Τα 3+1 μονοπάτια που οδηγούν σε μια επιτυχημένη καριέρα στο μάρκετινγκ

30-07-21 | ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ο τομέας του μάρκετινγκ είναι κομβικής σημασίας για κάθε επιχείρηση, ανεξαρτήτως μεγέθους και αντικειμένου. Κάθε επιχειρηματική μονάδα, από το μικρότερο συνοικιακό μαγαζάκι μέχρι πολυεθνικούς κολοσσούς, χρησιμοποιεί συνειδητά ή ασυνείδητα μεθόδους μάρκετινγκ, που δεν είναι τίποτα άλλο από στρατηγικές προσέλκυσης πελατών, βελτίωσης των παρεχόμενων προϊόντων και υπηρεσιών και δημιουργίας σύνδεσης και προσωποποιημένων δεσμών με το καταναλωτικό κοινό. Έτσι, οι σπουδές μάρκετινγκ ανοίγουν το δρόμο για ένα ούτως ή άλλως ευρύτατο εργασιακό πεδίο και για το λόγο αυτό, φιγουράρουν πάντα στις πρώτες προτιμήσεις των υποψηφίων σπουδαστών. Αν, όμως, οι κλασικές σπουδές στον τομέα αυτό υπόσχονται πολλές προοπτικές, η επιμέρους επιμόρφωση και εξειδίκευση θέτουν τις βάσεις για την κατάκτηση της κορυφής.

Αθλητικό Μάρκετινγκ

Το αθλητικό μάρκετινγκ δεν είναι παρά η εξειδίκευση των γενικότερων σπουδών μάρκετινγκ πάνω στον κλάδο του αθλητικού θεάματος. Αθλητικές οργανώσεις, ομάδες, τουρνουά κτλ δεν παύουν να κρύβουν την ενάσκηση επιχειρηματικής δραστηριότητας και συνεπώς, οι υπηρεσίες μάρκετινγκ είναι απαραίτητες για την επιτυχία πορεία και την επιδιωκόμενη κερδοφορία τους.

Γιατί να εξειδικευτείς στο Αθλητικό Μάρκετινγκ;

Ψηφιακό Μάρκετινγκ

Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι το πιο up-to-date κομμάτι του μάρκετινγκ. Στη σύγχρονη αγορά εργασίας, η τεχνολογία διαμορφώνει και επισφραγίζει κάθε τάση και κάθε νέο trend και επομένως, αποτελεί το πιο χρήσιμο εργαλείο στα χέρια των σημερινών marketers. Social media, newsletters, προωθητικά emails αλλά και διαφημιστικές καμπάνιες και ανάλογα apps δημιουργούν νέες μεθόδους συλλογής δεδομένων και πληροφοριών και ένα εντελώς διαφορετικό τρόπο προσέγγισης του κοινού.

Γιατί να εξειδικευτείς στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ;

Τουριστικό Μάρκετινγκ

Το τουριστικό μάρκετινγκ αφορά στην ανάπτυξη στρατηγικών για την πιο αποτελεσματική διαχείριση και λειτουργία των ξενοδοχειακών μονάδων και του απασχολούμενου προσωπικού αλλά και για την αναβάθμιση, την εξέλιξη και την προώθηση των ανάλογων υπηρεσιών. Γίνεται εύκολα, λοιπόν, αντιληπτό πως σε μία χώρα που θέτει τα οικονομικά της θεμέλια πάνω στον τουρισμό, όπως είναι η Ελλάδα, η αξία της επιμόρφωσης και της εξειδίκευσης στο τουριστικό μάρκετινγκ είναι αυταπόδεικτη.

Γιατί να εξειδικευτείς στο Τουριστικό Μάρκετινγκ;

Μάρκετινγκ και Event Planning

Οι σπουδές μάρκετινγκ και η σχετική θεωρητική μύηση στον κόσμο της διαφήμισης και των δημοσίων σχέσεων μπορούν να σε οδηγήσουν σε ένα εντελώς διαφορετικό μονοπάτι, αυτό του event planning. Ενισχύοντας το γνωστικό σου υπόβαθρο με σεμινάρια και επιμορφωτικά προγράμματα πάνω στο event management, μπορείς να διακριθείς στον τομέα της διοργάνωσης κάθε είδους εκδηλώσεων, τόσο ψυχαγωγικού όσο και επαγγελματικού χαρακτήρα.

Γιατί να γίνεις Event Planner;

διαβάστε ακόμα

Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι
In –Edit, Φεστιβάλ Μουσικών Ταινιών στη Θεσσαλονίκη
Ανακαίνιση του κτηρίου της πρώην Φοιτητικής Εστίας του Παντείου - λειτούργησε αρχικά ως ξενοδοχείο
Αδελφοποίηση του δήμου Αίγινας με τον δήμο Tarpon Springs στη Φλόριντα
Σαντορίνη: Οι τρεις αιτίες για την κατολίσθηση στη Θηρασιά – Τι εκτίμησε ο Λέκκας