Πως να παρέχετε προστιθέμενη αξία στους πελάτες σας

13-03-18 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Πηγαίνοντας σε έναν καινούριο προορισμό, στις διακοπές μας, μια από τις πρώτες κινήσεις που συνηθίζουμε να κάνουμε, είναι να ρωτάμε στην υποδοχή του ξενοδοχείου πληροφορίες για την περιοχή, αξιοθέατα, εστιατόρια, μικρά «μυστικά» ή ό,τι ενδιαφέρει τον κάθε ταξιδιώτη. Ο υπάλληλος της reception λοιπόν, πιάνει έναν χάρτη της περιοχής και σημειώνει επάνω τις προτάσεις του.

Αυτή είναι η κλασική εικόνα που έχουμε στο μυαλό μας, σήμερα όμως με το digital τι γίνεται?

Χρησιμοποιούνται ακόμα χάρτες?

Προς έκπληξή μας, στην digital εποχή μας, οι έντυποι τουριστικοί χάρτες και τουριστικοί οδηγοί εξακολουθούν να αποτελούν ένα από τα πιο δημοφιλή εργαλεία για τους τουρίστες κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους. Σύμφωνα με την έρευνα του Bentley University σε 17 διαφορετικές περιοχές παγκοσμίως, 2 στους 3 επισκέπτες ενός προορισμού παίρνουν έντυπα κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους.

Γιατί, θα αναρωτηθεί κάποιος. Αφού όλα υπάρχουν πλέον online!

Ναι, αλλά το έντυπο δεν χρειάζεται μπαταρία, δεν χρειάζεται πρόσβαση στο internet και επίσης είναι πρακτικό γιατί μπορούν να το μοιραστούν με την παρέα, μπορούν να σημειώσουν επάνω ό,τι τους ενδιαφέρει περισσότερο και φυσικά, μετά το ταξίδι, για πολλούς αποτελεί ένα ενθύμιο που προστίθεται στην ταξιδιωτική τους συλλογή. 

Bentley University


Μάλιστα, σύμφωνα με το TripAdvisor, οι Millennials περισσότερο και από τους μεγαλύτερους σε ηλικία ταξιδιώτες, ζητούν από τα ξενοδοχεία να τους παρέχουν έντυπους χάρτες. Ο λόγος είναι ότι από τη στιγμή που δεν διαθέτουν πλέον και πολύ χρόνο να οργανώνουν εκ των προτέρων τα ταξίδια τους, τα έντυπα τους δίνουν τη δυνατότητα να είναι πιο αυθόρμητοι αφού έχουν φτάσει στον προορισμό τους.

Προστιθέμενη αξία

Από τη στιγμή που όλες οι έρευνες συγκλίνουν στο ότι η βασικότερη ταξιδιωτική τάση της εποχής είναι η απόκτηση μοναδικών εμπειριών, είναι λοιπόν λογικό ότι όσα περισσότερα εργαλεία προς αυτή την κατεύθυνση μπορέσει να δώσει ο ξενοδόχος, τόσο πιο ευχαριστημένος θα είναι ο επισκέπτης του.

Μέσα από τα έντυπα προβάλλεται ο προορισμός αλλά και το ίδιο το ξενοδοχείο καθώς και άλλες τουριστικές επιχειρήσεις της περιοχής. Ο υπάλληλος της υποδοχής που σημειώνει πάνω στον χάρτη τις προτάσεις του, γίνεται αυτομάτως ο local expert, ο πολύτιμος σύμβουλος του τουρίστα, δημιουργώντας μια σχέση οικειότητας που εκτιμάται πολύ.

Επιπλέον, ο έντυπος χάρτης δίνει μια πιο σφαιρική άποψη της περιοχής, δίνουν την αίσθηση της πόλης, του μεγέθους της και της τοποθεσίας, κάτι που δεν είναι δυνατό να παρέχουν οι ηλεκτρονικοί χάρτες.

Τέλος, με τις επιχειρήσεις που προβάλλονται μέσα από τα έντυπα, αφενός ενισχύεται η τοπική οικονομία και αφετέρου δίνονται στον τουρίστα ιδέες για δραστηριότητες και επισκέψεις που ίσως δεν είχε σκεφτεί.


Bentley University

 

Η εταιρεία City Contact μέσα από τα Maps & Guides παρέχει στα καταλύμματα ΔΩΡΕΑΝ έντυπους χάρτες και οδηγούς, τοποθετημένους σε ένα κομψό Info Stand, δίνοντας τη δυνατότητα στους επισκέπτες να επιλέξουν αυτό ακριβώς που τους ενδιαφέρει και βοηθάει τα καταλύμματα να παρέχουν μια επιπλέον υπηρεσία στους πελάτες τους χωρίς επιπλέον κόστος. 

Μπορείτε να παραγγείλετε ΔΩΡΕΑΝ έντυπα και εσείς για το κατάλυμμά σας. 

 

 

 

 


Central article Photo credit: Designed by Freepik

διαβάστε ακόμα

Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο
Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο
Προβολή του Δήμου Αριστοτέλη και της Χαλκιδικής στη Γαλλία
Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη