Ο βρετανικός τουρισμός προωθείται μέσω Airbnb

05-02-19 | AIRBNB

H VisitBritain/VisitEngland, ο εθνικός τουριστικός οργανισμός του Ην. Βασιλείου, ανακοίνωσε συμφωνία με την Airbnb ύψους 500.000 λιρών για την προώθηση του τουρισμού.

Στο πλαίσιο της συμφωνίας με το τμήμα Εμπειριών της Airbnb, θα υπάρξει συνεργασία με τις επιχειρήσεις και τους προορισμούς για την προώθηση ξεναγήσεων, ημερήσιων αποδράσεων και ξεχωριστών εκδηλώσεων που προσφέρουν μικροί επιχειρηματίες του Ην. Βασιλείου στον εσωτερικό και εισερχόμενο τουρισμό.

Σύμφωνα με την VisitBritain/VisitEngland αναφέρει ότι η συνεργασία θα ανοίξει το εύρος των διαθέσιμων εμπειριών και θα προσελκύσει περισσότερους επισκέπτες, δημιουργώντας 83.000 επιπλέον διανυκτερεύσεις.

Η VisitBritain επισημαίνει οτι η πλατφόρμα ανοίγει επίσης στις βρετανικές επιχειρήσεις το δρόμο για περισσότερες πωλήσεις των εμπειριών που προσφέρουν και μια οδό για να αυξήσουν τα έσοδά τους.

Ένας από τους στόχους της συνεργασίας είναι η προσέλκυση περισσότερων Βρετανών νεαρής ηλικίας σε σύντομες αποδράσεις καθώς σχεδόν οι μισές κρατήσεις για εμπειρίες στο εσωτερικό της χώρας στην πλατφόρμα της Airbnb πραγματοποιούνται από ταξιδιώτες ηλικίας 18 έως 34 ετών, οι οποίοι αποτελούν επίσης τον στόχο της καμπάνιας #MyMicroGap της VisitEngland για τον εσωτερικό τουρισμό.

Το δημιουργικό περιεχόμενο που στοχεύει να εμπνέει τους νεαρούς Βρετανούς για τοπικές εμπειρίες βρίσκεται σε αντιστοιχία με την καμπάνια #MyMicroGap, η οποία «τρέχει» στα διαδικτυακά κανάλια των Airbnb και VisitEngland από τον Φεβρουάριο.

Επίσης, στο πλαίσιο της συνεργασίας με την Airbnb, θα πραγματοποιηθεί σειρά δωρεάν workshop στη Βρετανία το Μάρτιο και τον Απρίλιο για προορισμούς και τοπικές τουριστικές επιχειρήσεις, επιχειρηματίες και κοινοφελείς σκοπούς.

Αυτό θα δώσει την ευκαιρία σε δυνητικούς ιδιοκτήτες σπιτιών να ανακαλύψουν περισσότερες λεπτομέρειες για τις καταχωρήσεις εμπειριών στην Airbnb, τον τρόπο σχεδιασμού καινοτόμων εμπειριών για τους επισκέπτες και τον τρόπο δημιουργίας engagement στην πλατφόρμα μέσα από περιεχόμενο και εικόνες. 

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι