Η Airbnb φέρεται να σχεδιάζει την εξαγορά στρατηγικού μεριδίου στην ινδική ξενοδοχειακή αλυσίδα Oyo, με το ύψος της επένδυσης να υπολογίζεται σε 100-200 εκατ. δολάρια, σύμφωνα με την ενημερωτική ιστοσελίδα The Information.
Η πλατφόρμα δεν έχει κατακτήσει ακόμα την αγορά της Ινδίας, όμως διακρίνει μεγάλες προοπτικές, καθώς, σύμφωνα με τον επικεφαλής στρατηγικής της, Nathan Blecharczyk, η χώρα έχει τεράστιο πληθυσμό και τεράστιο αριθμό ταξιδιωτών millennial.
Στόχος στην αγορά της Ινδίας είναι και τα επαγγελματικά ταξίδια.
Προς το παρόν, όπως τόνισε ο κ. Blecharczyk, 6.500 εταιρίες στην Ινδία συνεργάζονται με την Airbnb στα επαγγελματικά ταξίδια.
Οι καταχωρήσεις στην Ινδία φθάνουν μόλις το 1% του συνόλου καταχωρήσεων στην πλατφόρμα.
Η αλυσίδα Oyo παρουσιάζει ραγδαία ανάπτυξη στην Ασία και διαθέτει τμήμα ενοικίασης σπιτιών αλλά και οικονομικών ξενοδοχείων.