Έρευνα: Τα ξενοδοχεία στις ΗΠΑ υποστηρίζουν 1 στις 25 θέσεις εργασίας

20-05-23 | ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Νέα έρευνα, που υπογραμμίζει τον σημαντικό οικονομικό αντίκτυπο του ξενοδοχειακού κλάδου στις ΗΠΑ, διενήργησαν η American Hotel & Lodging Association (AH&LA) και η Oxford Economics.

Σύμφωνα με την έρευνα, τα ξενοδοχεία των ΗΠΑ υποστηρίζουν 8,3 εκατ. θέσεις εργασίας, που ισοδυναμούν με σχεδόν 1 στις 25 θέσεις εργασίας στη χώρα.  

Περαιτέρω, η μελέτη, η οποία περιλαμβάνει ανάλυση του οικονομικού αντίκτυπου του ξενοδοχειακού κλάδου σε κάθε πολιτεία και περιοχή, παρέχει μια ολοκληρωμένη ματιά στο πώς τα ξενοδοχεία συνεισφέρουν στις κοινότητες σε όλη τη χώρα. Αναλυτικά, διαπιστώθηκε ότι μόνο το 2022, οι επισκέπτες του ξενοδοχείου ξόδεψαν συνολικά περισσότερα από 691 δις. δολάρια για διαμονή, μεταφορά, φαγητό και ποτό, λιανική και άλλα έξοδα.

Για κάθε 100 δολάρια δαπάνης για διαμονή, οι επισκέπτες του ξενοδοχείου ξόδεψαν άλλα 220 δολάρια κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους.

Παράλληλα, τα ξενοδοχεία πλήρωσαν περισσότερα από 104 δις. δολάρια σε μισθούς, αμοιβές και άλλες αποζημιώσεις και συνολικά υποστήριξαν 463 δις. δολάρια σε μισθούς, αμοιβές και άλλες αποζημιώσεις.

Τα ξενοδοχεία απέφεραν άμεσα 72,4 δις. δολάρια σε ομοσπονδιακά, πολιτειακά και τοπικά φορολογικά έσοδα και υποστήριξαν σχεδόν 211,2 δις. δολάρια σε συνολικά ομοσπονδιακά, πολιτειακά και τοπικά φορολογικά έσοδα.

Συνεπώς, η οικονομική δραστηριότητα που σχετίζεται με το ξενοδοχείο, έχει ως αποτέλεσμα άνευ προηγουμένου ευκαιρίες σταδιοδρομίας για τους σημερινούς και τους υποψήφιους ξενοδόχους. Από τον Μάρτιο, οι εθνικοί μέσοι μισθοί στα ξενοδοχεία ήταν από τους υψηλότερους από ποτέ, με περισσότερα από 23 δολάρια ανά ώρα. Από την πανδημία, οι μέσοι μισθοί στα ξενοδοχεία αυξήθηκαν ταχύτερα από τους μέσους μισθούς σε ολόκληρη την οικονομία της χώρας.

Σύμφωνα με το Γραφείο Στατιστικών Εργασίας των ΗΠΑ, από τον Απρίλιο, η απασχόληση στα ξενοδοχεία έχει μειωθεί κατά περισσότερες από 250.000 θέσεις εργασίας σε σύγκριση με τον Φεβρουάριο του 2020. Τα ξενοδοχεία θέλουν να καλύψουν πολλές από τις θέσεις εργασίας που χάθηκαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας, συμπεριλαμβανομένων περισσότερων από 100.000 θέσεων εργασίας σε ξενοδοχεία που είναι ανοιχτές αυτήν τη στιγμή.

Για να βοηθηθούν τα ξενοδοχεία να καλύψουν τις θέσεις εργασίας και να αυξήσουν την ευαισθητοποίηση σχετικά με τις 200 και πλέον επαγγελματικές διαδρομές της ξενοδοχειακής βιομηχανίας, η πολυκαναλική διαφημιστική καμπάνια του Ιδρύματος AHLA «A Place to Stay» είναι πλέον ενεργή σε 20 πόλεις, όπως η Ατλάντα, η Βαλτιμόρη, το Σικάγο, το Ντάλας, το Ντένβερ, Χιούστον, Λος Άντζελες, Μαϊάμι, Νάσβιλ, Νέα Υόρκη, Ορλάντο, Φοίνιξ, Σαν Ντιέγκο, Τάμπα, Φιλαδέλφεια, Σαν Φρανσίσκο, Ντιτρόιτ, Ουάσιγκτον, Σιάτλ και Βοστώνη.

Τα ξενοδοχεία επενδύουν στο εργατικό δυναμικό, για να δημιουργήσουν καλές θέσεις εργασίας που τροφοδοτούν τις τοπικές οικονομίες. Για να συνεχίσουν να υποστηρίζουν εκατομμύρια καλοπληρωμένες θέσεις εργασίας και να δημιουργούν δισεκατομμύρια φορολογικά έσοδα σε κοινότητες σε όλη τη χώρα, τα ξενοδοχεία πρέπει να προσλαμβάνουν περισσότερους ανθρώπους. Σύμφωνα με την  AH&LA, δεν υπήρξε ποτέ καλύτερη στιγμή για να χτίσει κανείς μια δια βίου ξενοδοχειακή καριέρα, με τους μέσους μισθούς των ξενοδοχείων να βρίσκονται σε επίπεδα ρεκόρ, τα προνόμια να είναι καλύτερα από ποτέ και οι ευκαιρίες ανέλιξης να θεωρούνται σίγουρες και ελκυστικές. 

 
 
 
 
 
 
 
 

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι