TripAdvisor: Πώς θα ξανακερδίσετε τους πελάτες που χάσατε εξαιτίας της Airbnb

11-11-16 | AIRBNB

Το TripAdvisor δημοσιοποίησε άρθρο (που απευθύνεται σε ξενοδόχους) της Travel Blogger, συνεργάτη του, κ. Helen Anne Travis με θέμα << Πώς να ξανακερδίσετε τους πελάτες που χάσατε εξαιτίας της πλατφόρμας Airbnb>>.

Η κ. Helen Anne Travis είναι συγγραφέας ταξιδιωτικών βιβλίων.

Στο άρθρο της μεταξύ άλλων αναφέρει τα εξής:

"Οι έξυπνοι διευθυντές ξενοδοχείων που θέλουν να πάρουν πίσω τα χρήματα που έχασαν από την Airbnb πρέπει να εξετάσουν τους παράγοντες που ωθούν τους πιθανούς πελάτες στην οικονομία κοινής χρήσης και να διαφημίσουν τα πλεονεκτήματα της διαμονής σε ξενοδοχεία παραδοσιακού τύπου.

Πλεονεκτήματα Airbnb

Πέντε λόγοι για τους οποίους οι άνθρωποι επιλέγουν ενοικιαζόμενα διαμερίσματα και πώς μπορείτε να καλύψετε εσείς τις ανάγκες τους:

1) Περισσότερος χώρος

Τα περισσότερα διαμερίσματα είναι μεγαλύτερα από το μέσο δωμάτιο ξενοδοχείου. Περιλαμβάνουν επίσης ανέσεις όπως κουζίνα, πρόσβαση σε πλυντήριο και ευρύχωρες ντουλάπες. Δεν μπορείτε φυσικά να γκρεμίσετε τους τοίχους τους ξενοδοχείου σας, μπορείτε όμως να κάνετε μικρές αλλαγές για να δημιουργήσετε την ψευδαίσθηση ευρυχωρίας σε κάθε δωμάτιο. Προσφέρετε μία καφετιέρα, ένα μικρό ψυγείο και έναν φούρνο μικροκυμάτων για να αναπληρώσετε την έλλειψη κουζίνας. Οι αναδιπλούμενες καρέκλες μπορούν να χρησιμοποιηθούν για μία αυτοσχέδια τραπεζαρία. Ένας καλόγερος ή μία κρεμάστρα μπορούν να αντικαταστήσουν την επιπλέον ντουλάπα.

2) Προσωπική πινελιά

Οι πελάτες της Airbnb εκτιμούν το ότι έχουν να κάνουν με πραγματικούς ανθρώπους, όχι με μία επιχείρηση. Μπορείτε να προσφέρετε μία πιο «προσωπική» εμπειρία κράτησης χρησιμοποιώντας τα πραγματικά ονόματα των υπαλλήλων σας στα μηνύματα email για την εξυπηρέτηση των πελατών. Κάντε ένα βήμα παραπέρα δημιουργώντας μία σελίδα στον ιστότοπό σας όπου θα παρουσιάζετε στους πελάτες τα μέλη του προσωπικού που θα συναντήσουν κατά τη διαμονή τους. Συμπεριλάβετε φωτογραφίες και πληροφορίες όπως πόσα κατοικίδια έχουν ή ποια είναι η αγαπημένη τους τηλεοπτική εκπομπή. Κάντε τους πελάτες να συμπαθήσουν τους υπαλλήλους σας πριν καν τους γνωρίσουν.

3) Περισσότερη αυθεντικότητα

Η διαμονή σε ένα διαμέρισμα δημιουργεί στους πελάτες την αίσθηση ότι ανήκουν στη γειτονιά - ακόμα κι αν αυτό το διαμέρισμα βρίσκεται δίπλα σε ένα τεράστιο ξενοδοχείο. Ικανοποιήστε αυτήν τη δίψα για τοπικές εμπειρίες ξεκινώντας ένα μπλογκ που θα αναδεικνύει όλα τα αξιοθέατα της περιοχής σας. Μην συμπεριλάβετε τις προφανείς «τουριστοπαγίδες». Πού τρώνε οι υπάλληλοί σας; Πού ψωνίζει η οικογένειά σας; Θυμάστε εκείνη τη σελίδα που φτιάξατε στον ιστότοπό σας για την παρουσίαση του προσωπικού σας; Χρησιμοποιήστε την για να αναδείξετε το αγαπημένο πάρκο, μαγαζί ή εστιατόριο του κάθε υπαλλήλου σας.

4) Μεγαλύτερη ευελιξία

Οι ιδιοκτήτες διαμερισμάτων είναι συχνά πιο ευέλικτοι από τα ξενοδοχεία ως προς τις ώρες άφιξης και αναχώρησης. Εάν είστε από τους διευθυντές που θέλετε να πηγαίνουν όλα ρολόι, σκεφθείτε ότι πολλά ξενοδοχεία προσφέρουν πλέον την επιλογή αργοπορημένης αναχώρησης τις Κυριακές ή τις βραδιές που έχουν παραδοσιακά χαμηλότερο ποσοστό πληρότητας. Πειραματιστείτε με την ευέλικτη προσέγγιση, πάντα μέσα στα όρια της λογικής. Οι πελάτες σας θα το εκτιμήσουν και, κατά πάσα πιθανότητα, θα σας προτιμήσουν ξανά.

5) Χαμηλότερη τιμή

Οι οικοδεσπότες της Airbnb προσφέρουν συνήθως χαμηλότερη τιμή όταν η διαμονή ξεπερνάει την εβδομάδα. Μπορείτε κι εσείς να προσφέρετε εκπτώσεις στους πελάτες που κάνουν κράτηση για περισσότερες από τρεις ημέρες.

Πλεονεκτήματα ξενοδοχείων

Ακόμα κι αν δεν μπορείτε να κάνετε αλλαγές στα δωμάτια ή στην πολιτική της επιχείρησής σας, μπορείτε να προβάλετε τα πλεονεκτήματα που προσφέρει μία διαμονή σε ξενοδοχείο. Τα παρακάτω πέντε χαρακτηριστικά πρέπει να αναφέρονται σε όλες τις προσπάθειες μάρκετινγκ σας.

1) Υπηρεσίες καθαριότητας δωματίου

Οι πελάτες σας δεν χρειάζεται να σπαταλήσουν ούτε λεπτό του ταξιδιού τους ψάχνοντας για χαρτί τουαλέτας, προϊόντα καθαρισμού ή σαπούνι. Επίσης, δεν χρειάζεται να ανησυχούν ότι τα σεντόνια που ξαπλώνουν είχαν χρησιμοποιηθεί από κάποιον άλλον το προηγούμενο βράδυ. Σε σχέση με τα διαμερίσματα, τα περισσότερα ξενοδοχεία προσφέρουν πολυτελείς αποδράσεις από την πραγματική ζωή. Υπενθυμίστε το αυτό στον κόσμο.

2) Ρεσεψιόν που λειτουργεί σε 24ωρη βάση

Επισημάνετε το αίσθημα ασφάλειας και εμπιστοσύνης που δημιουργεί το προσωπικό της ρεσεψιόν σας. Οι πελάτες δεν χρειάζεται να μαντέψουν ποια πόρτα πρέπει να χτυπήσουν για να πάρουν τα κλειδιά τους κατά την άφιξη. Ούτε να ελπίζουν ότι κάποιος θα μπει στον κόπο να τους καλέσει ταξί για να πάνε στο αεροδρόμιο. Η ομάδα εξυπηρέτησης του καταλύματός σας εξασφαλίζει ότι η οποιαδήποτε ανάγκη των πελατών σας θα καλυφθεί με ένα τηλεφώνημα στη ρεσεψιόν.

3) Ποικιλία δωματίων

Σε αντίθεση με ένα διαμέρισμα, το ξενοδοχείο σας διαθέτει πολλά δωμάτια. Εάν υπάρχει πρόβλημα με κάποιο, μπορείτε να μεταφέρετε τον δυσαρεστημένο πελάτη σε έναν καινούργιο χώρο. Έτσι μπορείτε να προσφέρετε και μεγαλύτερη ευελιξία όσον αφορά στις ακυρώσεις. Τα περισσότερα διαμερίσματα χρεώνουν ένα αρκετά υψηλό τέλος εάν κάποιος αλλάξει σχέδια μετά την κράτηση. Υπενθυμίστε στους πελάτες σας τα πλεονεκτήματα της ποικιλίας.

4) Παροχές

Τα περισσότερα ενοικιαζόμενα της Airbnb δεν περιλαμβάνουν πρόσβαση σε πισίνα ή γυμναστήριο. Δεν έχουν κοινόχρηστο χώρο πρωινού για να γνωρίσει κανείς άλλους ταξιδιώτες. Η καταπολέμηση παρασίτων και οι ανελκυστήρες για κουρασμένους ταξιδιώτες με βαριές βαλίτσες δεν παρέχονται κατά κανόνα. Υπογραμμίστε την άνεση και την ευκολία που εξασφαλίζουν οι παροχές του ξενοδοχείου σας.

5) Εγγύηση

Ο ξενοδοχειακός κλάδος έχει μακρά ιστορία. Είναι νόμιμος. Δοκιμασμένος. Και εμπνέει εμπιστοσύνη. Αυτό πρέπει να το υπενθυμίζετε τακτικά στους πελάτες σας".

 

 

διαβάστε ακόμα

«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο
Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο
Προβολή του Δήμου Αριστοτέλη και της Χαλκιδικής στη Γαλλία
Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ