Η Expedia δίνει τη δυνατότητα στα ξενοδοχεία να προβάλουν τοπικές εμπειρίες

22-06-17 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Ένα νέο εργαλείο το οποίο θα παρουσιάζει δίπλα σε κάθε ξενοδοχείο μια εξατομικευμένη λίστα από πολιτιστικά αξιοθέατα, μοναδικές δραστηριότητες και εμπειρίες σε τοπικό επίπεδο, εισάγει η Expedia.

Το EPC Points of Interest είναι διαθέσιμο μέσω του Expedia® Partner Central (EPC) και η λίστα διαμορφώνεται από τα ξενοδοχεία. Θα δίνει τη δυνατότητα στα ξενοδοχεία να δημιουργούν έως 10 εγγραφές με αξιοθέατα.

Το νέο εργαλείο έχει στόχο να δώσει τη δυνατότητα στα ξενοδοχεία να διαφοροποιηθούν στις σελίδες της Expedia και να αναβαθμίσουν την εμπειρία αγορών του καταναλωτή. 

Η τοποθεσία στα επαγγελματικά ταξίδια είναι ιδιαιτέρως σημαντική με το 73% να την θεωρεί μοναδικό παράγοντα επιλογής ξενοδοχείου.

διαβάστε ακόμα

Πράσινο φως στην πρόταση της ΤΕΜΕΣ για ίδρυση Διεθνούς Σχολής Τουρισμού και Γαστρονομίας στην Καλαμάτα
Δύο Ελληνικές παραλίες στις 50 καλύτερες στον κόσμο για το 2024 – 7 κορυφαίες στην Ευρώπη
Η τηλεργασία «απειλεί» καντίνες και κυλικεία
Σε ψηφιακή αποτύπωση το «Πολιτιστικό Καλεντάρι Πιερίας»
BTW | Επιπτώσεις στη γερμανική οικονομία από την αύξηση του αεροπορικού φόρου
Ponant: Κρουαζιέρες στα Ελληνικά νησιά με αναχώρηση από Αθήνα
19,5 εκατ. θέσεις, που καλύπτουν 47 χώρες, διαθέτει το 2024 η AEGEAN
Γερμανικός Τύπος | Ελλάδα: Εξαήμερο κατά των ελλείψεων εξειδικευμένου δυναμικού;
Τουρκικός τουρισμός | +13,2% οι αφίξεις, +5,4% τα έσοδα το α' τρίμηνο
FootGolf με τη συμμετοχή των Euro 2004 Legends στο Porto Carras Pro-Am Aegean Mini Tour