Η Airbnb η μοναδική ταξιδιωτική φίρμα με θετικές γνώμες από τους millennials

05-10-18 | AIRBNB

H Airbnb ήταν η μοναδική εταιρία από τον κλάδο του τουρισμού που κατάφερε να μπει στην πρώτη δεκάδα των brand τα οποία έχουν θετική εικόνα στους millennials, σύμφωνα με έρευνα της YouGov.

Στη σχετική κατάταξη που συντάχθηκε βάσει της έρευνας για το ποιά brand έχουν πιο θετική εικόνα στους καταναλωτές ηλικίας 18-34 ετών, το Netflix βρέθηκε στην πρώτη θέση, για δεύτερη συνεχή χρονιά, και ακολούθησαν το Spotify (μουσική) και το Primark (οικονομική ένδυση).

Η Airbnb κατατάσσεται στην 9η θέση.

Οι Millennials ερωτήθηκαν για το ποιά brand είχαν μιλήσει πρόσφατα με φίλους και οικογένεια, είτε δια ζώσης είτε μέσα από τα social media, και για ποιά brand είχαν ακούσει θετικές γνώμες τις περασμένες 2 εβδομάδες.

Η πρώτη δεκάδα κυριαρχείται από εταιρίες τεχνολογίας, με την Apple και το Facebook να συμπληρώνουν την πρώτη πεντάδα.

διαβάστε ακόμα

Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ
MyCoast: | Η νέα ψηφιακή εφαρμογή για την τήρηση της νομιμότητας σε αιγιαλό και παραλίες
Τουρισμός | "Διασκεδάστε με σεβασμό" στις Βαλεαρίδες Νήσους - η νέα καμπάνια για υπευθυνότητα των τουριστών
Έρευνα: Μεγαλώνει το «παράθυρο» κρατήσεων στα ταξίδια – Η Ευρώπη πρωταθλήτρια