Ένα χρόνο μετά την πρώτη ανακοίνωση της συγχώνευσης, η Marriott International ολοκλήρωσε την εξαγορά της Starwood Hotels & Resorts Worldwide έναντι 13 δισ. δολαρίων, δημιουργώντας τον μεγαλύτερο και καλύτερο ξενοδοχειακό οργανισμό στον κόσμο.
Η Marriott προσφέρει πλέον το πιο εκτενές χαρτοφυλάκιο ξενοδοχειακών brand, στο οποίο συμπεριλαμβάνονται κορυφαία lifestyle brands, διαθέτει σημαντικό παγκόσμιο αποτύπωμα, ενώ βρίσκεται σε ηγετική θέση στο σκέλος πολυτελείας, επιλεγμένων υπηρεσιών, συνεδρίων και resort.
Η Marriott θα εξομοιώσει την κατάσταση μελών μεταξύ των προγραμμάτων Marriott Rewards και Starwood Preferred Guest, προσφέροντας τη δυνατότητα μεταφοράς πόντων.
Η νέα εταιρία θα λειτουργήσει ή θα έχει σε καθεστώς franchise περισσότερα από 5.700 ξενοδοχεία και 1,1 εκατ. δωμάτια, αντιπροσωπεύοντας 30 μεγάλα brand από το σκέλος υπηρεσιών μεσαίας κλίμακας έως πολυτελείας σε περισσότερες από 110 χώρες.
Με την ολοκλήρωση της εξαγοράς, η προσφορά της Marriott στην Ασία και τη Μέση Ανατολή υπερδιπλασιάζεται.