Γαστρονομικός τουρισμός | Η ΕΕ αναδεικνύει και προστατεύει 114 ελληνικά ΠΟΠ προϊόντα

04-11-24 | ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ

Μοναδικά ελληνικά προϊόντα όπως η Μαστίχα Χίου, το Φυστίκι Αιγίνης, ο Κρόκος Κοζάνης, το Μανούρι, η Τσακώνικη Μελιτζάνα Λεωνιδίου, τα Ξερά Σύκα Κύμης και η Φακή Εγκλουβής συμπεριλαμβάνονται στα προϊόντα με Προστατευόμενη Ονομασία Προέλευσης (ΠΟΠ). Καθένα τους είναι ένας ξεχωριστός θησαυρός που αντικατοπτρίζει τα πλούσια εδάφη και την πολιτιστική πολυμορφία της Ελλάδας!

Η Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΕ), κατοχυρώνοντας συγκεκριμένα προϊόντα ως ΠΟΠ, αποσκοπεί στην προστασία της ονομασίας τους και στην προβολή των μοναδικών τους χαρακτηριστικών που συνδέονται με τη γεωγραφική τους προέλευση και με την παραδοσιακή τεχνογνωσία. Με αυτόν τον τρόπο, η ΕΕ αναδεικνύει τα μοναδικά διατροφικά χαρακτηριστικά ορισμένων ελληνικών προϊόντων και εξασφαλίζει τη διάσωση και την επαρκή παραγωγή τους, με τα υψηλότερα δυνατά επίπεδα ποιότητας και υγιεινής, ενισχύοντας το εισόδημα μικρών παραγωγών και συμβάλλοντας στην περιφερειακή ανάπτυξη της Ελλάδας.

Η Αντιπροσωπεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Ελλάδα διαμόρφωσε και πρόβαλε καμπάνια με τίτλο «H Ευρωπαϊκή Ένωση αναδεικνύει μοναδικές γεύσεις της Ελλάδας προστατεύοντας την ονομασία προέλευσης (ΠΟΠ) σε 114 προϊόντα». Η καμπάνια δημοσιεύθηκε στο διμηνιαίο free-press περιοδικό BLUE της Aegean -το οποίο διατίθεται σε 250.000 αντίτυπα εντός των αεροπλάνων- τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο του 2024, περίοδο με αυξημένη επιβατική κίνηση.

Ταξιδέψτε σε όλη την Ελλάδα, ανακαλύψτε και δοκιμάστε τα 114 ελληνικά ΠΟΠ προϊόντα. 

Περισσότερες πληροφορίες εδώ. (Για να περιηγηθείτε στη βάση δεδομένων με τα ελληνικά ΠΟΠ προϊόντα, επιλέξτε από την κορυφή της σελίδας τη γλώσσα ελληνικά και στη συνέχεια στο πεδίο «Χώρα», επιλέξτε την Ελλάδα και πατήστε «Αναζήτηση»)

διαβάστε ακόμα

Ηρώ Χατζηγεωργίου | Η δημόσια περιουσία μετατρέπεται σε καταλύτη ανάπτυξης
Η Ryanair ζητεί προστασία των υπερπτήσεων όταν απεργούν οι ελεγκτές – Πυρά κατά της Κομισιόν
Σχολή Αρτοποιίας Κρήτης (Ηράκλειο) | Νέο Τμήμα -Έναρξη 11/11/2025
Air Serbia | Νέα οπτική ταυτότητα με την Παράδοση στο επίκεντρο
Ηράκλειο | +4% οι διεθνείς αεροπορικές αφίξεις τον Σεπτέμβριο
Μεταρρύθμιση στην τουριστική εκπαίδευση | Αναβιώνει το ξενοδοχείο - εκπαιδευτήριο με σύγχρονα μέσα
Νέα βραβεία UN Tourism και FIA για βιώσιμη ανάπτυξη στον αθλητικό τουρισμό
ΕΟΤ: Προβολή «άγνωστων» ελληνικών προορισμών στη γαλλική τουριστική αγορά
Ryanair | Νέα επίθεση στην ΕΕ για τις καθυστερήσεις στην εναέρια κυκλοφορία - η θέση της Ελλάδας
Σφακιά | Στο παγκόσμιο προσκήνιο θεματικού τουρισμού για την ηλιακή έκλειψη του 2027