Μεγάλο deal, που αλλάζει τα δεδομένα στην ευρωπαϊκή ξενοδοχειακή αγορά

31-07-18 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Μια σημαντική εξαγορά στην ευρωπαϊκή αγορά ξενοδοχείων βρίσκεται προ των πυλών. Πρόκειται για την απόκτηση της αλυσίδας NH Hotel Group, με έδρα την Ισπανία, από το ταϊλανδέζικο Minor Hotel Group (του ομίλου ξενοδοχείων και εστιατορίων Minor International), το οποίο υπέβαλε αίτηση στην ισπανική Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς για προσφορά εξαγοράς για το σύνολο του μετοχικού κεφαλαίου του NH Hotel Group. Διεκδικήτρια ήταν και η Hyatt, που κατέθεσε επιστολή ενδιαφέροντος, αλλά μετά τις κινήσεις του Minor Hotel Group, βρίσκεται σε κατάσταση αναμονής για τις εξελίξεις.

Η ΝΗ δέχθηκε πρόταση εξαγοράς και από την Barcelo, την οποία απέρριψε, θεωρώντας την "υποτιμητική" για την αξία της.

Η NH Hotel Group διαθέτει 382 ξενοδοχεία που αντιπροσωπεύουν 59.350 δωμάτια σε 30 χώρες στην Ευρώπη, την Αμερική και την Αφρική, γεγονός που τον καθιστά έναν από τους μεγαλύτερους παίκτες στον κλάδο της φιλοξενίας.

Το Minor Hotel Group, το οποίο σήμερα διαθέτει 159 ξενοδοχεία με τα σήματα Anantara, Avani, Tivoli και Elewana Collection, έχει ήδη συμμετοχή στο μετοχικό κεφάλαιο της NH με 34,7%, αγοράζοντας φέτος πακέτα μετοχών από θεσμικούς επενδυτές. Ειδικότερα, αγόρασε το 25,2%, που κατείχε ο κινεζικός όμιλος HNA Group του ισπανικού ξενοδοχειακού συγκροτήματος NH Hotel έναντι 619 εκατ. ευρώ και το 9,5% από το fund Oceanwood. Με βάση τους ισπανικούς νόμους, μπορεί πλέον να ξεκινήσει τη δημόσια προσφορά για την απόκτηση του συνόλου των μετοχών.

Ο στόχος του είναι η επέκταση στην Ευρώπη, όπου, επί του παρόντος, έχει παρουσία στην Πορτογαλία (αγόρασε το 2016 το ξενοδοχείο Tivoli Hotels and Resorts). Με την απόκτηση της NH θα γινει ένας από τους μεγαλύτερους ξενοδοχειακούς ομίλους στη γηραιά ήπειρο, προσθέτοντας τη δική της εμπειρία και τεχνογνωσία στους τομείς των εστιατορίων, του lifestyle και των εμπορικών χώρων.

Σύμφωνα με τους διεθνείς αναλυτές, εάν ολοκληρωθεί αυτό το deal, η Minor θα είναι ένας τρομερός παγκόσμιος ανταγωνιστής έναντι άλλων μεγάλων ξενοδοχειακών σημάτων όπως η Marriott και η Accor.

διαβάστε ακόμα

Σαντορίνη: Οι τρεις αιτίες για την κατολίσθηση στη Θηρασιά – Τι εκτίμησε ο Λέκκας
Αεροδρόμιο Σητείας | Ο καλύτερος Μάρτιος & το καλύτερο α' τρίμηνο των τελευταίων 9 ετών
Ξενοδοχείο μετατρέπεται σε επιπλωμένα διαμερίσματα στο Πευκί - Αποκατάσταση διατηρητέων με τουριστική χρήση στην Αίγινα
Δήμος Βιάννου | Μέτρα για τη λειψυδρία - Stop στις νέες πισίνες
Προορισμοί: ‘Εκθεση Φωτογραφίας στον Βόλο
Αγώνας Ορεινού Τρεξίματος στον Κόζιακα
Το ρομπότ SOPHIA στην 3η Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Ηράκλειο την Κυριακή
Η Ολυμπιακή Φλόγα από την Ελλάδα στη Γαλλία
«The Crete Trip 2024» στην Κρήτη | πολιτιστικό ταξίδι με 900 φοιτητές από 45 χώρες
Μάνος Κόνσολας | «Χρειαζόμαστε μια Εθνική Πολιτική για τις ορεινές περιοχές»