Πώς η Airbnb προσπαθεί να πάρει ξενοδοχεία από τις μεγάλες πλατφόρμες κρατήσεων

06-07-18 | AIRBNB

Αποφασισμένη να προσφέρει ένα εναλλακτικό κανάλι διανομής για κρατήσεις ξενοδοχείων έναντι των μεγάλων online τουριστικών γραφείων όπως η Booking.com και η Expedia, παρουσιάζεται η Airbnb, προβάλλοντας ένα διαφοροποιημένο ως προς τους OTA προϊόν φιλοξενίας που δε βασίζεται στην προσφορά της χαμηλότερης τιμής.

Σύμφωνα με τον διευθυντή Β. Ευρώπης, Robin Clifford, η Airbnb επιδιώκει να βοηθήσει περαιτέρω τα ξενοδοχεία μέσα από την πλατφόρμα της, καθώς αυτά φαίνεται να έχουν καθηλωθεί στα κορυφαία online τουριστικά γραφεία. Οι ΟΤΑ όπως ανέφερε, είναι σαν ναρκωτικό από το οποίο τα ξενοδοχεία δε μπορούν εύκολα να απεξαρτηθούν.

Αυτό που λείπει από τη διανομή στον ξενοδοχειακό κλάδο είναι η πραγματική φιλοξενία, δήλωσε, καθώς όλοι δίνουν προσοχή στις ανταγωνιστικές τιμές. 

Όπως τόνισε, η Airbnb έχει γίνει ο πιο πολύτιμος συνεργάτης των υπηρεσιών τουριστικής μίσθωσης στο Ην. Βασίλειο επειδή δεν προσελκύει ταξιδιώτες με κίνητρο την επίτευξη της χαμηλότερης τιμής αλλά για τις μοναδικές προσφορές, τοπικές εμπειρίες και ποιοτική φιλοξενία που προσφέρουν τα καταλύματά της. 

Έκανε επίσης ξεκάθαρη τη μετάβασή της στον ξενοδοχειακό κλάδο και γνωστοποίησε ότι έχει ξεκινήσει τη διαδικασία κατηγοριοποίησης των ξενοδοχείων σε συλλογές προκειμένου να αντιπροσωπεύουν διαφορετικά πρότυπα διαμονής.

Πάντα η Airbnb, είπε, φρόντιζε τον ιδιοκτήτη καθώς αποτελεί τον πελάτη της και η σελίδα της δίνει έμφαση περισσότερο στην εμπειρία παρά στην τιμή.

Ο κ. Clifford παραδέχθηκε ότι το εμπορικό μοντέλο της Airbnb με προμήθεια 3% στον ιδιοκτήτη και οι κυμαινόμενες χρεώσεις στον πελάτη μπορεί να μην είναι εφαρμόσιμα στον ξενοδοχειακό κλάδο. Έτσι, δοκιμάζεται μια σταθερή χρέωση, όμως η πλατφόρμα, τόνισε, παραμένει σε επαφή με τον ξενοδοχειακό κλάδο ώστε να εντοπίσει τα ζητούμενά τους και να τον βοηθήσει.

Όπως είπε, η Airbnb έχει κοινές αξίες με τα ξενοδοχεία, και πάντα υποστήριζε ανεξάρτητες εταιρίες οι οποίες θέλουν να διαφοροποιηθούν στον ανταγωνισμό.

Για τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία, είπε, η Airbnb θα αποτελέσει την πλατφόρμα που θα τα βοηθήσει να αναδείξουν την ανεξαρτησία τους αλλά και τις υπηρεσίες που προσφέρουν στις τιμές που επιθυμούν.

Τα μπουτικ ξενοδοχεία θα εμφανίζονται ως νέα κατηγορία στην Airbnb και οι επιχειρήσεις θα διαθέτουν σελίδα προφιλ στην οποία θα μπορούν να προωθούν τις υπηρεσίες τους και τα προϊόντα που τις καθιστούν μοναδικές.

διαβάστε ακόμα

Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ
MyCoast: | Η νέα ψηφιακή εφαρμογή για την τήρηση της νομιμότητας σε αιγιαλό και παραλίες
Τουρισμός | "Διασκεδάστε με σεβασμό" στις Βαλεαρίδες Νήσους - η νέα καμπάνια για υπευθυνότητα των τουριστών
Έρευνα: Μεγαλώνει το «παράθυρο» κρατήσεων στα ταξίδια – Η Ευρώπη πρωταθλήτρια
Έντονη ζήτηση για ταξίδια στην Αμερική το 2024
HolidayCheck: Εκδήλωση στην Κρήτη για την τοποθέτηση των ξενοδοχείων στις γερμανόφωνες αγορές