Πώς τα ξενοδοχεία θα αντιμετωπίσουν την οικονομία διαμοιρασμού

08-06-17 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Προτάσεις για το πώς τα ξενοδοχεία θα αντιμετωπίσουν τον ισχυρό ανταγωνισμό που δέχονται από την οικονομία διαμοιρασμού στη διαμονή, παρουσιάζει ο συνιδρυτής της πλατφόρμας για κράτηση σουιτών σε ξενοδοχεία, Suiteness, Kyle Killion.

Σύμφωνα με τον κ. Killion, η επιτυχία των τουριστικών μισθώσεων έγκειται στο γεγονός ότι έφεραν στο επίκεντρο των ταξιδίων το ανθρώπινο στοιχείο, προσφέροντας έναν χώρο στον οποίο οι ταξιδιώτες μπορούν να μένουν μαζί και να συνδέονται καλύτερα μεταξύ τους στις διακοπές, και όχι απλώς να απολαμβάνουν τη διαμονή τους ως ντόπιοι.

Αντίθετα, στο σκεπτικό των ξενοδόχων παραμένει η σκέψη του ενιαίου μεγάλου δωματίου για όλους ανεξαρτήτως. Αυτό πρέπει να αλλάξει, τονίζει ο κ. Killion, καθώς πλατφόρμες όπως η Airbnb αλλά και διαδικτυακά τουριστικά γραφεία αρχίζουν ή έχουν ήδη εισάγει την ενοικίαση σουιτών σε ξενοδοχεία στις υπηρεσίες τους.

Στο νέο περιβάλλον που διαμορφώνεται, καταλυτικό ρόλο θα παίξει, εκτιμά, η φορολόγηση των τουριστικών μισθώσεων στα πρότυπα των ξενοδοχείων, οπότε τα ξενοδοχεία θα χάσουν περαιτέρω έδαφος.

Για να προληφθεί αυτή η εξέλιξη και να συνεχίσουν τα ξενοδοχεία να είναι ανταγωνιστικά, ο κ. Killion, συστήνει στους ξενοδόχους τα εξής:

-Έμφαση στην εμπειρία διαμονής σε ξενοδοχείο: Tοποθεσία, Ανέσεις και Υπηρεσίες. Ένα σπίτι σε πλατφόρμες όπως της Airbnb δε μπορεί να ανταγωνισθεί ένα έμπειρο ξενοδοχείο σε αυτά τα σημεία.

-Το σημείο της τοποθεσίας | Αξιολογείται συστηματικά ως ο σημαντικότερος παράγοντας στην απόφαση κράτησης καταλύματος. Τα περισσότερα ξενοδοχεία έχουν το πλεονέκτημα ότι βρίσκονται σε κεντρικές τοποθεσίες με εύκολη πρόσβαση ενώ τα ενοικιαζόμενα σπίτια βρίσκονται σε γειτονιές.

-Το σημείο της άνεσης | Ενώ μερικά ενοικιαζόμενα σπίτια μπορεί να διαθέτουν πισίνα, σίγουρα δεν έχουν σπα. Επιπλέον, τα ξενοδοχεία διαθέτουν εστιατόρια και κλαμπ. Γνωρίζουμε ότι οι ταξιδιώτες επιθυμούν αυτές τις ανέσεις στις διακοπές τους καθώς οι εταιρίες που προσελκύουν πελάτες για ενοικίαση κατοικίας δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στην πρόσβαση σε ξενοδοχειακές ανέσεις.

-Το σημείο των υπηρεσιών | Ένα από τα ισχυρότερα σημεία των ξενοδοχείων. Τα ενοικιαζόμενα σπίτια, με την αύξηση της δημοφιλίας τους, αυξάνουν και τους δυσαρεστημένους πελάτες τους εξαιτίας βλαβών και απρόοπτων που δεν συμβαίνουν στα ξενοδοχεία.

-Το σημείο του προσωπικού | Ένα από τα πιο πολύτιμα σημεία υπέρ των ξενοδοχείων. Οι προτάσεις της υποδοχής, το φιλικό προσωπικό δημιουργούν μια εμπειρία πολυτελούς διαμονής με ένα ολόκληρο προσωπικό να υπηρετεί τον επισκέπτη. 

-Το σημείο της οικογενειακής σύνδεσης στις διακοπές | Άλλωστε, υπάρχουν πολλά ξενοδοχεία που μπορούν να μετατρέψουν μέρος του σουιτών τους σε μια μεγαλύτερη με πολλά δωμάτια, προσφέροντας αντίστοιχη υπηρεσία με τα ενοικιαζόμενα σπίτια. Τα ξενοδοχεία χανουν οικογένειες κυρίως επειδή δεν διαθέτουν σουιτες με πολλά δωμάτια, κουζίνα, καθιστικό και μπαλκόνι.

διαβάστε ακόμα

Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ
MyCoast: | Η νέα ψηφιακή εφαρμογή για την τήρηση της νομιμότητας σε αιγιαλό και παραλίες
Τουρισμός | "Διασκεδάστε με σεβασμό" στις Βαλεαρίδες Νήσους - η νέα καμπάνια για υπευθυνότητα των τουριστών
Έρευνα: Μεγαλώνει το «παράθυρο» κρατήσεων στα ταξίδια – Η Ευρώπη πρωταθλήτρια
Έντονη ζήτηση για ταξίδια στην Αμερική το 2024
HolidayCheck: Εκδήλωση στην Κρήτη για την τοποθέτηση των ξενοδοχείων στις γερμανόφωνες αγορές