Η Grecotel για πρώτη φορά στο B2B Luxury & MICE Workshop της Γεωργίας

23-02-18 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

H Τιφλίδα φιλοξένησε για δεύτερη φορά, πριν από λίγες ημέρες το διάσημο πολυτελές ταξιδιωτικό γεγονός για επαγγελματίες, B2B Luxury & MICE Workshop το οποίο πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο Radisson Blu Iveria. Φέτος, σημειώθηκε αύξηση της τάξεως του 30% στους διεθνείς συμμετέχοντες σε σχέση με το 2017,  λόγω των δυνατοτήτων της τοπικής αγοράς.

Ο κόσμος της πολυτέλειας εκπροσωπήθηκε από πολλά γνωστά και εξειδικευμένα εμπορικά σήματα ξενοδοχείων 5  αστέρων, όπως είναι η Grecotel, μια από τις κορυφαίες ξενοδοχειακές αλυσίδες στην Ελλάδα, η Belmond,  η Bahia Principe από την Ισπανία, η Duetorri από την Ιταλία, η Chateau de la Messardiere από τη Γαλλία, η Losinj Hotels & Villas από Κροατία  καθώς και μια συλλογή από ιταλικές ιδιόκτητες κατοικίες που εισήχθησαν για πρώτη φορά στην αγορά της Γεωργίας.

Ως εδραιωμένη εκδήλωση ειδικού ταξιδιού, το B2B Luxury & MICE Workshop συγκεντρώνει μια ποικιλία ταξιδιωτικών προϊόντων και προορισμών πολυτελείας και τα εισάγει σε νέες αγορές, όπου αναδύονται ειδικά τα πολυτελή ταξίδια.

Το B2B είναι μια κλειστή εκδήλωση με συγκεκριμένη λίστα προσκεκλημένων, η οποία επικεντρώνεται στα ταξιδιωτικά προϊόντα πολυτελείας, συμπεριλαμβανομένων των πολυτελών ξενοδοχείων, των εταιρειών διαχείρισης προορισμών και των ταξιδιωτικών προορισμών μέσω των εθνικών οργανισμών τουρισμού. Στους προσκεκλημένους συγκαταλεγόταν και ένας επιλεγμένος αριθμός κορυφαίων γεωργιανών εταιρειών ταξιδιού οι οποίες είχαν συναντήσεις one-to-one με διάσημους διεθνείς εκθέτες.

Το B2B Luxury & MICE Workshop διοργανώνεται από την βρετανική εταιρεία TMI, μια ταξιδιωτική εταιρεία μάρκετινγκ και επικοινωνίας που αποτελεί μέρος της Travel Consul Alliance , σε συνεργασία με τη γεωργιανή εταιρεία συμβούλων μάρκετινγκ Brandor Consulting.

Φέτος, το εργαστήριο B2B Luxury & MICE έφερε για πρώτη φορά μερικούς νέους προορισμούς στην αγορά της Γεωργίας, συμπεριλαμβανομένων των οργανισμών τουρισμού της Σλοβενίας, του Μονακό, του Ντουμπάι και της Ελλάδας, ενώ χαιρέτισε την επιστροφή της Σιγκαπούρης και της Δομινικανής Δημοκρατίας.

Καθώς πολλοί από τους διεθνείς συμμετέχοντες επισκέπτονταν την Γεωργία για πρώτη φορά, το εργαστήριο ξεκίνησε με μια παρουσίαση / επισκόπηση της γεωργιανής εξερχόμενης ταξιδιωτικής αγοράς από τη διευθύντρια της TMI Helene Lloyd και συνεχίστηκε με μια εισαγωγή στην τεχνολογική πλατφόρμα CHUTE.

Η CHUTE υποστηρίζει τους προορισμούς, τα ξενοδοχεία και άλλα ταξιδιωτικά προϊόντα ώστε να αυξήσουν την παρουσία τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ο εκπρόσωπος της εταιρείας Nathan Bird και ο προσκεκλημένος ομιλητής Sandro Sulamanidze, από την Travel Business Service Ltd., συζήτησαν για την επιρροή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στον τουρισμό γενικότερα και τις τάσεις που ισχύουν για τη Γεωργία.

Οι τοπικοί συμμετέχοντες παρακολούθησαν μεταξύ άλλων την παρουσίαση της εκπροσώπου της Σλοβενίας Anja Bezgovsek που εισήγαγε με καινοτόμο τρόπο τη Σλοβενία, τον φετινό Επίσημο Εταίρο. Οι εργασίες ολοκληρώθηκαν με κοκτέιλ στο "Hotel Museum", με την παρουσία όλων των συμμετεχόντων και των ειδικών προσκεκλημένων.

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι