηκε ότι χάκερ είχε πρόσβαση στα δεδομένα του δικτύου της Starwood από το 2014.
Η εταιρία ανακοίνωσε ότι θα ειδοποιήσει τους πελάτες της με δεδομένα στα οποία παρατηρήθηκε παραβίαση.
Η Marriott ειδοποιήθηκε από εσωτερικό εργαλείο ασφαλείας ότι κάποιος προσπαθούσε να αποκτήσει πρόσβαση στη βάση δεδομένων της. Μετά από έρευνα, αποδείχθηκε ο χάκερ είχε αντιγράψει και κωδικοποιήσει πληροφορίες.
Σύμφωνα με την αλυσίδα, η βάση δεδομένων της περιλαμβάνει 500 εκατ. πελάτες.
Για 327 εκατ. από αυτούς, είχαν διατηρηθεί πληροφορίες ονόματος, διεύθυνσης email, τηλεφωνικού αριθμού, αριθμού διαβατηρίου, λογαριασμού, ημερομηνίας γέννησης, φύλου και άφιξης ή αναχώρησης από τα ξενοδοχεία, συνδυαστικά.