Mε franchise το 50% των 4άστερων ξενοδοχείων στην Ευρώπη την επόμενη 5ετία

18-08-15 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Πάνω από το 50% όλων των νέων συμβολαίων για την κατασκευή τετράστερων ξενοδοχείων που θα υπογραφούν μέσα στην ερχόμενη πενταετία, θα αφορά επιχειρήσεις που θα λειτουργήσουν με franchise και όχι με το παραδοσιακό μοντέλο διαχείρισης ξενοδοχείων.

Σε αυτό οδήγησε η επιδίωξη των ιδιοκτητών να διατηρούν τον λειτουργικό έλεγχο και να μεγιστοποιούν τα έσοδα καθώς και η συνεχιζόμενη σημασία που δίνουν οι εταιρίες στη διατήρηση μικρών περιουσιακών στοιχείων και στην αύξηση της κατανομής του brand στην Ευρώπη, σύμφωνα με εκτιμήσεις της εταιρίας συμβούλων εμπορικών ακινήτων, CBRE.

Figure 1

Στην πλειονότητά τους οι βασικές ευρωπαϊκές ξενοδοχειακές αγορές καταγράφουν ισχυρή ανάπτυξη εσόδων και κερδοφορίας, καιροσκόποι επενδυτές φαίνεται πως έχουν εμπιστοσύνη στη συνεχιζόμενη ανάπτυξη επιδόσεων και στην ικανότητά τους να τις μετατρέψουν σε αυξημένες επενδυτικές αποδόσεις.

Έτσι, ανοίγουν οι προοπτικές για την απόκτηση ελαστικών περιουσιακών στοιχείων σε σχέση με τις λιγότερο ελαστικές συμφωνίες διαχείρισης. Το γεγονός αυτό έχει συμπιέσει τις αποδόσεις των περιουσιακών στοιχείων που υπό κενή κατοχή.

Θα δούμε περισσότερες ξενοδοχειακές επιχειρήσεις να προσφέρουν franchise για το σύνολο των υπηρεσιών τους για τη λειτουργία μονάδων 4 αστέρων καθως και να συνεχίζουν να ωθούν τα franchise brand με περιορισμένες υπηρεσίες, τόνισε στο hotelnewsnow ο επικεφαλής Ανάπτυξης της CBRE για την περιοχή ΕΜΕΑ, Owen Pritchard.

Από το παράδειγμα της Χίλτον καταλαβαίνουμε οτι τα franchise στην Ευρώπη κατά την τελευταία διετία αντιστοιχούσαν στο 57% του συνόλου των ενάρξεων λειτουργίας νέων ξενοδοχείων, ενώ μέχρι και το τέλος του Μαϊου του 2015 παρατηρείται αύξηση 61% στο σύνολο των ξενοδοχείων που έχει προγραμματιστεί να ανοίξουν (σε επίπεδο δωματίων), συμπεριλαμβανομένων των ανακαινισμένων μονάδων, τόνισε.

Figure 2

Όπως εξηγεί ο κ. Pritchard, η κυριαρχία της στρατηγικής μικρών περιουσιακών στοιχείων που παρατηρείται στα μεγάλα ξενοδοχεία brand, και συνδυάζεται με την αύξηση της κατανομής των χαρτοφυλακών τους, αποτελεί σημείο αιχμής για το μοντέλο franchise.

Υπάρχει επίσης αυξημένη ζήτηση για απόκτηση του λειτουργικού ελέγχου και αύξηση στο μέγεθος και τις δυνατότητες τρίτων στη διαχείριση, αναφέρει.

Πρόσφατο παράδειγμα franchise αποτελεί το Conrad St James, franchise της Hilton που λειτουργεί από την Supreme Hospitality.

Ο τομέας περιορισμένων υπηρεσιών απαντά με αρκετά μεγάλο ποσοστό νέων ξενοδοχείων που πρόκειται να μπουν σύντομα στην αγορά. Μόνο στο Λονδίνο, 3.705 δωμάτια πρόκειται να ανοίξουν μέσα στην ερχόμενη τριετία με συμφωνία franchise ενώ 4.479 έχει προγραμματιστεί να ανοίξουν στο Ην. Βασίλειο. Παραδείγματα αυτών είναι το Hampton της Hilton στο αεροδρόμιο του Μπρίστολ και το Courtyard της Marriott στο Εδιμβούργο που θα λειτουργήσει από την Redefine BDL.

Νέα ξενοδοχειακά brand συνεχίζουν να αναδύονται, είτε ως προσθήκες σε υπάρχοντα χαρτοφυλάκια των brand είτε από νέους παίκτες στην ξενοδοχειακή βιομηχανία. Πολλά από αυτά στοχεύουν να δραστηριοποιηθούν στην αγορά Franchise και περιλαμβάνουν ονόματα όπως η Tribute της Starwood και η Curio της Χίλτον.

διαβάστε ακόμα

Αλλάζουν τα πάντα στην παραλιακή Βάρκιζας - Σουνίου | 10 + 1 κυκλικοί κόμβοι και ποδηλατόδρομος
Ζάκυνθος: Ανοιχτά μέχρι τη 1 τα μεσάνυχτα τα καταστήματα κατά τη θερινή σεζόν
Ποδηλατικός Αγώνας ΔΕΗ International Tour of Hellas
Ταξίδι εξοικείωσης στην Καλαμάτα για Βρετανούς πράκτορες της ΑΒΤΑ ενόψει του συνεδρίου της στο Costa Navarino
Πράσινο φως στην πρόταση της ΤΕΜΕΣ για ίδρυση Διεθνούς Σχολής Τουρισμού και Γαστρονομίας στην Καλαμάτα
Δύο Ελληνικές παραλίες στις 50 καλύτερες στον κόσμο για το 2024 – 7 κορυφαίες στην Ευρώπη
Η τηλεργασία «απειλεί» καντίνες και κυλικεία
Σε ψηφιακή αποτύπωση το «Πολιτιστικό Καλεντάρι Πιερίας»
BTW | Επιπτώσεις στη γερμανική οικονομία από την αύξηση του αεροπορικού φόρου
Ponant: Κρουαζιέρες στα Ελληνικά νησιά με αναχώρηση από Αθήνα