TUI: Πιο ευχαριστημένοι οι Γερμανοί από τα ελληνικά ξενοδοχεία το 2016

06-04-17 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Bελτίωση παρουσίασε η ποιότητα των υπηρεσιών που προσέφεραν τα ελληνικά ξενοδοχεία στους πελάτες της TUI Γερμανίας κατά την περυσινή τουριστική περίοδο.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα αξιολογήσεων ικανοποίησης των πελατών της TUI Γερμανίας (TUI Guest Satisfaction Survey 2016) που επισκέφτηκαν πέρυσι την Ελλάδα, καταγράφηκε αναβάθμιση της ποιότητας των ξενοδοχειακών υπηρεσιών καθώς και υψηλότεροι βαθμοί συνολικής ικανοποίησης των Γερμανών πελατών που επισκέφθηκαν τη χώρα. Στην κλίμακα από το 0 έως το 10 (με άριστα το δέκα), η συνολική βαθμολόγηση της ποιότητας των ξενοδοχείων στην Ελλάδας ανέρχεται σε 8.70.

Τα αποτελέσματα παρουσίασε στη Ρόδο η κυρία Έλκε Γιάνσεν, επικεφαλής του τομέα TUI Hotel Consulting & Quality Management, το Σάββατο 1η Απριλίου 2017, στην «4η Ημερίδα για την Ποιότητα στον Τουρισμό», πρωτοβουλία του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων Ρόδου.

Ξεχωρίζουν οι προορισμοί της Κω (8.84), της Ρόδου (8.73) και της Κρήτης (8.70). Σε σύγκριση με τις αντίστοιχες επιδόσεις του 2015, την μεγαλύτερη βελτίωση παρουσιάζει η Ρόδος (2015: 8.50).

Από την ανάλυση των επί μέρους δεικτών αξιολόγησης της ποιότητας προκύπτουν τα εξής γενικά συμπεράσματα:

• Η ποιότητα αποτελεί για τους πελάτες κυρίαρχο παράγοντα στην επιλογή του ξενοδοχείου και του προορισμού.

• Καλές επιδόσεις παρουσιάζουν τα ελληνικά ξενοδοχεία στις κατηγορίες «εξυπηρέτηση πελατών», «ξενοδοχειακές εγκαταστάσεις» καθώς και στην ποιότητα των υπηρεσιών εστίασης. Υστερεί ελαφρώς έναντι των άλλων δεικτών η «ποιότητα των δωματίων», παρουσιάζει ωστόσο βελτίωση σε σχέση με το 2015.

• Σε σύγκριση με άλλους ευρωπαϊκούς προορισμούς, οι ελληνικοί συγκαταλέγονται σε εκείνους με τους υψηλότερους δείκτες στον τομέα της «φιλοξενίας».

• Στον αντίποδα, εμφανίζονται δυνατότητες βελτίωσης στους τομείς της περιβαλλοντικής φροντίδας των προορισμών καθώς και στην ποιότητα των πολιτιστικών υποδομών. 

Σχετικά με το προφίλ των πελατών της TUI Γερμανίας στην Ελλάδα αποτυπώνονται τα εξής χαρακτηριστικά:

• Τα ζευγάρια (50%) και οι οικογένειες με παιδιά (40%) αποτελούν τις δύο μεγαλύτερες ομάδες Γερμανών πελατών της TUI στην Ελλάδα.

• Το 43% των Γερμανών πελατών της TUI που επισκέπτεται την Ελλάδα ανήκει σε ανώτερα μορφωτικά επίπεδα (πανεπιστημιακή μόρφωση).

• Το 49% των Γερμανών πελατών της TUI που επισκέπτεται την Ελλάδα ανήκει στα ανώτερα εισοδηματικά στρώματα.

• Το 1/3 των Γερμανών πελατών της TUI που επισκέπτεται την Ελλάδα είναι ηλικίας 40-49 ετών, οι οποίοι αποτελούν την μεγαλύτερη ηλικιακή ομάδα πελατών της TUI στην Ελλάδα. Ακολουθούν οι ηλικίες 50-59 ετών (27%) και 30-39 ετών (20%).

• Ο Σεπτέμβριος είναι ο μήνας με τον μεγαλύτερο αριθμό συνολικών αφίξεων Γερμανών πελατών της TUI στην Ελλάδα. Ακολουθούν οι μήνες Αύγουστος και Ιούνιος.

Η Έλκε Γιάνσεν, επικεφαλής της TUI Hotel Consulting & Quality Management είπε: «Διαπιστώνουμε ότι οι πελάτες προσανατολίζονται στις αξιολογήσεις άλλων πελατών. Στην TUI διαθέτουμε μια μεγάλη βάση δεδομένων με αξιολογήσεις για όλα τα ξενοδοχεία και όλους τους προορισμούς και μπορούμε να παρέχουμε εξατομικευμένες συμβουλευτικές υπηρεσίες. Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι με το γεγονός ότι οι συνολικοί δείκτες ποιότητας στην Ελλάδα βελτιώθηκαν περαιτέρω σε σχέση με πέρυσι και υποστηρίζουμε πάντα τους συνεργάτες μας σε αυτή την προσπάθεια».

Ο Μιχάλης Μαυρόπουλος, Περιφερειακός Διευθυντής Ανατολικής Μεσογείου της TUI Destination Services δήλωσε: «Η ποιότητα αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο της επιτυχίας μας. Eίμαστε ιδιαίτερα ευχαριστημένοι με την αύξηση της ποιότητας όπως καταγράφεται στα ξενοδοχεία που συνεργάζονται με τον όμιλο της TUI. Η θετική αυτή τάση είναι το αποτέλεσμα της κοινής προσπάθειας των ανθρώπων μας και των συνεργατών μας ξενοδόχων με στόχο την απόλυτη διαφύλαξη των υψηλών ξενοδoχειακών προδιαγραφών και υπηρεσιών προορισμού της TUI. Περιμένουμε φέτος στην χώρα μας αύξηση των αφίξεων απο την Γερμανία της τάξης του 30% και η ομάδα της TUI Destination Services στην Ελλάδα είναι έτοιμη να υποδεχτεί όλους τους πρόσθετους πελάτες με μοναδική αποστολή να παρέχει μια αξέχαστη εμπειρία διακοπών και να «δημιουργήσει χαμόγελα» όπως ειναι το μότο μας (We Create Smiles!)».

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι