Nέο brand της Airbnb θα ανταγωνίζεται τα πολυτελή μπουτίκ ξενοδοχεία

22-08-17 | AIRBNB

Νέο brand που θα δραστηριοποιηθεί στην τουριστική μίσθωση πολυτελών σπιτιών φέρεται να ετοιμάζει η Airbnb, σύμφωνα με το Bloomberg.

Το brand θα απευθύνεται σε εύρωστους ταξιδιώτες που δεν έχουν χρησιμοποιήσει στο παρελθόν τις υπηρεσίες της πλατφόρμας εξαιτίας της προσκόλλησής τους σε πρότυπα πολυτελείας και στις ανέσεις που προσφέρουν τα πολυτελή ξενοδοχεία.

Η νέα ιστοσελίδα, η οποία θα λειτουργήσει αρχικά πιλοτικά, θα προσφέρει ένα εύρος επιλεγμένων διαμερισμάτων και σπιτιών που έχουν περάσει από έλεγχο της Airbnb και θα απαιτείται να πληρούν ορισμένες προϋποθέσεις που θέτει η πλατφόρμα. Εάν κάποια πρότυπα δεν τηρούνται, τότε θα περνούν στην κατηγορία premium της σελίδας ή στην εφαρμογή premium της Airbnb.

Με το νέο εγχείρημα, η Airbnb επιχειρεί να διεισδύσει σε ακόμη ένα τμήμα του παγκόσμιου ξενοδοχειακού κλάδου, με στόχο να κερδίσει μερίδιο και στην πίτα των πολυτελών μπουτίκ ξενοδοχείων.

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι