Χρυσή διάκριση στο Sympossio Greek Gourmet Touring

22-03-17 | ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ

Χρυσό βραβείο στην κατηγορία «Διασύνδεση του τουρισμού με άλλους τομείς της ελληνικής οικονομίας» απέσπασε το Sympossio Greek Gourmet Touring στα βραβεία του Hotel & Restaurant της Boussias Communications, που απονεμήθηκαν την Τρίτη 21 Μαρτίου στο Athenaeum Intercontinental.

Ξεκινώντας το 2010 ως πρωτοβουλία του κου Αλέξανδρου Αγγελόπουλου, Διευθύνοντα Συμβούλου του Ομίλου Aldemar Resorts, το Sympossio διανύοντας τον 8ο χρόνο διεξαγωγής του, καταφέρνει στην πράξη να συνδέσει υπό το σχήμα «συνέργειας» τους τρεις τομείς της οικονομίας, επιφέροντας πολλαπλά οφέλη στην εθνική αγορά. Εκτός από μια σειρά διαδραστικών μαγειρικών εκδηλώσεων, το Sympossio φέρνει κοντά Έλληνες επιχειρηματίες που με κίνητρο μόνο την αγάπη για την Ελλάδα, συμπορεύονται και συμπράττουν, παρέχοντας πόρους και τεχνογνωσία, για να δώσουν μια αυθεντική γεύση ελληνικής κουζίνας στο ξένο κοινό.

Σε βάθος χρόνου η κινητικότητά του Sympossio έχει λειτουργήσει θετικά τόσο στη γαστρονομική εκπροσώπηση της Ελλάδας σε διεθνείς διοργανώσεις και events όπως: Τουριστικές Εκθέσεις (WTM, ITB, MITT), Εκθέσεις Τροφίμων & Ποτών (Sial, Anuga) όσο και στην προώθηση της ελληνικής ταυτότητας και την ενδυνάμωση του προφίλ της χώρας μας στο εξωτερικό.

Το βραβείο παρέλαβε η Εμπορική Διευθύντρια του Ομίλου Aldemar Resorts και ενεργό μέλος του Sympossio Greek Gourmet Touring, κα Μάντυ Καλλιοντζή, η οποία ευχαρίστησε από καρδιάς τόσο την μοναδική ομάδα του Sympossio όσο και τους συνοδοιπόρους σε αυτό το όμορφο ταξίδι γεύσεων και συναισθημάτων.

Ακόμα μία φορά, ο Όμιλος Aldemar απέδειξε πως «μαζί μπορούμε καλύτερα» και υποσχέθηκε να συνεχίσει τις προσπάθειες για την υλοποίηση του οράματός του για την τοποθέτηση της Ελλάδας σε περίοπτη θέση στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη.

Λίγα Λόγια για το Sympossio

Το Sympossio Greek Gourmet Touring αποτελεί ένα πρωτοποριακό όχημα προβολής της ελληνικής γαστρονομίας και του πολιτισμού στο εξωτερικό, μια μοναδική, μη κερδοσκοπική πρωτοβουλία του Ομίλου Aldemar Resorts, που τελεί υπό την αιγίδα του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού. Mε 8 χρόνια ήδη στο ενεργητικό του, αποτελεί ένα κατεξοχήν συνεργικό προϊόν, καθώς είναι μία σύμπραξη ελληνικών εταιριών τροφίμων και ποτών, τουριστικών επιχειρήσεων και θεσμικών οργάνων.

Προωθώντας ένα διαφορετικό concept κάθε χρόνο, το Sympossio ταξιδεύει σε χώρες της Δυτικής και Ανατολικής Ευρώπης με στόχο να προάγει την Ελλάδα ως εξέχοντα γαστρονομικό προορισμό. Φέτος, αποτελεί συνδιοργάνωση του Ομίλου Aldemar Resorts και της Περιφέρειας Ν.Αιγαίου έχοντας στο πλευρό τους την υποστήριξη της Aegean Airlines,  ταξιδεύουν στα «Νησιά του Αιγαίου», που αν και έχουν πληγεί τόσο τα τελευταία χρόνια, εξακολουθούν να διατηρούν ανέπαφη την ελληνική τους ταυτότητα και την αυθεντικότητά τους. Η διοργάνωση του Sympossio 2017 θα προωθήσει για άλλη μια φορά την ελληνική γαστρονομία ως αναπόσπαστο κομμάτι του πολιτισμού μας, ενισχύοντας έτσι την εικόνα της Ελλάδας ως έναν ιδιαίτερα ελκυστικό προορισμό.

Το Sympossio σε αριθμούς

-Πόλεις & Χώρες 2010 – 2017

-80 πόλεις

-15 χώρες

-101 εκδηλώσεις

-150+  Ελληνικά προϊόντα

-4.400+  κοινό τουρισμού & ΜΜΕ

 -45 χορηγοί

 

 

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι