Τα 40 χρόνια του γιόρτασε ο ξενοδοχειακός Όμιλος Σπύρου

07-06-18 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

O Όμιλος Σπύρου γιόρτασε μέσα από μία σειρά εκδηλώσεων τα 40 χρόνια από την ίδρυσή του στη Σκόπελο. Ξεκινώντας με ένα μικρό οικογενειακό ξενοδοχείο το 1978 ο Όμιλος έχει πλέον εξελιχθεί στη μεγαλύτερη ξενοδοχειακή αλυσίδα της Σκοπέλου με τέσσερις ξενοδοχειακές μονάδες και δραστηριοποιείται και σε μια σειρά από άλλους κλάδους. Πρόσφατα προχώρησε στην ανανέωση της εταιρικής του ταυτότητας με τη μετονομασία του ξενοδοχειακού και τουριστικού σκέλους σε «Spyrou Skopelos Experience». 

Ο επανασχεδιασμός αυτός σχετίζεται με την επέκταση των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων του Ομίλου σε νέους τομείς. Στόχο αποτελεί η ολοκληρωμένη και καλά οργανωμένη  εμπειρία διακοπών για τον ταξιδιώτη από κάθε γωνιά της γης. Η «Spyrou Skopelos Experience» έχει εμπλουτίσει τη διαμονή στα ξενοδοχεία της δημιουργώντας τρία νέα γαστρονομικά εστιατόρια, τα οποία πλαισιώνουν τις υπηρεσίες ευεξίας, τις οργανωμένες και πεντακάθαρες παραλίες, τη διοργάνωση γάμων και τα πακέτα πεζοπορικού τουρισμού. Επιπρόσθετα, η επιτυχημένη δραστηριοποίηση του Ομίλου στον εμπορικό κλάδο τα τελευταία έξι χρόνια με την δημιουργία του Best Shop Skopelos, οδήγησε στην επέκταση των εργασιών με τα πρόσφατα εγκαίνια του Best Shop στη Σκιάθο. 

«Από την ανάπτυξη της εταιρείας και τη σταδιακή εδραίωσή της ως του μεγαλύτερου εργοδότη της Σκοπέλου, προκύπτει μία αυξημένη ευθύνη για τον Όμιλό μας να στηρίξουμε τον τόπο, χάρη στον οποίο τα ξενοδοχεία μας είχαν μία τόσο επιτυχημένη πορεία», τόνισε ο κ. Βασίλης Σπύρου, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου. «Έτσι ενθαρρύνουμε τους νέους της Σκοπέλου να στραφούν επαγγελματικά προς τον τουρισμό και να σταδιοδρομήσουν στα ξενοδοχεία μας, ενώ στο μέτρο του δυνατού χρησιμοποιούμε τοπικά προϊόντα στις επιχειρήσεις μας».

Με αφορμή τα 40 χρόνια λειτουργίας του, o Όμιλος Σπύρου πραγματοποίησε ένα τριήμερο εκδηλώσεων για την τοπική κοινωνία του νησιού με σκοπό να αναδείξει τη Σκόπελο ως ένα δυναμικό και ανερχόμενο τουριστικό προορισμό με παράδοση, μοναδική φύση, πλούσια γαστρονομία και ποιοτικά καταλύματα. 

Η έναρξη των επετειακών εκδηλώσεων πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα, 4 Ιουνίου, με τη συνέντευξη τύπου παρουσία δημοσιογράφων του τουριστικού ρεπορτάζ που φιλοξενήθηκαν στη Σκόπελο από τον Όμιλο Σπύρου με χορηγούς την Hellenic Seaways και το Alkyon Travel, καθώς και με την υποστήριξη του Πολιτιστικού Συλλόγου Σκοπέλου και του «Ορφέα». Μετά τη συνέντευξη τύπου τοπικοί παραγωγοί  ενημέρωσαν τους δημοσιογράφους για την αγάπη και το μεράκι που περιβάλουν τα προϊόντα που παρουσίασαν. 

«Ήταν για εμάς μία πρώτης τάξης ευκαιρία να παρουσιάσουμε τη Σκόπελο στους δημοσιογράφους που ανταποκρίθηκαν στην πρόσκλησή μας να παρευρεθούν όχι απλά στις επετειακές μας εκδηλώσεις, αλλά και να βιώσουν από πρώτο χέρι την ομορφιά και τα πάμπολλα θέλγητρα αυτού του τόπου», δήλωσε ο κύριος Γιώργος Μιχάλης, Γενικός Διευθυντής του Ομίλου. «Θεωρούμε αυτονόητη υποχρέωσή μας να προβάλλουμε όχι μόνο τις δικές μας επιχειρήσεις, αλλά συνολικά τη Σκόπελο, αφού την όποια επιτυχία μας την οφείλουμε σε αυτό το νησί».

Οι επετειακές εκδηλώσεις ολοκληρώθηκαν την Τετάρτη, 6 Ιουνίου, με εντατικό ολοήμερο σεμινάριο για το ξενοδοχειακό μάρκετινγκ, το οποίο παρουσίασε ο Δρ. Δημήτρης Κούτουλας σε στελέχη και ιδιοκτήτες τουριστικών καταλυμάτων της Σκοπέλου.

 

διαβάστε ακόμα

Σαντορίνη: Οι τρεις αιτίες για την κατολίσθηση στη Θηρασιά – Τι εκτίμησε ο Λέκκας
Αεροδρόμιο Σητείας | Ο καλύτερος Μάρτιος & το καλύτερο α' τρίμηνο των τελευταίων 9 ετών
Ξενοδοχείο μετατρέπεται σε επιπλωμένα διαμερίσματα στο Πευκί - Αποκατάσταση διατηρητέων με τουριστική χρήση στην Αίγινα
Δήμος Βιάννου | Μέτρα για τη λειψυδρία - Stop στις νέες πισίνες
Προορισμοί: ‘Εκθεση Φωτογραφίας στον Βόλο
Αγώνας Ορεινού Τρεξίματος στον Κόζιακα
Το ρομπότ SOPHIA στην 3η Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Ηράκλειο την Κυριακή
Η Ολυμπιακή Φλόγα από την Ελλάδα στη Γαλλία
«The Crete Trip 2024» στην Κρήτη | πολιτιστικό ταξίδι με 900 φοιτητές από 45 χώρες
Μάνος Κόνσολας | «Χρειαζόμαστε μια Εθνική Πολιτική για τις ορεινές περιοχές»