Anatolia Hospitality: Νέα εταιρική ταυτότητα και διαφημιστική καμπάνια

29-01-18 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Η Anatolia Hospitality κάνοντας την παρθενική της ανανεωμένη εμφάνιση στην έκθεση τουρισμού Philoxenia, στη Θεσσαλονίκη και στη 100% Hotel Show, στην Αθήνα, σας παρουσιάζει τη νέα εταιρική της ταυτότητα.

Στη νέα της διαφημιστική καμπάνια, η εταιρία έχοντας την συνεχή στήριξη «των δικών της ανθρώπων», σας καλεί να γίνετε μέλος της επιτυχημένης ομάδας της και να ανακαλύψετε τις ιστορίες των ανθρώπων της, γιατί "Οι ιστορίες των ανθρώπων μας είμαστε εμείς. Γνωρίζοντας τους, μας γνωρίζετε καλύτερα".

Όπως επισημαίνεται σε ανακοίνωση της εταιρίας, "Παραμένοντας πιστοί στις αρχές μας ακολουθούμε μια φιλοσοφία που αναδεικνύει τις προσπάθειες και το πάθος πολλών ετών για τη δημιουργία ενός καινούριο concept στην ελληνική φιλοξενία με σύγχρονο minimal design, νέες τάσεις μάρκετινγκ αλλά πάντα με κύριο άξονα την πελατοκεντρική αντίληψη.

Δίνοντας έμφαση στο σημαντικότερο & βασικότερο πυρήνα λειτουργίας της εταιρείας μας, αναδεικνύουμε την κινητήριο δύναμη μας… η οποία δεν είναι άλλη από το προσωπικό μας.

Γνωρίστε, λοιπόν, την Ελίνα από το τμήμα κρατήσεων, τη Χριστίνα από το τμήμα marketing, τη Διονυσία από τις Anatolia villas, το Νίκο - Chef μας, τον Ιορδάνη και τον Αντώνη από το τμήμα της υποδοχής και πολλούς ακόμη που με την καλοσύνη τους και το χαμόγελο τους, στόχο έχουν να σας κάνουν να νιώσετε σαν στο σπίτι σας".

Σήμερα ο όμιλος περιλαμβάνει 2 city hotels σε Θεσσαλονίκη & Κομοτηνή (Anatolia Hotels Thessaloniki – Anatolia Hotels Komotini) , βίλες και πολυτελή διαμερίσματα σε Κυκλάδες (Senses Villas & Suites – Villa Petrolefko) και μια υπερπολυτελή βίλα στο Ιόνιο (Villa Veneziano) καθώς και το γραφείο εισερχόμενου τουρισμού ASIT.

Στόχος της Anatolia Hospitality είναι η ανάπτυξη του ομίλου είτε μέσω νέων συμβάσεων διαχείρισης (management), είτε με τη δημιουργία δικτύου franchises ξενοδοχείων και νέων ιδιοκτησιών ή ενοικιασμένων καταλυμάτων. Όλα αυτά παραμένοντας πιστά στις βασικές της αρχές και στις παραδοσιακές βασικές αξίες της Φιλοξενίας. 

διαβάστε ακόμα

Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ
MyCoast: | Η νέα ψηφιακή εφαρμογή για την τήρηση της νομιμότητας σε αιγιαλό και παραλίες
Τουρισμός | "Διασκεδάστε με σεβασμό" στις Βαλεαρίδες Νήσους - η νέα καμπάνια για υπευθυνότητα των τουριστών
Έρευνα: Μεγαλώνει το «παράθυρο» κρατήσεων στα ταξίδια – Η Ευρώπη πρωταθλήτρια
Έντονη ζήτηση για ταξίδια στην Αμερική το 2024
HolidayCheck: Εκδήλωση στην Κρήτη για την τοποθέτηση των ξενοδοχείων στις γερμανόφωνες αγορές