Τα σχέδια για δραματική διεύρυνση των δραστηριοτήτων της στην Ευρώπη με όλα τα brand του χαρτοφυλακίου της ανακοίνωσε η Marriott International, αποτελώντας το πρώτο όραμα εξάπλωσης μετά την απόκτηση της Starwood.
Η μεγαλύτερη ανάπτυξη θα προέλθει από το lifestyle brand Moxy, το οποίο λειτουργεί περισσότερα από 1.000 δωμάτια στην Ευρώπη ενώ προβλέπεται η κατασκευή περισσότερων από 9.000.
Προσδοκία της Moxy είναι να προστεθούν 22.000 επιπλέον δωμάτια στο brand μέχρι το 2020, εκ των οποίων τα 18.000 αναμένεται να ανοίξουν μέσα στην ερχόμενη 3ετία.
Βασικοί προορισμοί στους οποίους θα λειτουργήσουν τα νέα Moxy είναι το Λονδίνο, το Άμστερνταμ, η Φρανκφούρτη, η Βιέννη και το Όσλο.
Το όραμα για εξάπλωση στην Ευρώπη περιλαμβάνει ακόμα:
-άφιξη των Delta Hotels by Marriott, με σχέδια για περισσότερα από 4.000 δωμάτια στην Ευρώπη.
-τριπλάσιος αριθμός υπογεγραμμένων συμβολαίων για το brand W Hotels (έχουν επιβεβαιωθεί οι υπογραφές για Πράγα και Βουδαπέστη μέσα στο 2017)
-διπλασιασμός του χαρτοφυλακίου των ξενοδοχείων υψηλής κατηγορίας (AC Hotels, Aloft Hotels, Four Points by Sheraton) και διεύρυνση της παρουσίας των Courtyard στην Ευρώπη κατά 12.000 δωμάτια τουλάχιστον με αναμενόμενα εγκαίνια το 2017 σε Παρίσι, Δρέσδη και Εδιμβούργο.
-Περισσότερα από 30 νέα ξενοδοχεία των καινοτόμων brand Residence Inn και Element (αυτή την εβδομάδα υπεγράφησαν συμφωνίες στο Λονδίνο, το Αμπερντίν και το Άμστερνταμ).