Κέρδη €7,7 εκ. για την εταιρεία Λούης

30-04-17 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Κέρδη για πρώτη φορά από το 2007 ανακοίνωσε για το 2016 η εταιρεία Λούης. 

Το καθαρό κέρδος που αναλογεί στους ιδιοκτήτες της εταιρείας ανήλθε για το 2016 στα €7,7 εκ. σε σύγκριση με ζημιά €111,3 εκ. κατά την προηγούμενη χρονιά. Υπήρξε δηλαδή μία καλυτέρευση κατά €119 εκ. και αυτό οφείλεται στα αυξημένα κατά €10,7 εκ. κέρδη από εργασίες κατά το 2016, στο καθαρό κέρδος ύψους €13,8 εκ. από τη μείωση της συμμετοχής της εταιρείας στη Celestyal κατά το 2016 και κυρίως στις προβλέψεις ύψους €106,6 εκ. που έγιναν κατά το 2015. 

Ο κύκλος εργασιών του συγκροτήματος κατά το 2016 ήταν αυξημένος κατά €14,0 εκ. (+14,5%) σε σχέση με το 2015 φθάνοντας τα €110,6 εκ. από €96,9 εκ. 

Τα λειτουργικά κέρδη προ τόκων, φόρων, αποσβέσεων, χρεολύσεων και ενοικίων ξενοδοχείων(EBITDAR) για το 2016 παρουσίασαν αύξηση της τάξεως του €13,2 εκ. (+45,8%). Συγκεκριμένα, τα κέρδη αυτά ανήλθαν στα €41,9 εκ. σε σύγκριση με €28,7 εκ. κατά την αντίστοιχη περσινή χρονιά. 

Αυτό οφείλεται στην αύξηση τόσο του κύκλου εργασιών όσο και στην κερδοφορία της Louis Hotels Κύπρου και Ελλάδας. 

Τα αποτελέσματα για το έτος παρουσιάζονται κερδοφόρα λόγω κέρδους ύψους €13,8 εκ. που  προέκυψε από τη μείωση της συμμετοχής της εταιρείας στη Celestyal, ως αποτέλεσμα της δανειακής της αναδιάρθρωσης. Η δραστηριοποίηση του συγκροτήματος στον τομέα κρουαζιέρων παρουσιάζεται για την περίοδο 1/1/2016 – 11/3/2016 ως «μη συνεχιζόμενη» με ζημία ύψους €4,7 εκ. έναντι κέρδους €2,9 εκ. για το σύνολο του έτους 2015, ενώ για την περίοδο 12/3/2016 – 31/12/2016 ως μερίδιο ζημιάς ύψους €1,8 εκ. από επένδυση σε κοινοπραξία. 

Η εταιρεία προσβλέπει στη συνέχιση της καλής πορείας του κυπριακού και ελληνικού τουρισμού και κατά το 2017, με φυσικό επακόλουθο, τα αντίστοιχα και για αυτή οφέλη. 

Το συγκρότημα θα συνεχίσει τη δραστηριοποίησή του στον τομέα των ξενοδοχείων, επιδιώκοντας την περαιτέρω επέκταση των εργασιών σε Κύπρο και Ελλάδα, αλλά και σε καινούργιες αγορές του εξωτερικού, όπου παρουσιάζονται ευκαιρίες διαχείρισης ή και ενοικίασης ξενοδοχειακών μονάδων. 

Όσον αφορά τον τομέα των κρουαζιέρων, μέσα στους στόχους του συγκροτήματος της Celestyal είναι η περαιτέρω επέκταση των εργασιών της με τη δική της επωνυμία (own brand operations), καθώς και η εκμετάλλευση των κρουαζιερόπλοιων ολόχρονα, κάτι που θα οδηγήσει και στη μείωση της εποχικότητας. 

Πηγή: stockwatch.com.cy

διαβάστε ακόμα

Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων
Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο