Palmie bistro: Ο τουρισμός "τρέφει" και τη μαζική εστίαση στη χώρα μας

14-03-19 | ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

H  ποιότητα των υπηρεσιών και προϊόντων, σε συνδυασμό με τον σεβασμό στον πελάτη, είναι το δυνατό χαρτί, που έχουν καταξιώσει τα καταστήματα Palmie bistro ως σημείο συνάντησης για φαγητό και ποτό, όπως τονίζει σε συνέντευξή του στο Tornos News ο Marketing Director των Palmie bistro κ. Χρήστος Κουτρουλιάς.

"Ο Όμιλός μας δεν επιτρέπει την παραμικρή ολιγωρία όσον αφορά στην εξυπηρέτηση, τις παροχές, την ποιότητα και τον σεβασμό προς τους πελάτες", τονίζει χαρακτηριστικά.

Μεταξύ των πελατών στα Palmie bistro συγκαταλέγονται και αρκετοί τουρίστες, οι οποίοι, όπως λέει ο κ.Κουτρουλιάς, έλκονται ιδιαίτερα από τον συνδυασμό των παραδοσιακών ελληνικών γεύσεων, με τους υπερμοντέρνους και απόλυτα εκσυγχρονισμένους και custom oriented χώρους των καταστημάτων. Οι πιο ενθουσιώδεις επισκέπτες των Palmie bistro είναι οι Ασιάτες.

"Αναμφισβήτητα ο τουρισμός αποτελεί εκπληκτική κινητήριο δύναμη για την μαζική εστίαση σε μία χώρα με παραδοσιακά καλό φαγητό, όπως είναι η Ελλάδα", επισημαίνει. 

Τέλος, ο κ.Κουτρουλιάς υπογραμμίζει ότι οι τουρίστες προτιμούν τους έντυπους χάρτες και ταξιδιωτικούς οδηγούς για την πληροφόρησή τους όταν επισκέπτονται μια ξένη χώρα, τονίζοντας ότι τα Palmie bistro επιλέγουν σταθερά τα έντυπα της City Contact για την προβολή τους, καθώς τους φέρνουν ξένους επισκέπτες.

Αναλυτικά η συνέντευξη: 

Χρήστος Κουτρουλιάς, Marketing Director Palmie bistro


Τα καταστήματα Palmie Bistro έχουν πλέον καταξιωθεί στην Ελληνική αγορά ως σημεία συνάντησης για φαγητό, καφέ και ποτό, όλη τη διάρκεια της ημέρας. Ποια είναι τα συγκριτικά τους πλεονεκτήματα σε σχέση με τον ανταγωνισμό;

Μέσα από τη μακρά πορεία μας στον χώρο, μπορούμε πλέον να πούμε με βεβαιότητα ότι για να μπορέσει μία επιχείρηση εστίασης να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό και να αναπτυχθεί, είναι απαραίτητο να οραματίζεται και να σχεδιάζει έξυπνα προϊόντα ή υπηρεσίες, να εκπαιδεύει συνεχώς τους ανθρώπους της, να είναι ευέλικτη μπροστά στις εξελίξεις και να εφαρμόζει μία δυναμική επικοινωνιακή πολιτική, για να μην επιτρέπει στο κοινό να ξεχνάει την ύπαρξή της.

Στα Palmie bistro φροντίζουμε να εφαρμόζουμε όλα τα παραπάνω, συνδυάζοντάς τα με μία γενική συμπίεση του κόστους, με καθόλα ορθολογική διαχείριση των α’ υλών, με εξατομικευμένη εξυπηρέτηση και ασφαλώς με ανταγωνιστικές τελικές τιμές, οι οποίες σε καμία περίπτωση δεν είναι απαγορευτικές για τον καταναλωτή.

Ο Όμιλός μας δεν επιτρέπει την παραμικρή ολιγωρία όσον αφορά στην εξυπηρέτηση, τις παροχές, την ποιότητα και τον σεβασμό προς τους πελάτες και θεωρούμε ότι αυτό σε συνδυασμό με την αποδεδειγμένη επιτυχία μας σ’όλα τα παραπάνω, είναι το δυνατό μας χαρτί!


Ποια είναι η φιλοσοφία του μενού σας;

Αυτό που κάνουμε τα τελευταία χρόνια είναι να δημιουργούμε πιάτα τα οποία συνδυάζουν παραδοσιακά ελληνικά στοιχεία με εκείνα της ευρωπαϊκής κουζίνας. Με αυτόν τον τρόπο πιστεύουμε ότι καλύπτουμε μία ευρύτερη γκάμα προτιμήσεων, ενώ την ίδια στιγμή προσφέρουμε κάτι διαφορετικό για τα ελληνικά δεδομένα, για το οποίο μας ξεχωρίζει και μας επιλέγει ένα μεγάλο ποσοστό του κοινού μας.


Στο κοινό σας, περιλαμβάνονται και ξένοι τουρίστες; Ποιες εθνικότητες προτιμούν τα καταστήματά σας;

Αναμφισβήτητα ο τουρισμός αποτελεί εκπληκτική κινητήριο δύναμη για την μαζική εστίαση σε μία χώρα με παραδοσιακά καλό φαγητό, όπως είναι η Ελλάδα. Ειδικότερα, στα καταστήματα Palmie bistro σημειώνεται σημαντική αύξηση των εισόδων τουριστών κάθε χρόνο, οι οποίοι δείχνουν να έλκονται ιδιαίτερα από τον συνδυασμό των παραδοσιακών ελληνικών γεύσεων του καταλόγου μας, με τους υπερμοντέρνους και απόλυτα εκσυγχρονισμένους και custom oriented χώρους των καταστημάτων μας. Φιλοξενούμε τουρίστες κάθε εθνικότητας, αλλά μπορούμε να πούμε ότι οι Ασιάτες είναι οι πιο ενθουσιώδεις επισκέπτες μας.


Από την εμπειρία σας, οι ξένοι επισκέπτες χρησιμοποιούν έντυπους χάρτες και οδηγούς; Γιατί;

Ενώ πλέον ζούμε σε μία εποχή ψηφιακή, όπου όλοι χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για οτιδήποτε χρειαστούν, παρατηρούμε με ενδιαφέρον ότι υπάρχει ένα σημαντικό ποσοστό ξένων επισκεπτών οι οποίοι επιμένουν στους έντυπους οδηγούς και χάρτες, παρόλο που όλες οι πληροφορίες υπάρχουν και στο ίντερνετ. Θεωρούμε ότι αυτό συμβαίνει επειδή το έντυπο είναι πιο χειροπιαστό και αξιόπιστο, με αποτέλεσμα να αισθάνονται πιο ασφαλείς, ειδικά όταν επισκέπτονται μία ξένη χώρα.


Πόσο πιστεύετε ότι σας έχει βοηθήσει η προβολή σας στα έντυπα που εκδίδει η City Contact; Θεωρείτε ότι είναι ένα σημαντικό μέσο για την προβολή σας στους τουρίστες;

Ασφαλώς. Όπως προαναφέραμε, οι τουρίστες δείχνουν μεγάλη προτίμηση στους έντυπους οδηγούς όταν αναζητούν μέρη για διαμονή, φαγητό, ποτό, θεάματα και γενικότερα ψυχαγωγία, ως εκ τούτου θεωρούμε ότι ένα μεγάλο ποσοστό των ξένων επισκεπτών στα καταστήματά μας οφείλεται στα έντυπα της City Contact στα οποία σταθερά επιλέγουμε να προβληθούμε.

διαβάστε ακόμα

Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων
Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο
Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο
Προβολή του Δήμου Αριστοτέλη και της Χαλκιδικής στη Γαλλία
Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός