TripAdvisor: Πώς ένα ξενοδοχείο αύξησε τις κρατήσεις του κατά 20% σε 40 ημέρες

12-03-18 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Το TripAdvisor παρουσίασε μια ιστορία επιτυχίας ενός ξενοδοχείου, το οποίο κατάφερε να αυξήσει τις κρατήσεις του κατά 20% σε 40 ημέρες.

Σε πρόσφατη συζήτηση με τον κορυφαίο ξενοδόχο και ειδικό στο μάρκετινγκ τον Gianfranco Acampora, ιδιοκτήτη και Γενικό Διευθυντή του Grand Hotel Aminta στο Σορέντο της Ιταλίας, παρουσιάστηκαν πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με τις βέλτιστες πρακτικές στο ψηφιακό μάρκετινγκ για τα ξενοδοχεία. Ειδικότερα, ο κ. Acampora ανέφερε τα εξής:

-Θέλετε να μας μιλήσετε για το Grand Hotel Aminta και για τη θέση σας στην επιχείρηση;

-Το Grand Hotel Aminta είναι ένα από τα μεγαλύτερα ξενοδοχεία στο Σορέντο και είναι χτισμένο πάνω σε έναν λόφο με επιβλητική θέα στον κόλπο της Νάπολης και σε ολόκληρη την πόλη. Σήμερα, ο αδερφός μου κι εγώ είμαστε οι επικεφαλής της διοίκησης του ξενοδοχείου. Προσωπικά, ασχολούμαι με το κομμάτι των πωλήσεων, του μάρκετινγκ και των εγγραφών πελατών.

-Μπορείτε να μας δώσετε περισσότερα στοιχεία σχετικά με την εποχικότητα και τη ζήτηση των πελατών για το Aminta;

-Το Aminta είναι ένα από τα ελάχιστα ξενοδοχεία στην περιοχή που είναι ανοιχτά ολόκληρο τον χρόνο, αλλά στην ουσία είναι ένα θερινό θέρετρο. Η περίοδος αιχμής είναι το διάστημα μεταξύ Απριλίου και Οκτωβρίου ενώ η περίοδος μειωμένης κίνησης ξεκινά από τον Νοέμβριου και φτάνει έως τα μέσα Μαρτίου —με εξαίρεση την Πρωτοχρονιά, χάρη στο εντυπωσιακό σόου πυροτεχνημάτων του Σορέντο. Σήμερα, η συντριπτική πλειοψηφία των πελατών μας προέρχονται από το Ηνωμένο Βασίλειο. Δουλεύουμε επίσης με πολλούς Αμερικάνους και Καναδούς.

-Εσείς διαφημίζετε online το ξενοδοχείο μας εδώ και πολλά χρόνια. Μπορείτε να μας πείτε περισσότερα σχετικά με την στρατηγική σας και πώς αυτή έχει εξελιχθεί με την πάροδο του χρόνου;

-Πάντοτε με ενδιέφερε το ψηφιακό μάρκετινγκ —για μένα δεν είναι μόνο δουλειά αλλά και χόμπι, πάθος. Ήμασταν η πρώτη επιχείρηση στο Σορέντο που ξεκίνησε μια ιστοσελίδα το 1995 ενώ το ξενοδοχείο τα πήγαινε πάντα πολύ καλά με την οργανική αναζήτηση. Όσο και άλλες επιχειρήσεις κατευθύνονταν προς το online, προσπαθήσαμε διαφορετικά πράγματα για να διατηρήσουμε το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα όπως τη διαφήμιση με μηχανές αναζήτησης και τα διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία (OTA). Γρήγορα ανακαλύψαμε ότι είναι αρκετά δύσκολη η προσέγγιση των πελατών με διαφημίσεις στις μηχανές αναζήτησης. Υπάρχουν πάρα πολλοί ανταγωνιστές που υποβάλλουν προσφορές με βάση τις κορυφαίες λέξεις-κλειδιά και είναι πραγματικά δύσκολο να βρεθείς στις πρώτες θέσεις της κατάταξης. Ωστόσο, το TripAdvisor βρίσκεται συχνά στην κορυφή των αποτελεσμάτων οργανικής αναζήτησης για αυτούς τους όρους. Επιπλέον, οι πελάτες συχνά μας λένε ότι όντως μας βρίσκουν στο TripAdvisor. Επομένως, αναπτύξαμε τη στρατηγική μας ώστε να επικεντρωθούμε ιδιαίτερα στη διαφήμισή μας στον συγκεκριμένο ιστότοπο.

-Μπορείτε να αναφέρετε περισσότερα στοιχεία σχετικά με τη συμπεριφορά των πελατών σας ως προς την αναζήτηση;

-Φυσικά. Λοιπόν αυτό που κάνουμε είναι να υποβάλλουμε προσφορές με βάση όρους αναζήτησης όπως το «ξενοδοχείο στο Σορέντο με πισίνα». Σήμερα, οι πελάτες μάς λένε ότι συχνά υποβάλλουν ένα αρχικό ερώτημα στη μηχανή αναζήτησης για έναν όρο όπως «ξενοδοχεία στο Σορέντο» αλλά τότε εμφανίζονται πάρα πολλά αποτελέσματα αναζήτησης και η διαλογή τους είναι πραγματικά δύσκολη. Γρήγορα βρίσκουν το TripAdvisor και χρησιμοποιούν τον ιστότοπο για να κάνουν μια πιο συγκεκριμένη αναζήτηση ώστε να βρουν μια επιχείρηση που ανταποκρίνεται στις ανάγκες τους. Στην πραγματικότητα, το TripAdvisor έχει εξελιχθεί σε μια μηχανή αναζήτησης που χρησιμοποιείται για έναν προορισμό ώστε οι πελάτες να βρουν ξενοδοχεία, εστιατόρια κ.λπ.

-Συγκεκριμένα, ποια είναι η στρατηγική σας σε σχέση με το TripAdvisor;

-Το TripAdvisor είναι πια το πιο αποτελεσματικό εργαλείο μάρκετινγκ. Για παράδειγμα, με τις νέες διαφημιζόμενες τοποθετήσεις το Aminta μπορεί να εμφανίζεται πάνω από τα αποτελέσματα αναζήτησης για το Σορέντο. Αυτό είναι πολύ σημαντικό για εμάς. Η διαφήμιση αυξάνει την επισκεψιμότητά μας και οι πελάτες μπορούν να επικοινωνήσουμε απευθείας μαζί μας μέσω των συνδέσμων του Business Plus. Ανακάλυψα ότι καθώς ο κόσμος επικοινωνεί απευθείας με εμάς ή κάνει κράτηση από τον ιστότοπό μας αποφεύγουμε τα έξοδα προμήθειας.

-Πώς απέδωσαν για εσάς οι διαφημιζόμενες τοποθετήσεις;

-Είμαστε πάρα πολύ χαρούμενοι με αυτό το προϊόν. Συνεχίζουμε να το δοκιμάζουμε, βέβαια, προς το παρόν, έχουμε πετύχει 20% αύξηση στις απευθείας κρατήσεις μέσα σε 40 μέρες. Το εργαλείο είναι φοβερό! Πραγματικά εύκολο στη χρήση και με αμελητέο κόστος σε σχέση με την απόδοση της επένδυσής μας. Οι πελάτες από αυτό το κανάλι φαίνεται επίσης να είναι αρκετά πολύτιμοι —κάνουν κρατήσεις για μεγαλύτερες διαμονές και σε καλύτερους τύπους δωματίων σε σχέση με τον μέσο όρο.

-Ποια θα είναι η στρατηγική σας σε σχέση με τη χρήση των διαφημιζόμενων τοποθετήσεων από εδώ και πέρα;

-Υπάρχουν τρεις διαφορετικές επιλογές προϋπολογισμού για τις διαφημιζόμενες τοποθετήσεις. Κατά την περίοδο αιχμής, όταν η επιχείρηση έχει τη μέγιστη πληρότητα, πιθανόν να στραφούμε προς την επιλογή της χαμηλότερης κλίμακας προϋπολογισμού, και βέβαια δεν θα διακόψουμε την εκστρατεία. Είναι σημαντικό να διατηρήσετε την προβολή σας για μελλοντικές κρατήσεις. Για τον υπόλοιπο χρόνο —κυρίως τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο, καθώς ο κόσμος ξεκινά να κάνει τον προγραμματισμό του καλοκαιριού— θα χρησιμοποιήσουμε μία από τις υψηλότερες κλίμακες προϋπολογισμού για να ενισχυθεί η επισκεψιμότητα της επιχείρησής μας.

-Τι θα λέγατε σε άλλους ξενοδόχους που σκέφτονται τις διαφημιζόμενες τοποθετήσεις;

-Είναι κάτι που πρέπει οπωσδήποτε να δοκιμάσετε. Το εργαλείο είναι εύκολο στη χρήση, δεν χρειάζεται να επιλέξετε λέξεις-κλειδιά ή να ορίσετε προσφορές. Απλώς, επιλέξτε το ποσό που θέλετε να ξοδέψετε σε ημερήσια βάση, κάντε τη ρύθμιση και ξεχάστε το.

 

 

διαβάστε ακόμα

Αλλάζουν τα πάντα στην παραλιακή Βάρκιζας - Σουνίου | 10 + 1 κυκλικοί κόμβοι και ποδηλατόδρομος
Ζάκυνθος: Ανοιχτά μέχρι τη 1 τα μεσάνυχτα τα καταστήματα κατά τη θερινή σεζόν
Ποδηλατικός Αγώνας ΔΕΗ International Tour of Hellas
Ταξίδι εξοικείωσης στην Καλαμάτα για Βρετανούς πράκτορες της ΑΒΤΑ ενόψει του συνεδρίου της στο Costa Navarino
Πράσινο φως στην πρόταση της ΤΕΜΕΣ για ίδρυση Διεθνούς Σχολής Τουρισμού και Γαστρονομίας στην Καλαμάτα
Δύο Ελληνικές παραλίες στις 50 καλύτερες στον κόσμο για το 2024 – 7 κορυφαίες στην Ευρώπη
Η τηλεργασία «απειλεί» καντίνες και κυλικεία
Σε ψηφιακή αποτύπωση το «Πολιτιστικό Καλεντάρι Πιερίας»
BTW | Επιπτώσεις στη γερμανική οικονομία από την αύξηση του αεροπορικού φόρου
Ponant: Κρουαζιέρες στα Ελληνικά νησιά με αναχώρηση από Αθήνα