Οι top γειτονιές της Αθήνας στη μίσθωση σπιτιών σε τουρίστες, μέσω Airbnb και Homeaway

29-01-19 | AIRBNB

Τις κορυφαίες γειτονιές της Αθήνας το 2019, όπως αναδεικνύονται από τα έσοδα ανά διαμέρισμα και από την αύξηση καταχωρήσεων για κάθε περιοχή, παρουσιάζει η AirDNA βάσει στοιχείων από τις 2 μεγαλύτερες πλατφόρμες βραχυχρόνιας μίσθωσης, Airbnb και Homeaway.

Όπως προκύπτει από τα στοιχεία, η γειτονιά με τη μεγαλύτερη αύξηση εσόδων ανά διαθέσιμο διαμέρισμα (RevPAR) το 2018 ήταν το Ζάππειο, με μέση τιμή στα 58 ευρώ. Ακολουθούν η περιοχή της Ακρόπολης (54 ευρώ), το Εμπορικό Τρίγωνο (52 ευρώ), το Κολωνάκι (46 ευρώ), το Θησείο (45,8 ευρώ), το Γκάζι (45 ευρώ), ο Λυκαβηττός (44,7 ευρώ), το Κουκάκι (41 ευρώ), ο Κεραμεικός (41 ευρώ) και τέλος η Σταδίου (40 ευρώ).

Επιπλέον, τα Άνω Πατήσια είχαν τη μεγαλύτερη αύξηση σε έσοδα (RevPAR) την περασμένη χρονιά, σε ετήσια βάση, που διαμορφώθηκε σε +25%. Ακολουθεί ο Λυκαβηττός, το Γουδί, ο Κολωνός και το Γκάζι.

Οι πέντε γειτονιές της Αθήνας που παρουσίασαν τη μεγαλύτερη αύξηση καταχωρήσεων την περασμένη χρονιά στις 2 πλατφόρμες ήταν τα Πατήσια, όπου οι καταχωρήσεις σε σχέση με το 2017 διπλασιάστηκαν, η Αγίου Κωνσταντίνου (+58%), το Εμπορικό Τρίγωνο (+41%), ο Νέος Κόσμος (+38%) και το Κουκάκι (+36%).

Τα στοιχεία παρουσίασε στο πρόσφατο συνέδριο για την οικονομία διαμοιρασμού Bnb Guest, ο Thomas Caton, Chef Revenue Officer της AirDNA, του κορυφαίου παρόχου στατιστικών και δεδομένων για τις βραχυχρόνιες τουριστικές μισθώσεις, αναλύοντας τα στοιχεία των βραχυχρόνιων μισθώσεων στην Ελλάδα και το εξωτερικό, όπως αυτά προκύπτουν από τις δυο μεγαλύτερες ηλεκτρονικές πλατφόρμες, Airbnb και Homeaway. 

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι