Η Airbnb διεκδικεί ξενοδοχεία από τις Booking και Expedia

15-03-18 | AIRBNB

Σε ευθύ ανταγωνισμό με τα 2 μεγαθήρια στις διαδικτυακές κρατήσεις διαμονής, Expedia και Booking.com, μπαίνει η Airbnb, διεκδικώντας μεγαλύτερο ποσοστό ξενοδοχείων στην πλατφόρμα της, μέσω χαμηλότερων προμηθειών ανά κράτηση.

Οι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων φιλοξενίας μας λένε ότι οι προμήθειες των διαδικτυακών τ. γραφείων όπως η Expedia και η Booking, είναι εξαιρετικά υψηλές, αφού μπορεί να φθάνουν το 30%, επισημαίνει η Airbnb σε ανοικτή επιστολή που απηύθυνε την Τρίτη προς τα μπουτικ και b&b ξενοδοχεία προκειμένου να τα προσελκύσει, υποσχόμενη χαμηλότερες προμήθειες που ξεκινούν από 9% και φθάνουν το 15% ανά κράτηση.

Τη στρατηγική αυτή επιβεβαίωσε άλλωστε σε δηλώσεις του στον ενημερωτικό ιστότοπο της Phocuswire ο διευθύνων σύμβουλος της πλατφόρμας, Brian Chesky.

Η Airbnb δημοσιοποίησε επίσης μια έρευνά της, η οποία παρουσιάζει τους ιδιοκτήτες μικρών ξενοδοχείων ιδιαίτερα δυσαρεστημένους με τα μεγάλα online τουριστικά γραφεία.

Με τον τρόπο αυτό, η πλατφόρμα, μετά το επίσημο «άνοιγμά» της στα ξενοδοχεία, τώρα επιδιώκει να διευρύνει το μερίδιό της στις online κρατήσεις δωματίων.

Η Booking.com, με έδρα στην Ολλανδία, έχει στις σελίδες της πάνω από 1,7 εκατ. μονάδες από σχεδόν κάθε χώρα του κόσμου, και προσφέρει αεροπορικά εισιτήρια και εισιτήρια τρένου, ενοικίαση αυτοκινήτου κ.α. Η αμερικανική Expedia προσφέρει 600.000 μονάδες, 550 επιλογές στις αερομεταφορές, ενοικίαση αυτοκινήτου και εισιτήρια κρουαζιέρας. Και οι 2 εταιρίες ιδρύθηκαν το 1996.

Μετά τις επιβολή ρυθμίσεων από τις τοπικές αρχές προορισμών στους οποίους δραστηριοποιείται, η Airbnb αναγκάσθηκε να περιορίσει το προϊόν της, να συλλέγει φόρους και να προσαρμοσθεί σε κανόνες που απαιτούν από τους ιδιοκτήτες να εγγράφονται σε ειδικά μητρώα των δημοτικών αρχών.

Αυτό σημαίνει ότι χρειάστηκε να επανεξετάσει τον τρόπο λειτουργείας της προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστική και το άνοιγμα που επιχειρεί στο χώρο των ξενοδοχείων και ο ανταγωνισμός προς τα online τουριστικά γραφεία, αποτελεί ένα εργαλείο σε αυτή την κατεύθυνση.

διαβάστε ακόμα

Η Χαβάη ψήφισε νόμο για τον περιορισμό των βραχυπρόθεσμων μισθώσεων
Ο τουρισμός εισέφερε 215 δισ. ευρώ στην οικονομία της Ιταλίας το 2023
Τουρκικός τουρισμός | Ρεκόρ αφίξεων το α' 4μηνο στην Αττάλεια
Πεζοπορικές ξεναγήσεις στο Βόλο από το Μάιο έως το Σεπτέμβριο
Προβολή της Αθήνας και της Σκύρου σε γερμανόφωνο περιοδικό
Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων