Η Airbnb αναλαμβάνει τώρα και το μάρκετινγκ προορισμού: Πρώτη συνεργασία με τη Σουηδία

24-05-17 | AIRBNB

Το δικαίωμα πρόσβασης, πεζοπορίας, ποδηλασίας ή κατασκήνωσης σε οποιοδήποτε δημόσιο χώρο, και ιδιαίτερα στη φύση, χωρίς επίσημη κράτηση και χωρίς αντίτιμο, επιχειρεί να αναδείξει στους δυνητικούς επισκέπτες της η Σουηδία, η οποία σε συνεργασία με την Airbnb λανσάρει μια νέα καμπάνια για να ενισχύσει το brand της χώρας στο εξωτερικό.

Τη συμφωνία της Σουηδίας σύναψαν η τουριστική επιτροπή της χώρας, Visit Sweden, με την Airbnb και σκοπός της είναι να αναδειχθούν οι φυσικές ομορφιές της μέσα από μια συντονισμένη καμπάνια η οποία προσανατολίζεται στην αγορά των ΗΠΑ.

Με αυτό τον τρόπο η Airbnb επιδιώκει να μπει σε μια νέα εποχή, όπου θα μπορεί να αντιμετωπίζεται και ως πλατφόρμα μάρκετινγκ προορισμού, συμπληρωματική των υπηρεσιών ενοικίασης που προσφέρει.

Aπό τη Δευτέρα, οι δύο πλευρές προωθούν ολόκληρη τη Σουηδία – από τα δάση μέχρι τα βουνά και τις παραλίες της – ως ένα μέρος προς εξερεύνηση ή διανυκτέρευση.

Η τουριστική επιτροπή επικαλείται την αρχή της Σουηδίας για την ελεύθερη πρόσβαση των πολιτών της στη φύση, η οποία προβλέπεται στο εθνικό της Δίκαιο. Εξαιρούνται οι ιδιωτικοί κήποι και οι καλλιέργειες.

διαβάστε ακόμα

«The Crete Trip 2024» στην Κρήτη | πολιτιστικό ταξίδι με 900 φοιτητές από 45 χώρες
Μάνος Κόνσολας | «Χρειαζόμαστε μια Εθνική Πολιτική για τις ορεινές περιοχές»
Δήμος Αθηναίων: Αυξήθηκαν κατά 54% οι εντολές απομάκρυνσης παράνομων τραπεζοκαθισμάτων
Αγώνας ορεινού τρεξίματος Ανοπαία Ατραπός
Διεθνές Φεστιβάλ Αραδοσίβιων στην Ελασσόνα
Wyndham Hotels & Resorts: Ισχυρό α’ τρίμηνο με ρεκόρ νέων και υπό κατασκευή δωματίων
Πρώην δήμαρχος Βενετίας προς τουρίστες: «Μην πληρώνετε τον φόρο εισόδου στην πόλη»
Έρευνα | Τα καλύτερα και χειρότερα αεροδρόμια στην Ελλάδα, σύμφωνα με τους χρήστες της Google
Ανοίγει την 1η Μαΐου το νέο πολυτελές Amyth of Mykonos | Super Paradise
Ο νέος γενικός διευθυντής του Eliamos Villas Hotel & Spa στην Κεφαλονιά