H Hilton είναι το ξενοδοχειακό brand με τη μεγαλύτερη αξία στον κόσμο το 2017, η οποία αποτιμάται σε 8,4 δισ. δολάρια ΗΠΑ προσαυξημένη κατά 7% σε σχέση με πέρυσι, σύμφωνα με έρευνα της εταιρίας συμβούλων στρατηγικής επιχειρήσεων Brand Finance.
Η έρευνα δείχνει ότι τα 5 κορυφαία ξενοδοχειακά brand στον κόσμο βάσει αξίας, έχουν απώλειες, και ο μέσος όρος ετήσιας ανάπτυξης της αξίας των ξενοδοχείων (4%) βρίσκεται σημαντικά κάτω από το μέσο όρο όλων των τομέων.
Για να διατηρήσει ψηλά το brand της, η Hilton πρόσφατα επέστρεψε στους χρήστες της Tripadvisor εκτός από το να βλέπουν τα δωμάτια και να ελέγχουν τις τιμές, να κάνουν κράτηση απευθείας μέσω της πλατφόρμας.
Μεγάλες δυνατότητες ανάπτυξης για τα ξενοδοχειακά brand παρουσιάζει η Ασία με τη ζήτηση των Κινέζων για επαγγελματικά ταξίδια να προβλέπεται οτι θα συνεχίσει να αυξάνεται.
Oι Κινέζοι μάλιστα στρέφονται όλο και περισσότερο στα μεγάλα brand, θωρακίζοντας με την παρουσία τους τα μεγάλα ξενοδοχεία σε ένα περιβάλλον έντονου ανταγωνισμού από τις τουριστικές μισθώσεις σπιτιών και τα μικρότερα ξενοδοχεία.
Επίσης, σύμφωνα με τον δείκτη Brand Strength Index (BSI) της Brand Finance, το ισχυρότερο ξενοδοχειακό brand στον κόσμο είναι το βρετανικό Premier Inn.
Η στρατηγική των ξενοδοχείων του brand αυτού, περιλαμβάνει ποιοτική και αποτελεσματική διαφήμιση από την έναρξη της λειτουργίας του το 2007. Οι καμπάνιες εστίαζαν κυρίως σε κίνητρα όπως την άνεση και τις τιμές, με τη χρήση σλόγκαν.