Ο τομέας του μάρκετινγκ είναι κομβικής σημασίας για κάθε επιχείρηση, ανεξαρτήτως μεγέθους και αντικειμένου. Κάθε επιχειρηματική μονάδα, από το μικρότερο συνοικιακό μαγαζάκι μέχρι πολυεθνικούς κολοσσούς, χρησιμοποιεί συνειδητά ή ασυνείδητα μεθόδους μάρκετινγκ, που δεν είναι τίποτα άλλο από στρατηγικές προσέλκυσης πελατών, βελτίωσης των παρεχόμενων προϊόντων και υπηρεσιών και δημιουργίας σύνδεσης και προσωποποιημένων δεσμών με το καταναλωτικό κοινό. Έτσι, οι σπουδές μάρκετινγκ ανοίγουν το δρόμο για ένα ούτως ή άλλως ευρύτατο εργασιακό πεδίο και για το λόγο αυτό, φιγουράρουν πάντα στις πρώτες προτιμήσεις των υποψηφίων σπουδαστών. Αν, όμως, οι κλασικές σπουδές στον τομέα αυτό υπόσχονται πολλές προοπτικές, η επιμέρους επιμόρφωση και εξειδίκευση θέτουν τις βάσεις για την κατάκτηση της κορυφής.
Το αθλητικό μάρκετινγκ δεν είναι παρά η εξειδίκευση των γενικότερων σπουδών μάρκετινγκ πάνω στον κλάδο του αθλητικού θεάματος. Αθλητικές οργανώσεις, ομάδες, τουρνουά κτλ δεν παύουν να κρύβουν την ενάσκηση επιχειρηματικής δραστηριότητας και συνεπώς, οι υπηρεσίες μάρκετινγκ είναι απαραίτητες για την επιτυχία πορεία και την επιδιωκόμενη κερδοφορία τους.
Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι το πιο up-to-date κομμάτι του μάρκετινγκ. Στη σύγχρονη αγορά εργασίας, η τεχνολογία διαμορφώνει και επισφραγίζει κάθε τάση και κάθε νέο trend και επομένως, αποτελεί το πιο χρήσιμο εργαλείο στα χέρια των σημερινών marketers. Social media, newsletters, προωθητικά emails αλλά και διαφημιστικές καμπάνιες και ανάλογα apps δημιουργούν νέες μεθόδους συλλογής δεδομένων και πληροφοριών και ένα εντελώς διαφορετικό τρόπο προσέγγισης του κοινού.
Το τουριστικό μάρκετινγκ αφορά στην ανάπτυξη στρατηγικών για την πιο αποτελεσματική διαχείριση και λειτουργία των ξενοδοχειακών μονάδων και του απασχολούμενου προσωπικού αλλά και για την αναβάθμιση, την εξέλιξη και την προώθηση των ανάλογων υπηρεσιών. Γίνεται εύκολα, λοιπόν, αντιληπτό πως σε μία χώρα που θέτει τα οικονομικά της θεμέλια πάνω στον τουρισμό, όπως είναι η Ελλάδα, η αξία της επιμόρφωσης και της εξειδίκευσης στο τουριστικό μάρκετινγκ είναι αυταπόδεικτη.
Οι σπουδές μάρκετινγκ και η σχετική θεωρητική μύηση στον κόσμο της διαφήμισης και των δημοσίων σχέσεων μπορούν να σε οδηγήσουν σε ένα εντελώς διαφορετικό μονοπάτι, αυτό του event planning. Ενισχύοντας το γνωστικό σου υπόβαθρο με σεμινάρια και επιμορφωτικά προγράμματα πάνω στο event management, μπορείς να διακριθείς στον τομέα της διοργάνωσης κάθε είδους εκδηλώσεων, τόσο ψυχαγωγικού όσο και επαγγελματικού χαρακτήρα.