Έρχεται στην Αθήνα ο «πατέρας» των Mama Shelter Hotels

27-10-17 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Ο Serge Trigano, ιδρυτής των Mama Shelter και πρώην πρόεδρος των Club Med, είναι ένας από τους οκτώ διεθνείς ομιλητές του συνεδρίου Tourism Megatrends Conference.

O Σερζ Τριγκανό αποτελεί μία από τις σημαντικότερες προσωπικότητες της ευρωπαϊκής ξενοδοχίας. Ήταν Πρόεδρος των Club Med κατά την «χρυσή εποχή» της πρωτοποριακής αλυσίδας αλλά και εμπνευστής των Mama Shelter Hotels, του καινοτόμου ξενοδοχειακού concept που εξαπλώνεται δυναμικά από το Παρίσι μέχρι το Λος Άντζελες κι από την Κωνσταντινούπολη μέχρι τη Σεούλ. Ο  Serge Trigano είναι γιoς του Gilbert Trigano, ιδρυτή της εταιρείας Club Méditerranée. Αφού αποφοίτησε από το τμήμα Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου του Παρισιού, εντάχθηκε στο προσωπικό πρώτης γραμμής των Club Med μέχρι που προήχθη στη θέση του προέδρου. Υπό την ηγεσία του, η μετοχή της εταιρείας Club Med εισήχθη στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης.

Το 1997, ο Serge Trigano αποχώρησε από τα Club Méditerranée με στόχο να δημιουργήσει ένα πρωτοποριακό νέο concept στον ξενοδοχειακό χώρο. Μαζί με το επιτελείο του, οραματίστηκαν και ίδρυσαν την αλυσίδα ξενοδοχείων Mama Shelter, τα οποία πρεσβεύουν μία ξεχωριστή εμπειρία διαμονής με τιμή διανυκτέρευσης 100-150 ευρώ. Την αισθητική των Mama Shelter υπογράφει ο Philippe Starck ενώ, μετά από τη μεγάλη επιτυχία της αλυσίδας, στο μετοχικό κεφάλαιο των Mama Shelter Hotels εισήχθη το 2014 ο γαλλικός όμιλος Αccor Hotels.

Ανακαλύψτε τα «μυστικά» των Mama Shelter καθώς και τα σημαντικότερα trends στον παγκόσμιο τουρισμό και αξιοποιήσετε αυτήν τη γνώση για να αυξήσετε τη δική σας κερδοφορία.

Γιατί τα Mama Shelter θεωρούν ότι το design από μόνο του δεν φτάνει για να διαφοροποιήσει ένα ξενοδοχείο και πώς δημιουργούν μία πραγματικά μοναδική εμπειρία για τον φιλοξενούμενο; 

Ποιες οι έξυπνες τεχνολογίες που αξιοποιεί το CityHub Amsterdam, το πιο φουτουριστικό ευρωπαϊκό ξενοδοχείο με δωμάτια-κάψουλες και ψηφιακό lobby; 

Ποιοι οι παράγοντες της διαχρονικής επιτυχίας του Giro d’ Italia, μιας αθλητικής διοργάνωσης που μετρά 101 χρόνια ζωής; 

Πώς θα προσδιορίσετε ποια είναι η σωστή τιμή για να διαθέτετε τις υπηρεσίες σας σε κάθε επιμέρους πλατφόρμα φυσικής και ψηφιακής πώλησης και ποιες οι συμμαχίες που μεγιστοποιούν την κερδοφορία;

Εκτός από τις ομιλίες οκτώ διεθνών ομιλητών, το Tourism Megatrends Conference περιλαμβάνει επίσης:

Social Media in Tourism Workshop: Στο workshop αυτό θα αναλυθούν τα megatrends που θα πρέπει να γνωρίζετε για να αξιοποιείτε σωστά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Panel Discussion: Producing a digital experience that enhances your physical travel product 

Εκπρόσωποι των Celestyal Cruises, Costa Navarino, Grecotel Hotes&Resorts και της Περιφέρειας Κρήτης αναλύουν παραδείγματα αξιοποίησης των ψηφιακών μέσων για τη δυναμική ανάδειξη του ταξιδιωτικού προϊόντος.

Human Resources Escape Game: Under Pressure - Team motivation in a changing environment 

Οι συμμετέχοντες σε αυτή τη διαδραστική εμπειρία  θα κληθούν να λύσουν ένα μυστήριο και μέσα από τη διαδικασία αυτή θα ανακαλύψουν τρόπους για να εμπνέουν το προσωπικό τους να δίνει τον καλύτερό του εαυτό ακόμα και κάτω από τις απαιτητικότερες συνθήκες.

διαβάστε ακόμα

Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων
Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο