SWOT: Συνεργασία με το Plaza Resort στις πωλήσεις

26-09-16 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Ένα από τα ομορφότερα σύγχρονα Resorts της Αθήνας, εμπιστεύεται τη SWOT | Simple Way Of Tourism για την Ανάπτυξη & Προώθηση Πωλήσεων του στην ελληνική & διεθνή αγορά. 

Η ομάδα της SWOT , σε συνεργασία με την έμπειρη διεύθυνση πωλήσεων του ξενοδοχείου, αναλαμβάνει την ακόμα μεγαλύτερη προσέγγιση της αγοράς, με στόχο την αύξηση των συνεργασιών.

Το Plaza Resort προσφέρεται για συνδυασμό διασκέδασης και δουλειάς. Είναι ένα πολυτελές ξενοδοχείο στην παραλία της Αναβύσσου, το οποίο προσφέρει συνδυασμό φιλοξενίας και άνεσης ενός ξενοδοχείου πόλης σε ένα παραθαλάσσιο θέρετρο.

διαβάστε ακόμα

Κρήτη | Φιλοξενία τουριστικών πρακτόρων από τη Ν. Αφρική και πανεπιστημιακού/αρθρογράφου ΑμεΑ
Επικυρώθηκε ο πίνακας επιτυχόντων στο πρόγραμμα κατάρτισης στο επάγγελμα του ξεναγού στο Α.Π.Θ.
Booking.com | Όλες οι νέες τάσεις στα οικογενειακά ταξίδια το 2024: Α.Ι., νταντάδες στις διακοπές και οι νέοι jet setters
Τα 4 ξενοδοχειακά deals στο α΄ 4μηνο του 2024
ΣΥΡΙΖΑ | Κίνδυνος απώλειας γαλάζιων σημαιών από τις ελληνικές παραλίες
KAYAK: Το Ηράκλειο Κρήτης στους 10 πιο περιζήτητους προορισμούς των Γερμανών για το καλοκαίρι του 2024
Δεύτερο Elia Lesvos Confest "Ελαιόλαδο και Υγεία" - φιλοξενείται σε ελαιοτριβείο της οικογένειας Ελύτη
Transavia France: Νέα χειμερινή σύνδεση Τουλούζη – Ντουμπάι - Αθήνα
Βενετία | Το τέλος εισόδου απέφερε στο Δήμο έσοδα 7 μηνών μέσα σε 8 ημέρες!
Τζουμέρκα | Πώς ο «Μύλος Κλίφκης» θα μετατραπεί σε χώρο εστίασης, αναψυχής και εναλλακτικού τουρισμού