Grecotel: Ευρωπαϊκές διακρίσεις στο Digital Marketing και τα Social Media

15-11-16 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Σημαντικές διακρίσεις τόσο σε ελληνικό όσο και σε ευρωπαϊκό έδαφος απέσπασε ο Όμιλος Ν.Δασκαλαντωνάκη - Grecotel σε κορυφαίες διοργανώσεις διεθνούς επιπέδου για την πρωτοπόρα διεθνούς εμβέλειας ψηφιακή καμπάνια του και για τις καινοτόμες, σύγχρονες, δημιουργικές και αποτελεσματικές ενέργειες που εφάρμοσε στα social media.

Ειδικότερα στα Lovie Awards, το μεγαλύτερο ευρωπαϊκό διαγωνισμό στον τομέα του Digital Marketing κι έναν από τους σημαντικότερους θεσμούς παγκοσμίως, η διαδικτυακή καμπάνια της Grecotel «Create Dreams» που σχεδιάστηκε από την εταιρεία Interweave, απέσπασε το βραβείο κοινού και το χάλκινο βραβείο της επιτροπής, ενώ συμπεριλήφθηκε στην βραχεία λίστα (shortlisted) στην κατηγορία Mobile: Lifestyle.

Επίσης στα φετινά Social Media Awards 2016 που διοργανώθηκαν από την Boussias Communications, η Grecotel μέσω της εταιρίας Interweave -με την οποία συνεργάζεται στον σχεδιασμό και την υλοποίηση της στρατηγική της εταιρίας στα Ψηφιακά Μέσα- απέσπασε το πλατινένιο βραβείο για «την πιο αποτελεσματική χρήση των Social Media». Ο Όμιλος βραβεύτηκε επίσης με χρυσό βραβείο για την «πιο αποτελεσματική χρήση των Social Media στον κλάδο του Τουρισμού» και με το κορυφαίο βραβείο για την «αποτελεσματικότερη χρήση του LinkedIn». 

Σημειώνεται ότι και στις δύο διοργανώσεις οι υποψηφιότητες αξιολογήθηκαν από διεθνείς επιτροπές, απαρτιζόμενες από καταξιωμένες προσωπικότητες του χώρου της ψηφιακής επικοινωνίας, των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, του design και της διαφήμισης και της επικοινωνίας.

Ο Όμιλος συνεχίζει να επενδύει σε πρωτοπόρες ενέργειες δίνοντας έμφαση στα νέα σύγχρονα μέσα, σχεδιάζοντας digital-first ενέργειες επικοινωνίας σε διεθνή εμβέλεια και εφαρμόζοντας διαρκή επιμόρφωση του προσωπικού των ξενοδοχείων στην ψηφιακή επικοινωνία και δράση.

 

διαβάστε ακόμα

Η Χαβάη ψήφισε νόμο για τον περιορισμό των βραχυπρόθεσμων μισθώσεων
Ο τουρισμός εισέφερε 215 δισ. ευρώ στην οικονομία της Ιταλίας το 2023
Τουρκικός τουρισμός | Ρεκόρ αφίξεων το α' 4μηνο στην Αττάλεια
Πεζοπορικές ξεναγήσεις στο Βόλο από το Μάιο έως το Σεπτέμβριο
Προβολή της Αθήνας και της Σκύρου σε γερμανόφωνο περιοδικό
Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων