Ο Ν. Μπήλιος Χρυσός πρεσβευτής Τουρισμού, Γεύσης και Πολιτισμού

13-03-18 | ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ

Στo πλαίσιo της θεσμικής καμπάνιας του Greek taste beyond borders βραβεύτηκαν στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών οι Ambassadors of Taste 2018 με τον πολύτιμο τίτλο του πρεσβευτή για την ελληνική γαστρονομία και τον Τουρισμό.

Η ιδιότητα που φέρει ο τίτλος συνδυάζεται με τη θεσμική καμπάνια και τη μεταλαμπάδευση της ιδέας της εξάπλωσης της ελληνικής γαστρονομίας και του τουριστικού μας προϊόντος παγκοσμίως. Πρόκειται για έναν θεσμικό τίτλο διεθνούς κύρους, αφού τον απέκτησαν και προσωπικότητες διεθνούς εμβέλειας, όπως ο Ρώσος Leonid Gelibterman και ο Γερμανός Thomas Gugler στο περιθώριο του 1st International Hellenic Gastronomy Conference 2018.

O κ. Νίκος Μπήλιος τιμήθηκε για την προσφορά του στον Τουρισμό και τον πολιτισμό και με την ομιλία του στο συνέδριο προσδιόρισε τον οδικό χάρτη ανάπτυξης του Ελληνικού  Τουριστικού  Προϊόντος  για τα επόμενα χρόνια μέσα και από στοχευμένες παγκόσμιες εκστρατείες προώθησης και προβολής με τα μεγαλύτερα online μέσα όπως το twiiter, Instagram κ.α.

Ο κ. Μπήλιος είναι στέλεχος με πολύχρονη εμπειρία στον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Έχει εργαστεί ως Σύμβουλος Διοίκησης σε θέματα Στρατηγικής και Επικοινωνίας, Marketing και Εταιρικής Προβολής, σχεδιάζοντας και διαμορφώνοντας τη στρατηγική (planning) για καμπάνιες σε εταιρείες όπως η Saatchi & Saatchi (Λονδίνο), Τhe Newtons Laboratory (Eλλάδα).

Έχει επίσης εργαστεί ως ειδικός σύμβουλος για την Ελληνική Κυβέρνηση (Υπουργό επικρατείας 2009-2013), Project Manager για την Ελληνικό Α.Ε.  Τα τελευταία χρόνια (2015-2017) υπήρξε Ειδικός Σύμβουλος του Γενικού Γραμματέα στον Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού με ρόλο τον σχεδιασμό, τη στρατηγική και τον συντονισμό των εκστρατειών προβολής και marketing της Ελλάδας στο εξωτερικό, σχεδιάζοντάς καμπάνιες με την Google, twitter, Yahoo & Facebook και επιπλέον συνεργαζόμενος με μεγάλα δίκτυα του εξωτερικού όπως τα BBC, New York Times & Al Jazeera.

Σήμερα είναι Διευθυντής Εταιρικών Σχέσεων της εταιρίας Ηttpool, υπεύθυνος για την Ελλάδα & την Κύπρο. Η Ηttpool είναι ένα από τα μεγαλύτερα παγκόσμια Cross Channel Ad Networks με παρουσία στην Κεντρική Ευρώπη και Ασία, που το καλοκαίρι του 2017 εξαγοράστηκε από την Internet Media Services (IMS), θυγατρική της Sony Pictures Television Networks.

διαβάστε ακόμα

Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο
Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο
Προβολή του Δήμου Αριστοτέλη και της Χαλκιδικής στη Γαλλία
Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη