Mindhaus: Στρατηγικός σύμβουλος των Εθνική Πανγαία & Invel για το ξενοδοχείο Landmark Nicosia

06-06-19 | ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

REBRANDING ΣΤΟ ΕΒΛΗΜΑΤΙΚΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΤΗΣ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑΣ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ

Η Mindhaus, εταιρία στρατηγικής τουριστικού marketing και μέλος της V+O Greece, ανέλαβε το στρατηγικό σχεδιασμό και την εκτελεστική διαχείριση του rebranding του πρώην Hilton Cyprus, του εμβληματικού ξενοδοχείου στην πρωτεύουσα της Κύπρου με δυναμικότητα 300 κλινών, σε The Landmark Nicosia.

Η Mindhaus ανέλαβε, με ένα ιδιαίτερα απαιτητικό χρονοδιάγραμμα, το σύνθετο project που αφορά στο rebranding της ξενοδοχειακής μονάδας (έρευνα διεθνών τάσεων στο hotel branding, στρατηγική ταυτότητας, σχεδιασμός νέου ονόματος, λογοτύπου, εικαστικής ταυτότητας & επικοινωνιακών υλικών), καθώς και στο σχεδιασμό στρατηγικής μάρκετινγκ και επικοινωνίας για την τοποθέτησή του στην τουριστική αγορά. Παράλληλα, η Mindhaus υλοποιεί πλάνο Media Relations με στόχο την ευρύτερη προβολή του The Landmark Nicosia στην Κύπρο.

Το πολυεπίπεδο έργο αφορά στην επανατοποθέτηση του εμβληματικού Hilton Cyprus ως The Landmark Nicosia, κατόπιν της εξαγοράς του από την Εθνική Πανγαία και την Invel Real Estate Partners. Το ιστορικό ξενοδοχείο ήδη λειτουργεί με την νέα του ονομασία από την 1 Ιουνίου 2019, συνεχίζοντας να αποτελεί σημείο αναφοράς για φιλοξενία υψηλών προδιαγραφών στην πόλη της Λευκωσίας.

Στο πλαίσιο της νέας συνεργασίας, ο Θεόφιλος Κυρατσούλης, Γενικός Διευθυντής της Mindhaus, δήλωσε: «Η συνεργασία με δύο από τους πιο ισχυρούς επενδυτές στο χώρο του real estate και της φιλοξενίας για ένα μείζονος σημασίας ακίνητο αποτελεί, για εμάς στη Mindhaus, απόδειξη εμπιστοσύνης για την εμπειρία και την τεχνογνωσία που φέρουμε ως στρατηγικοί σύμβουλοι marketing στον τουριστικό κλάδο. Αναλάβαμε την πρόκληση με μοναδικό στόχο να εξυπηρετηθεί απόλυτα το επιχειρηματικό πλάνο των επενδυτών και η εύρυθμη λειτουργία ενός ιστορικού ξενοδοχείου και το αποτέλεσμα μας κάνει να νιώθουμε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι.»

O κος Αριστοτέλης Καρυτινός, Διευθύνων της Πανγαία, δήλωσε: «Η Mindhaus ανέλαβε ένα πολύ δύσκολο έργο, λόγω κυρίως των χρονικών του περιορισμών, και κατάφερε να το φέρει σε πέρας με τον καλύτερο τρόπο. Την ευχαριστούμε για τη δέσμευση και τη δημιουργικότητα που επέδειξαν και για τα πολύ ποιοτικά αποτελέσματα της δουλειάς τους.»

Η MINDHAUS είναι εταιρία στρατηγικής marketing για επιχειρήσεις και φορείς του ευρύτερου τουριστικού τομέα και μέλος της V+O Greece. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την MINDHAUS, παρακαλούμε επικοινωνήστε με τον κο Κωνσταντίνο Τριανταφύλλη, τηλ.: +30 210 7249000, ή επισκεφθείτε την ιστοσελίδα της εταιρίας www.mindhaus.gr

διαβάστε ακόμα

Κρήτη | Πτώχευση FTI: Δεν ξεπερνούν τα 2 εκ. ευρώ οι απώλειες συνολικά για τα ξενοδοχεία της Κρήτης
Πτώχευση FTI | Έχει αποφευχθεί ο κίνδυνος μη πληρωμής των ξενοδόχων
7.500 τουρίστες του FTI αυτή τη στιγμή σε 250 ξενοδοχεία στην Ελλάδα
Ισπανικός τουρισμός | 24 εκατ. τουρίστες και 31,5 δισ. ευρώ έσοδα το α΄τετράμηνο
Νίκος Χαλκιαδάκης | Άγνωστος ακόμα ο αριθμός τουριστών που έκλεισαν διακοπές στην Κρήτη μέσω του FTI
Ολοκληρώνεται αύριο η πρώτη φάση των εργασιών άρσης επικινδυνότητας στην πλατεία Συντάγματος
Ελληνικός τουρισμός: Έρχεται ο νέος ψηφιακός βοηθός AI για Έλληνες και ξένους ταξιδιώτες
Η Club Hotel Casino Loutraki φιλοξένησε το Φεστιβάλ Γαστρονομίας «Taste of Loutraki – The Corinthian Food Festival 2024»
Δυναμική παρουσία της Ρόδου στην τουριστική έκθεση της Σαγκάης
Ξενόγλωσσος τουριστικός οδηγός με τα Προσκυνήματα της Πιερίας