Τα ισχυρότερα ξενοδοχειακά brand στον κόσμο το 2017

24-03-17 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

H Hilton είναι το ξενοδοχειακό brand με τη μεγαλύτερη αξία στον κόσμο το 2017, η οποία αποτιμάται σε 8,4 δισ. δολάρια ΗΠΑ προσαυξημένη κατά 7% σε σχέση με πέρυσι, σύμφωνα με έρευνα της εταιρίας συμβούλων στρατηγικής επιχειρήσεων Brand Finance.

Η έρευνα δείχνει ότι τα 5 κορυφαία ξενοδοχειακά brand στον κόσμο βάσει αξίας, έχουν απώλειες, και ο μέσος όρος ετήσιας ανάπτυξης της αξίας των ξενοδοχείων (4%) βρίσκεται σημαντικά κάτω από το μέσο όρο όλων των τομέων.

top10 most valuable hotels2017

Για να διατηρήσει ψηλά το brand της, η Hilton πρόσφατα επέστρεψε στους χρήστες της Tripadvisor εκτός από το να βλέπουν τα δωμάτια και να ελέγχουν τις τιμές, να κάνουν κράτηση απευθείας μέσω της πλατφόρμας.

Μεγάλες δυνατότητες ανάπτυξης για τα ξενοδοχειακά brand παρουσιάζει η Ασία με τη ζήτηση των Κινέζων για επαγγελματικά ταξίδια να προβλέπεται οτι θα συνεχίσει να αυξάνεται. 

Oι Κινέζοι μάλιστα στρέφονται όλο και περισσότερο στα μεγάλα brand, θωρακίζοντας με την παρουσία τους τα μεγάλα ξενοδοχεία σε ένα περιβάλλον έντονου ανταγωνισμού από τις τουριστικές μισθώσεις σπιτιών και τα μικρότερα ξενοδοχεία.

brand finance brand value change2016 17

Επίσης, σύμφωνα με τον δείκτη Brand Strength Index (BSI) της Brand Finance, το ισχυρότερο ξενοδοχειακό brand στον κόσμο είναι το βρετανικό Premier Inn.

Η στρατηγική των ξενοδοχείων του brand αυτού, περιλαμβάνει ποιοτική και αποτελεσματική διαφήμιση από την έναρξη της λειτουργίας του το 2007. Οι καμπάνιες εστίαζαν κυρίως σε κίνητρα όπως την άνεση και τις τιμές, με τη χρήση σλόγκαν.

brand finance top10most powerful hotel brands

διαβάστε ακόμα

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή βραβεύει εξέχοντα αρχιτεκτονικά έργα σε όλη την Ευρώπη
ΕΟΤ: Προβολή της Ελλάδας στη Μεγάλη Βρετανία για τουρισμό περιπέτειας
Γερμανικός τουρισμός: +63% οι δαπάνες για διακοπές το καλοκαίρι του 2024 – Τρίτη επιλογή η Ελλάδα
Ελληνικός τουρισμός 2024 | Τι δείχνουν οι προγραμματισμένες αεροπορικές θέσεις για τη σεζόν - η εικόνα ανά αγορά και αεροδρόμιο
Ισπανικός τουρισμός | Νέο ρεκόρ αναμένεται το 2024
Προβολή της Ρόδου στην Ολλανδική και Βελγική αγορά
Χαλκιδική: Fam trip 20 τουριστικών πρακτόρων από 12 χώρες
Νέες Σ.Σ.Ε. στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις των Χανίων
Indie Playground Festival vol.2 | 1 & 2 Ιουνίου | Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου
Προβολή της Ελλάδας στη Στοκχόλμη ως ιδανικός προορισμός για συνταξιούχους