Έρευνα: Τα 20 ξενοδοχειακά brand για κορυφαίες ταξιδιωτικές εμπειρίες- Και η Airbnb σε αυτά!

02-04-18 | AIRBNB

Τα 20 brand φιλοξενίας και αλυσίδες ξενοδοχείων που προσφέρουν το υψηλότερο επίπεδο εμπειρίας επισκέπτη στους Αμερικανούς ταξιδιώτες, παρουσιάζει έρευνα της εταιρίας ερευνών καταναλωτικών εμπειριών Temkin Group.

Η 8η ετήσια έρευνα Temkin Experience Ratings, η οποία διεξήχθη σε δείγμα 10.000 αμερικανών καταναλωτών, αποκαλύπτει ότι από τις 20 εταιρίες φιλοξενίας που διερευνήθηκαν φέτος, η Holiday Inn Express, η Marriott και η Hampton Inn είναι τα 3 κορυφαία brand για το 2018 όσον αφορά τις εμπειρίες που αποκομίζει από αυτά ο επισκέπτης.

Τα 2 πρώτα brand είχαν σκορ ικανοποίησης 78% και ήλθαν στην 34η θέση ανάμεσα σε 318 εταιρίες από 20 διαφορετικές βιομηχανίες. Το Hampton Inn είχε την 51η θέση με σκορ 76%.

Συνολικά, η ξενοδοχειακή βιομηχανία είχε αξιολογήσεις γύρω στο 70% και κατατάσσεται 7η ανάμεσα στις 20 βιομηχανίες. Ο μέσος όρος αξιολόγησής της μειώθηκε κατά 0,6 ποσοστιαίες μονάδες σε σχέση με πέρυσι, και διαμορφώθηκε στο 69,6% έναντι 70,2% το 2017.

Το μέσο σκορ 70% θεωρείται ικανοποιητικό, και το σκορ άνω του 80% εξαιρετικό. Το αντίθετο ισχύει για σκορ κάτω του 60%.

Είναι χαρακτηριστικό ότι η Airbnb κατέκτησε τη θέση 13 στην κατάταξη των ξενοδοχείων, υπενθυμίζοντας την παρουσία της και την όξυνση του ανταγωνισμού της με τα ξενοδοχεία. Μάλιστα, βελτίωσε τη θέση της στην εμπειρία πελάτη σε σχέση με την κατάταξη του 2017, κατά 11 πόντους. Αντίθετα, μειωμένες κριτικές αποκόμισε το Fairfield Inn.

Για την εξαγωγή των συμπερασμάτων, η Temkin Group ζήτησε από τους συμμετέχοντες στην έρευνα να αξιολογήσουν τις πρόσφατες εμπειρίες που είχαν από τις εταιρίες με 3 διαφορετικά κριτήρια: την επιτυχία (μπορείτε να κάνετε αυτό που θέλετε;), την προσπάθεια (πόσο εύκολη είναι η συνεργασία με την εταιρία;) και το συναίσθημα (πώς νιώθετε κατά την αλληλεπίδραση με την εταιρία;).

Δείτε την κατάταξη των εταιριών φιλοξενίας για το 2018…

1. Holiday Inn Express: 78%

2. Marriott: 78%

3. Hampton Inn: 76%

4. Hilton: 74%

5. Courtyard By Marriott: 73%

6. Residence Inn: 73%

7. Hyatt: 72%

8. Wyndham: 71%

9. Best Western: 71%

10. Holiday Inn: 70%

11. Sheraton: 69%

12. La Quinta Inn: 68%

13. Airbnb: 67%

14. Super 8: 67%

15. Fairfield Inn: 66%

16. Crowne Plaza: 65%

17. Comfort Inn: 64%

18. Quality Inn: 62%

19. Motel 6: 57%

20. Days Inn: 56%

Η έρευνα Temkin Experience Ratings θεωρείται το πιο ολοκληρωμένο σημείο αναφοράς της βιομηχανίας σε σχέση με την εμπειρία πελατών. 

διαβάστε ακόμα

Wyndham Hotels & Resorts: Ισχυρό α’ τρίμηνο με ρεκόρ νέων και υπό κατασκευή δωματίων
Πρώην δήμαρχος Βενετίας προς τουρίστες: «Μην πληρώνετε τον φόρο εισόδου στην πόλη»
Έρευνα | Τα καλύτερα και χειρότερα αεροδρόμια στην Ελλάδα, σύμφωνα με τους χρήστες της Google
Ανοίγει την 1η Μαΐου το νέο πολυτελές Amyth of Mykonos | Super Paradise
Ο νέος γενικός διευθυντής του Eliamos Villas Hotel & Spa στην Κεφαλονιά
Oceania Cruises: Πολυάριθμα νέα δρομολόγια κρουαζιέρας σε Αθήνα και Ελληνικά νησιά το 2025
Κληρώθηκαν οι δικαιούχοι για το πρόγραμμα «Τουρισμός για Όλους»
Τουρισμός | Η Ελλάδα στο top 10 των ευρωπαϊκών προορισμών, που θα επισκεφτούν φέτος οι Αυστραλοί
Ένωση Ξενοδόχων Μαγνησίας | Τουριστική Προβολή στη Βαρσοβία και το Βελιγράδι
Όμιλος Jet2.com και Jet2holidays | Έκρηξη κρατήσεων για το 2025 από το αεροδρόμιο του Μπόρνμουθ - Η Ρόδος στο top5