Η Praktiker γιορτάζει την εξυπηρέτηση και μας καλεί να συμμετέχουμε όλοι!

08-10-20 | ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

Η Praktiker Hellas, το Νo.1 Δίκτυο καταστημάτων DIY και Home Improvement στην Ελλάδα, γιορτάζει για 7η συνεχή χρονιά την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΕΕΠ), η οποία υποστηρίζεται από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ). Από τις 05 έως τις 10 Οκτωβρίου, όλο το Δίκτυό της, συμμετέχει ενεργά με ξεχωριστές δράσεις για τους πελάτες και τους εργαζομένους της. 

Σε μια ιδιαίτερη χρονιά για όλους, η ομάδα της Praktiker πανελλαδικά, με δύναμή της, το πάθος της για την εξυπηρέτηση, συνεχίζει να δίνει καθημερινά τον καλύτερό της εαυτό. Αγκαλιάζοντας και κάνοντας πράξη το μήνυμα της ΕΕΕΠ «ΣΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ… μαζί!», δίνει και φέτος τη δική της αισιόδοξη πινελιά, γιορτάζοντας με αυτόν τον τρόπο τη δέσμευσή της να προσφέρει τις καλύτερες εμπειρίες, τόσο αγοραστικά όσο και εργασιακά. 

Συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια της ΕΕΕΠ, οι πελάτες της Praktiker θα μπορούν να απολαύσουν:

Αναφορικά με την ομάδα εργαζομένων της Praktiker, μέσα από τις δράσεις που έχουν οργανωθεί από την εταιρία, στόχος είναι να τους ευχαριστήσει και να τους επιβραβεύσει έμπρακτα για την αγάπη που δείχνουν στη δουλειά τους, δίνοντας καθημερινά τον καλύτερό τους εαυτό. Μερικές από τις δράσεις είναι οι εξής: θα απολαύσουν πρωινό σε ατομική χάρτινη τσάντα με συσκευασμένα προϊόντα (είτε εργάζονται στις εγκαταστάσεις της εταιρίας, είτε από το σπίτι), ενώ θα συμμετέχουν σε διάφορα διασκεδαστικά παιχνίδια. Παράλληλα, συμπληρώνοντας ένα χρόνο από το λανσάρισμα της Γραμμής Συμβουλευτικής για θέματα Διατροφής και Ψυχολογίας, η Praktiker έχει ετοιμάσει ειδικό Webinar για όλη την ομάδα της, με χρήσιμες συμβουλές για τη θετική στάση ζωής και την ισορροπία εργασίας προσωπικής ζωής, ενώ προχωρά και σε μια νέα υπηρεσία – έναν προσωπικό σύμβουλο, διαθέσιμο ανά πάσα στιγμή, με συμβουλές και χρήσιμα tips μέχρι συνταγές και προγράμματα διατροφής. Και οι δράσεις δεν τελειώνουν εδώ, καθώς η ομάδα Praktiker θα απολαύσει μια online ενημέρωση από το Wwf Ελλάς σχετικά με την κλιματική αλλαγή, ενώ θα προετοιμάσει μια σημαντική δράση Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης που θα υλοποιηθεί σε επόμενο χρόνο μέσα στη χρονιά. Τέλος, οι εργαζόμενοι σε κάθε κατάστημα και στα κεντρικά γραφεία της εταιρίας, θα ψηφίσουν τον δικό τους “SUPERHERO” συνάδελφο που θεωρούν ότι ξεχωρίζει για την εξυπηρέτηση που παρέχει. 

Ο Ιωάννης Μποζοβίτης, Διευθυντής Πωλήσεων και Ανθρώπινου Δυναμικού της Praktiker Hellas, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που συμπληρώνουμε επτά χρόνια συμμετοχής στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών. Σε μια τόσο ιδιαίτερη χρονιά για όλους, νοιώθουμε ιδιαίτερα περήφανοι που διοργανώσαμε αυτές τις δράσεις, λαμβάνοντας όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας, έτσι ώστε να μπορούμε να γιορτάσουμε όλοι μαζί την εξυπηρέτηση με τους καταναλωτές και τους ανθρώπους μας. Για εμάς στην Praktiker Hellas, η εξυπηρέτηση είναι πολύ σημαντική και γι΄ αυτό φροντίζουμε μέσω αυτής να παρέχουμε κορυφαίες εμπειρίες, τόσο σε επίπεδο αγοραστικού ταξιδιού, όσο και σε επίπεδο εργασιακού κλίματος. Το χαμόγελο των πελατών μας, που μένουν καθημερινά ευχαριστημένοι από εμάς, προέρχεται από το χαμόγελο των ανθρώπων μας που καθημερινά εργάζονται με όλο τους μεράκι και τους ευχαριστούμε πολύ γι΄ αυτό. Σας προσκαλούμε όλους, λοιπόν, με θετικό πρόσημο, να συνεχίζουμε μαζί να χαμογελούμε και να γιορτάζουμε!».

Περισσότερες πληροφορίες και αναλυτικά προγράμματα για τα workshops και τις εκδηλώσεις, μπορείτε να βρείτε στο praktiker.gr! 

Μια μοναδική εβδομάδα μας περιμένει, γιατί τόσο στην Εξυπηρέτηση, όσο και ευρύτερα, είναι σημαντικό να συνεχίζουμε… μαζί.

Λίγα λόγια για την Praktiker Hellas

Η Praktiker Hellas, μετρώντας 28 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά, αποτελεί το Νo. 1 Ελληνικό Δίκτυο DIY & Home Improvement, εκπαιδεύοντας τους καταναλωτές γύρω από τη φιλοσοφία «Φτιάξ’ το μόνος σου» (Do-it-Yourself). Διαθέτοντας 16 καταστήματα συνολικής έκτασης 100.000 τ.μ., ένα δυναμικό e-shop και δύο b2b Centers σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη αποκλειστικά για επαγγελματίες, προσφέρει ετησίως σε περισσότερους από 6.000.000 πελάτες αγοραστικές εμπειρίες κορυφής, για κάθε μικρή ή μεγάλη αλλαγή. Παράλληλα, αποτελεί one-stop-shop για κάθε ανάγκη του σπιτιού και του κήπου, παρέχοντας καθημερινά 50.000 προϊόντα και ολοκληρωμένες υπηρεσίες.

Από τον Απρίλιο του 2014, η εταιρία, έχει ενσωματωθεί στον κορυφαίο καναδικό Όμιλο Fairfax Financial Holdings Limited, γνωστό για το σημαντικό ιστορικό επιτυχημένων επενδύσεων σε διεθνείς εταιρίες με ισχυρές προοπτικές ανάπτυξης, καθώς και για τη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη εταιρικών αξιών από το 1985. Επιπλέον, η Praktiker Hellas δίνοντας έμφαση στη διαρκή της ανάπτυξη και εξέλιξη, βρίσκεται σε διαδικασία υλοποίησης επενδυτικού πλάνου που περιλαμβάνει την αναβάθμιση των συστημάτων της, την ανακαίνιση των υπαρχόντων καταστημάτων της καθώς και την επέκταση του δικτύου της με νέα, στην Αττική και την περιφέρεια. 

Με μια καταρτισμένη ομάδα 1.600 επαγγελματιών και με προτεραιότητα τις ξεχωριστές ανάγκες των πελατών της, η εταιρία προσφέρει άριστη εξυπηρέτηση, ενώ με αίσθημα ευθύνης απέναντι στην Κοινωνία & το Περιβάλλον, υλοποιεί ολοκληρωμένα προγράμματα και πρωτοβουλίες Εταιρικής Υπευθυνότητας.

διαβάστε ακόμα

«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο
Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο
Προβολή του Δήμου Αριστοτέλη και της Χαλκιδικής στη Γαλλία
Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ