Eπιχορηγήσεις για ξενοδοχειακές επενδύσεις στην Κρήτη

10-02-16 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Η Περιφέρεια Κρήτης έλαβε αποφάσεις για επιχορηγήσεις που αφορούν σε ξενοδοχειακές επενδύσεις στο νησί.

Αναλυτικά, εγκρίθηκε η προκαταβολή της πρώτης δόσης επιχορήγησης 312.000 ευρώ από απόφαση υπαγωγής του επενδυτικού σχεδίου της εταιρείας «Γ & Σ ΣΤΑΜΠΟΥΛΗΣ Α.Ε.» που αφορά στον ολοκληρωμένης μορφής εκσυγχρονισμό των 60 εκ των 155 δωματίων του ξενοδοχείου ΓΛΑΡΟΣ, στην οδό Μπουμπουλίνας 5 στη Χερσόνησο.

Επίσης, εγκρίθηκε η καταβολή της δεύτερης δόσης της επιχορήγησης ποσού 190.000 ευρώ από  απόφαση ολοκλήρωσης του επενδυτικού σχεδίου του επενδυτικού σχεδίου της εταιρείας «Ξενοδοχεία ΑΚΣ ,ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ Α.Ε.» που αφορά τον εκσυγχρονισμό ολοκληρωμένης μορφής της ξενοδοχειακής μονάδας 4 αστέρων MINOA PALACE, συνολικής δυναμικότητας 127 δωματίων – 240 κλινών στην Αμνισσό στη Χερσόνησο.

Τέλος, εγκρίθηκε η καταβολή του συνόλου της επιχορήγησης ποσού 364.164,52 ευρώ από  απόφαση τροποποίησης, ολοκλήρωσης του επενδυτικού σχεδίου της εταιρείας «Χατζάκης Α.Ε., Ανώνυμη Ξενοδοχειακή και Τουριστική Εταιρεία» που αφορά στον εκσυγχρονισμό ολοκληρωμένης μορφής της ξενοδοχειακής μονάδας ASTRON 3, συνολικής και επιχορηγούμενης δυναμικότητας 66 δωμάτια – 135 κλίνες που βρίσκεται στην Ιεράπετρα.

διαβάστε ακόμα

Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ
MyCoast: | Η νέα ψηφιακή εφαρμογή για την τήρηση της νομιμότητας σε αιγιαλό και παραλίες
Τουρισμός | "Διασκεδάστε με σεβασμό" στις Βαλεαρίδες Νήσους - η νέα καμπάνια για υπευθυνότητα των τουριστών
Έρευνα: Μεγαλώνει το «παράθυρο» κρατήσεων στα ταξίδια – Η Ευρώπη πρωταθλήτρια