Ο αμερικανικός κολοσσός Hines εξαγοράζει ξενοδοχεία στην Κρήτη

14-11-18 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Σε προχωρημένες συζητήσεις για την εξαγορά δυο γνωστών ξενοδοχείων στην ανατολική Κρήτη βρίσκεται η αμερικανική εταιρεία επενδύσεων σε ακίνητα Hines, η οποία πραγματοποίησε την πρώτη της παρουσία στην ελληνική αγορά στην Αθήνα με την εξαγορά του ακινήτου όπου λειτουργούσε το Athens Ledra Hotel, το οποίο διαμορφώθηκε πλέον σε Grand Hyatt.

Σύμφωνα με πληροφορίες της ηρακλειώτικης εφημερίδας Πατρίς, το ένα ξενοδοχείο έχει 217 δωμάτια και 480 κλίνες και το δεύτερο διαθέτει 165 δωμάτια με 330 κλίνες. Το πρώτο ανήκει σε τράπεζα και το δεύτερο σε γνωστή οικογένεια ξενοδόχων.

Όπως τονίζεται στο ρεπορτάζ, στην τουριστική αγορά της Κρήτης υπάρχει σημαντικός αριθμός εταιρειών που κάνουν διερευνητικές συζητήσεις καθώς ενδιαφέρονται για επενδύσεις στον ξενοδοχειακό κλάδο.

Μάλιστα, υπάρχει ενδιαφέρον και για παλιά, ερειπωμένα ακίνητα, κάτι που δεν συνέβαινε στο παρελθόν. Ένα τέτοιο μικρό ξενοδοχείο 20 δωματίων αγόρασε πρόσφατα ο επιχειρηματίας Παντελής Σαπουνάκης, το οποίο βρίσκεται στην περιοχή του Αρίνα. Ο ίδιος έχει ως γνωστόν τα ξενοδοχεία Lyttos Beach στον Ανισσαρά, Ikaros Beach στα Μάλια, Star Beach στη Χερσόνησο και Arina Beach στην περιοχή του Κοκκίνη.

 

 

διαβάστε ακόμα

Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ
MyCoast: | Η νέα ψηφιακή εφαρμογή για την τήρηση της νομιμότητας σε αιγιαλό και παραλίες
Τουρισμός | "Διασκεδάστε με σεβασμό" στις Βαλεαρίδες Νήσους - η νέα καμπάνια για υπευθυνότητα των τουριστών
Έρευνα: Μεγαλώνει το «παράθυρο» κρατήσεων στα ταξίδια – Η Ευρώπη πρωταθλήτρια