Sensory marketing | Η απόλυτη τάση στα ξενοδοχεία!

21-04-22 | ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

ΕΝΑ ΑΚΡΩΣ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Στον κόσμο των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων εισήλθε ένα νέο είδος marketing, που ακούει στο όνομα, ΠΟΛΥΑΙΣΘΗΤΙΚΟ MARKETING. Στηρίζεται στις βασικές αρχές της ψυχολογίας  και προσπαθεί να ‘κερδίσει’ τον καταναλωτή μέσω της επιρροής των πέντε αισθήσεων: ακοή, όραση, όσφρηση, αφή και γεύση. Οι 5 αισθήσεις επηρεάζουν καθοριστικά την καταναλωτική συμπεριφορά του ταξιδιωτικού κοινού και όχι μόνο, έχοντας τη δυνατότητα να δημιουργήσουν τόσο θετική όσο και αρνητική προδιάθεση μέσα σε κλάσματα δευτερολέπτων. Στον ξενοδοχειακό κλάδο, το Πολύ αισθητικό Marketing μπορεί να εφαρμοστεί με ποικίλους τρόπους και να αναβαθμίσει σημαντικά την ταξιδιωτική εμπειρία. 

ΕΝΤΑΞΗ ΤΩΝ ΔΥΟ ΒΑΣΙΚΩΝ ΑΙΣΘΗΣΕΩΝ ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Στη σημερινή εποχή που οι άνθρωποι είναι απομονωμένοι στην ασφάλεια του σπιτιού τους και απορροφημένοι από την καθημερινότητα της εργασίας τους, είναι σημαντικό να δημιουργούμε χώρους, που θα προσφέρουν κάτι μοναδικό και οικείο. Με αυτό τον τρόπο το Πολύ αισθητικό Μάρκετινγκ (Sensory Marketing), δίνει τη δυνατότητα στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις να διαφοροποιηθούν και να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που θα είναι σχεδόν αδύνατο να αντιγραφεί, καθώς ο συνδυασμός αρώματος και μουσικής είναι μοναδικός για κάθε κατάλυμα. 

Με τη χρήση του Sensory Marketing τα ξενοδοχεία, αυξάνουν το μερίδιο αγοράς τους, αποκτούν κύρος και φήμη, με αποτέλεσμα οι ταξιδιώτες να τα προτιμούν και να τα επιλέγουν συχνότερα.

ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΥ ΑΡΩΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗΣ

Στον ξενοδοχειακό κλάδο, το Sensory Marketing,  βασίζεται στην ανάδειξη των αξίων, της προσωπικότητας και των χαρακτηριστικών των καταλυμάτων. Η διαδικασία επιλογής του κατάλληλου αρώματος και μουσικής, ξεκινά και καταλήγει στη βαθιά μελέτη τoυ brand μέσα από την ανάλυση του hotel concept.

Έρευνες αποδεικνύουν ότι ένας χώρος που αρωματίζεται σωστά και έχει και την κατάλληλη μουσική καταγράφεται θετικά στη μνήμη μας και ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό. Ως εκ τούτου, όταν το άρωμα συναντά τη μουσική και οι δυο αυτές «δυνάμεις» συνδυαστούν αρμονικά, μπορούν να δημιουργήσουν το απόλυτο Brand identity και να αποτυπωθούν με τον πιο δυνατό και αποτελεσματικό τρόπο στο μυαλό και στην καρδιά των καταναλωτών. Η “Πολύ αισθητική” διαμόρφωση του περιβάλλοντος, ενισχύει τη βιωματική εμπειρία των ταξιδιωτών.

ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ SENSORY MARKETING

Η εφαρμογή του Sensory Marketing επιβάλλεται στο lobby, καθώς αποτελεί το πιο σημαντικό σημείο πρώτης επαφής του ταξιδιώτη με το ξενοδοχείο, μετά την κράτηση του και είναι η στιγμή που θα εξάγει τα πρώτα του συναισθήματα, σχετικά με την επιλογή του. Οι υπόλοιποι χώροι του καταλύματος όπως, οι χώροι F&B, δωμάτια, spa, χώροι διασκέδασης κ.α., μπορούν να προσφέρουν στους επισκέπτες, μια μοναδική εμπειρία συναισθημάτων, παρατείνοντας την παραμονή τους σε αυτούς και προτρέποντάς τους να καταναλώσουν περισσότερο. Άρωμα σοκολάτας, μπισκότου, καφέ στα πρωινά ή σαμπάνια, καρύδα, brandy apple το βράδυ, σε αρμονικό συνδυασμό με την κατάλληλη μουσική υπόκρουση, στους χώρους F&B μπορούν να δημιουργήσουν ένα άκρως διαδραστικό περιβάλλον, που θα εμπνέει ασφάλεια και οικειότητα στους ταξιδιώτες, οι οποίοι θα ικανοποιούν τις επιθυμίες τους κάθε στιγμή. Η ικανοποίηση αυτή θα αποτυπωθεί σε θετικές κριτικές, στα κοινωνικά μέσα αλλά και με την επιστροφή τους ξανά στο κατάλυμα, ως repeaters.

ΤΑ ΠΟΙΚΙΛΑ ΟΦΕΛΗ ΓΙΑ ΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Η συνολική εμπειρία που παρέχει ένα ξενοδοχείο είναι σίγουρα αυτό που απασχολεί τον ταξιδιώτη. To ‘Sensory Marketing’ αποτελεί μέρος του συνολικού marketing budget για τους ξενοδόχους, αφού αναγνωρίζουν τις προεκτάσεις που μπορεί να έχει η πρακτική εφαρμογή αρώματος και μουσικής στο ξενοδοχείο τους, τόσο σε επίπεδο αναβάθμισης του guest experience όσο και σε επίπεδο ενίσχυσης των εσωτερικών πωλήσεων (upselling). Επίσης, αναβαθμίζει ακόμη περισσότερο το hotel experience του ταξιδιώτη, συνδέοντας τον περισσότερο με το brand. 

Η εμπειρία διαμονής του ταξιδιώτη, ενισχύεται με την κάθε λεπτομέρεια και η αίσθηση ενός ιδιαίτερου και ξεχωριστού αρώματος σε συνδυασμό με την κατάλληλη μουσική, είναι σίγουρο ότι θα τραβήξει την προσοχή του, λειτουργώντας ανακλητικά.

Η ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΑ

Η εταιρεία MEGASYSTEMS, έχει παρουσία πάνω από 30 χρόνια στον ξενοδοχειακό κλάδο αλλά και σε άλλες επιχειρήσεις μέσω του Scent Marketing (οσφρητικό marketing). Μέσα από την εξέλιξή της και τις στρατηγικές συνεργασίες που διατηρεί τα τελευταία χρόνια, παρακολουθώντας ταυτόχρονα τις τάσεις της επιστήμης του Neuro-Marketing & της Ψυχολογίας, ενισχύει την εμπειρία των καταναλωτών/επισκεπτών προσθέτοντας και την αίσθηση της ακοής, αυξάνοντας σημαντικά τις πιθανότητες για επιτυχημένες πωλήσεις, πιο βιωματικές εμπειρίες & πολλά ακόμα οφέλη τόσο για την επιχείρηση όσο και τον καταναλωτή.

To Sensory Marketing αποτελεί σήμερα, βασική δραστηριότητα της εταιρείας με επιτυχίες τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Κορυφαία brands & ξενοδοχεία, εμπιστεύονται τη νέα τάση στο marketing που φέρνει η Mega Systems με την πολυετή εμπειρία της, υψηλή τεχνογνωσία και σεβασμό στον άνθρωπο και το περιβάλλον.

διαβάστε ακόμα

ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ
MyCoast: | Η νέα ψηφιακή εφαρμογή για την τήρηση της νομιμότητας σε αιγιαλό και παραλίες
Τουρισμός | "Διασκεδάστε με σεβασμό" στις Βαλεαρίδες Νήσους - η νέα καμπάνια για υπευθυνότητα των τουριστών
Έρευνα: Μεγαλώνει το «παράθυρο» κρατήσεων στα ταξίδια – Η Ευρώπη πρωταθλήτρια
Έντονη ζήτηση για ταξίδια στην Αμερική το 2024
HolidayCheck: Εκδήλωση στην Κρήτη για την τοποθέτηση των ξενοδοχείων στις γερμανόφωνες αγορές
Ε.Ξ. Ρόδου | Αίτημα στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου για Τμήμα Σπουδών Φιλοξενίας στη Ρόδο