Ποιoς θα κερδίσει τους Millennials; Γιατί οι ξενοδόχοι βλέπουν αποτυχία της Airbnb

15-03-18 | AIRBNB

Οι millennial ταξιδιώτες, το κοινό-στόχος της Airbnb, προτιμούν κατά προτεραιότητα τα πολυτελή ξενοδοχεία (35%), ακολούθως τα καμπινγκ (33%) και ως τρίτη επιλογή τα διαμερίσματα (23%) για τις αναγκες διαμονής στις διακοπές.

Αυτό δείχνει έρευνα της Resonance Consultancy από τον Ιανουάριο του 2018, περιπλέκοντας περισσότερο το πεδίο δραστηριοποίησης ξενοδοχείων και πλατφορμών της οικονομίας διαμοιρασμού και δείχνοντας ότι η Airbnb δεν πλήττει τη ζήτηση για ξενοδοχεία. 

Αυτό οφείλεται στις συνθήκες ασφάλειας που προσφέρουν τα ξενοδοχεία, σε αντίθεση με εφιαλτικές περιπτώσεις που έχουν δει το φως της δημοσιότητας από διαμονή σε σπίτια της Airbnb.

Ωστόσο, με το χαμηλό κόστος και τις εμπειρίες που προσφέρει η Airbnb, ικανοποιεί μερικά από τα ζητούμενα των millennials, και στόχος της είναι να καλύψει όλο το φάσμα των ταξιδιωτών αυτών, από τους μεμονωμένους ταξιδιώτες που αναζητούν φθηνή διαμονή μέχρι τους πλούσιους που προτιμούν πολυτελή ξενοδοχεία ή resort.

Σε αυτό το πλαίσιο, οι προσπάθειες της Airbnb να ανοίξει τους ορίζοντές της στο χώρο των ξενοδοχείων, την καθιστά μια νέα πλατφόρμα που ανταγωνίζεται άμεσα στις μεγάλες πλατφόρμες ξενοδοχειακών κρατήσεων Booking.com και Expedia.

(Διαβάστε ακόμα: Η Airbnb διεκδικεί ξενοδοχεία από τις Booking και Expedia)

Ωστόσο η ικανότητά της να αποτελέσει ξενοδοχειακή πλατφόρμα αμφισβητείται από τους ξενοδόχους. Σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο της Αμερικανικής Ένωσης Ξενοδοχείων και Καταλυμάτων, Troy Flanagan, τα σχέδια της Airbnb με προϊόντα όπως το Airbnb Plus και το Boutique, αποδεικνύουν ότι η πλατφόρμα επιδιώκει να μπει στον ανταγωνισμό με τα ξενοδοχεία αποφεύγοντας παράλληλα το ρυθμιστικό πλαίσιο που ισχύει για αυτά.

Το ζήτημα που θα πρέπει να απασχολήσει τις πόλεις ή τις γειτονιές είναι εάν πίσω από σπίτια Plus ή Boutique βρίσκονται εμπορικές επιχειρήσεις φιλοξενίας που ενοικιάζουν παράνομα τα δωμάτιά τους, εγείρει σοβαρές ανησυχίες ασφάλειας και ανεβάζει τα ενοίκια των σπιτιών εξαντλώντας τις προσιτές επιλογές στέγασης, δήλωσε.

Οι ξενοδόχοι εκτιμούν ότι ο αγώνας της Airbnb να εισέλθει στον ανταγωνισμό της ξενοδοχειακής αγοράς και να υπερκεράσει τα μεγάλα online τουριστικά γραφεία θα είναι σκληρός. Ήδη, οι σύγχρονοι ξενοδόχοι στην προσπάθειά τους να αποκομίσουν άμεσες κρατήσεις, παρατηρούν όλο και περισσότερο τη βάση πελατών τους χάρη σε τεχνολογικές καινοτομίες.

Σύμφωνα με την ίδια έρευνα, το 47% των Millennials προτιμούν κράτηση μέσω συγκεκριμένου ξενοδοχείου, resort ή αερομεταφορέα. «Επομένως τα ξενοδοχεία χρειάζονται περισσότερο από ποτέ να επικεντρωθούν στη διαχείριση της εικόνας τους, στη διαφοροποίησή τους, στην προσφορά τους και τις τιμές τους, ώστε να ανταποκρίνονται στις ανάγκες των ταξιδιωτών αυτών», επισημαίνει η συνιδρύτρια και διευθύντρια της ελβετικής PrivateDeal που ειδικεύεται σε λύσεις για την ξενοδοχειακή αγορά, Isabelle Jan.

διαβάστε ακόμα

Η Χαβάη ψήφισε νόμο για τον περιορισμό των βραχυπρόθεσμων μισθώσεων
Ο τουρισμός εισέφερε 215 δισ. ευρώ στην οικονομία της Ιταλίας το 2023
Τουρκικός τουρισμός | Ρεκόρ αφίξεων το α' 4μηνο στην Αττάλεια
Πεζοπορικές ξεναγήσεις στο Βόλο από το Μάιο έως το Σεπτέμβριο
Προβολή της Αθήνας και της Σκύρου σε γερμανόφωνο περιοδικό
Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων