Η Axia Hospitality ενημερώνει μεγάλα μέσα ενημέρωσης στη Βρετανία

20-03-18 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Στο πλαίσιο της εξωστρέφειας του ελληνικού τουρισμού, αλλά και της ανάδειξης των ξενοδοχείων – μελών της σε παγκόσμιους προορισμούς, η Axia Hospitality πραγματοποίησε την περασμένη Πέμπτη 15 Μαρτίου στο Λονδίνο, το πρώτο International Tweet Up  της εταιρείας.

Στην εκδήλωση που φιλοξενήθηκε στο κεντρικό εστιατόριο Meraki, παραβρέθηκαν περισσότεροι από 30 εκπρόσωποι των σημαντικότερων βρετανικών Μέσων Ενημέρωσης, όπως Conde Nast Traveller, Tatler,  Vanity Fair,   Porter, House and Garden,  Times,  Daily Mail, Daily Telegraph, Express κ.ά. Εditors, travel writters, αλλά και bloggers είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τα openings νέων ξενοδοχείων, καθώς και για νέες υπηρεσίες και νέες εμπειρίες που προσθέτουν στο μενού της φιλοξενίας τους υφιστάμενες ξενοδοχειακές μονάδες που συνεργάζονται με την Αxia Hospitality.  

Το 1ο International Tweet Up της Axia Hospitality τίμησαν επίσης με την παρουσία τους η κα Έμυ Αναγνωστοπούλου, Director του γραφείου ΕΟΤ Ην. Βασιλείου και Ιρλανδίας, ο κος Πάνος Παπαδόπουλος, PR & Media Manager του γραφείου ΕΟΤ Ην. Βασιλείου και Ιρλανδίας καθώς και ο πρώην Γ. Γραμματέας του ΕΟΤ και νυν Ειδικός Σύμβουλος του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού κος Δημήτρης Τρυφωνόπουλος. 

«Σταθερός στόχος της  Axia Hospitality ήταν και παραμένει να αναδείξει τα ξενοδοχεία, με τα οποία συνεργάζεται σε παγκόσμιους προορισμούς.

Στο πλαίσιο αυτού του σκοπού, η ομάδα της Axia Hospitality  ταξιδεύει αδιάκοπα και πρωτοστατεί σε όλες τις διεθνείς εκθέσεις και τα roadshows του Τουρισμού, (από το Μεξικό και το Λονδίνο, μέχρι τις Κάννες και του Ντουμπάι). Όλοι γνωρίζουμε ότι η αύξηση της ζήτησής των ξενοδοχείων είναι απολύτως ανάλογη με την αναγνωρισιμότητα που έχουν επιτύχει παγκοσμίως  τα ξενοδοχεικά brands ανά τον κόσμο. Και η αναγνωρισιμότητα μπορεί να προκύψει μόνο μέσα από συγκεκριμένες και στοχευμένες ενέργειες επικοινωνίας και marketing. Αυτός είναι και ο στόχος του πρώτου International Press Τweet Up της εταιρείας μας» ανέφερε στην εναρκτήρια ομιλία του ο κος Γιάννης Κυρίτσης, Ιδρυτής και Δ/νων Σύμβουλος της Axia Hospitality.

Αξίζει, τέλος, να σημειωθεί ότι η εκδήλωση της περασμένης Πέμπτης  στο Λονδίνο αποτελεί μία πρωτοφανή ιδιωτικής πρωτοβουλίας ενέργεια προβολής ξενοδοχείων στο εξωτερικό, αλλά και την αφετηρία μίας σειράς αντίστοιχων εκδηλώσεων στις σημαντικότερες για τον ελληνικό τουρισμό αγορές ανά την Ευρώπη.   

Λίγα λόγια για την Axia Hospitality

Αν και με μόλις 5 χρόνια λειτουργίας, η Axia Hospitality έχει καταφέρει να κατακτήσει ένα μεγάλο κομμάτι της τουριστικής αγοράς. Με απόλυτη εξειδίκευση στη διαχείριση των πωλήσεων και των κρατήσεων, είναι ο απόλυτος σύμμαχος της ξενοδοχειακής επιχείρησης για τη βιωσιμότητα και την αύξηση της κερδοφορίας της. Η Axia Hopitality βραβεύεται σταθερά τα 3 τελευταία χρόνια με Tourism Award και Greek Hospitality Award για την καινοτομία του επιχειρηματικού μοντέλου της και των προϊόντων της. Αυτή τη στιγμή έχει συμβόλαια συνεργασίας με 60 ξενοδοχεία σε 20 προορισμούς ανά την Ελλάδα.

 

διαβάστε ακόμα

Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων
Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο