Τρόπους με τους οποίους οι ιδιοκτήτες σπιτιών μπορούν να αντιμετωπίσουν τις κακές κριτικές στην Airbnb και ιδιαίτερα τον αντίκτυπο που έχουν τόσο σε εισπρακτικό όσο και σε προσωπικό επίπεδο, παρουσιάζει το Forbes.
Σύμφωνα με τον αρθρογράφο, Seth Porges, οι κακές κριτικές μπορεί όχι απλώς να επηρεάσουν τα έσοδα από την ενοικίαση σπιτιών αλλά και την προσωπικότητα του ιδιοκτήτη, καθώς μπορεί να απευθύνονται στο πρόσωπό του και όχι στο σπίτι του.
-Αρνητικές κριτικές αφήνουν οι ιδιότροποι επισκέπτες που διαμαρτύρονται για στοιχεία που ήταν σαφή πριν την κράτηση, επισημαίνει ο αρθρογράφος.
Ωστόσο, η Airbnb, επιδιώκοντας να διατηρήσει τις ισορροπίες, δεν δημοσιεύει την κριτική του επισκέπτη εάν δεν δοθεί η εκδοχή του ιδιοκτήτη, εκτός κι αν περάσουν 2 εβδομάδες και ο ιδιοκτήτης έχει απαντήσει.
Ετσι, προτείνεται στους ιδιοκτήτες να συγκεντρώσουν μερικές θετικές κριτικές μετά την ημερομηνία σύνταξης της αρνητικής (δημοσιεύεται στην ημερομηνία σύνταξης και όχι δημοσίευσης στο διαδίκτυο) ώστε να φανεί παλιά.
-Η Airbnb προσφέρει τη δυνατότητα δημόσιας απάντησης σε κριτικές με τη δημοσίευση μιας μικρής σημείωσης από τον ιδιοκτήτη. Το εργαλείο αυτό μπορεί να βοηθήσει αλλά μπορεί και όχι αν δώσει ιδιαίτερη έμφαση σε κάποια υπερβολική κριτική. Η καλύτερη χρήση του, σύμφωνα με τον αρθρογράφο, είναι η απάντηση σε κριτικές που αναφέρουν ελλείψεις και κακώς κείμενα τα οποία έχουν όμως διορθωθεί.
-Οι απαντήσεις των ιδιοκτητών πρέπει να είναι σύντομες και ξεκάθαρες. Μερικές φορές το χιούμορ δείχνει ελαστικό άτομο που αντιμετωπίζει τις ελλείψεις του σπιτιού.
-Σε σπάνιες περιπτώσεις η Airbnb μπορεί να αφαιρέσει μια αρνητική κριτική, εάν χρησιμοποιείται ως εκβιασμός στον ιδιοκτήτη για αποζημίωση ή επιστροφή χρημάτων. Το ίδιο ισχύει και για ιδιοκτήτες που προσφέρουν προνόμια για θετικές κριτικές.