Το 2019 δεν θα είναι και τόσο εύκολη χρονιά για τον ελληνικό τουρισμό, εκτιμά ο Γενικός Διευθυντής και ιδρυτής της Chnaris Hotel Management, Development & Consulting S.A. (που δραστηριοποιείται κυρίως στην Κρήτη) κ. Ζαχαρίας Α. Χνάρης, συμπυκνώνοντας τις εντυπώσεις του από την παρουσία της εταιρείας στην έκθεση WTM του Λονδίνου.
"Αυτό που αποκόμισα εγώ προσωπικά, είναι ότι τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή, όλοι οι tour operators είναι μαζεμένοι όσον αφορά τον τουρισμό στην Κρήτη και στα υπόλοιπα νησιά (δεν αναφέρομαι στον τουρισμό της Αθήνας, ο οποίος θα είναι σε άνοδο), διότι υπάρχει μεγάλη μείωση στην Πολωνία, μείωση στην Αγγλία, μείωση στη Γερμανία, μείωση στη Γαλλία και γενικότερα θα υπάρξει μείωση στα έσοδα, εκτός και αν υπάρξει πάλι κάποια τρομοκρατική ενέργεια στις ανταγωνιστικές χώρες. Όλοι όσοι εμπλεκόμαστε με τον τουρισμό, οφείλουμε να ισχυροποιήσουμε όσο περισσότερο μπορούμε τις θέσεις μας, να ανταπεξέλθουμε στον σκληρό, διεθνή ανταγωνισμό και να προνοήσουμε εγκαίρως, έτσι ώστε να μην βρεθούμε μπροστά σε όχι και τόσο ευχάριστες «εκπλήξεις» το 2019", τονίζει ο κ.Χνάρης.
Η Chnaris H.M.D.C. παρουσίασε στην WTM 2018 τις προτάσεις των 33 συνεργαζόμενων ξενοδοχείων και βιλών της εταιρείας με δικό της stand στο Ελληνικό περίπτερο και στο Κυπριακό. Πολλές ήταν και εφέτος οι επαφές που πραγματοποίησαν τα στελέχη της εταιρείας με τους tour operators και τους ανθρώπους που αντιλαμβάνονται τις τάσεις και επηρεάζουν τις τουριστικές ροές κάθε χρόνο, με τα πρώτα μηνύματα για το 2019 να κάνουν λόγω για μια ιδιαίτερη χρονιά. Κι αυτό, επειδή Τουρκία και Αίγυπτος έχουν ανακάμψει πλήρως τουριστικά και αναμένεται να αποτελέσουν δυνατούς ανταγωνιστές της χώρας μας, έχοντας μάλιστα και το πλεονέκτημα των αρκετά χαμηλότερων τιμών.