Τι θέλουν οι Αμερικανοί από τα ταξίδια τους

07-06-18 | Αφιέρωμα: Αμερικανικός Τουρισμός

Η αμερικανική αγορά έχει αρχίσει τα τελευταία χρόνια να ανακάμπτει για την Ελλάδα και μετά την πρόσφατη διοργάνωση του συνεδρίου της ASTA Athens Destination Expo κατά το οποίο πραγματοποιήθηκαν εκατοντάδες b2b συναντήσεις με τους αμερικανούς τουριστικούς πράκτορες, το κύμα των Αμερικανών τουριστών αναμένεται να αυξηθεί. 

Και καθώς πολλές ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις έχουν στρέψει το βλέμμα τους προς αυτή την αγορά, η καταγραφή από την ASTA των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών της αποτελεί ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο. 

Αυτά είναι τα σημαντικότερα ευρήματα της έρευνας της ASTA που πραγματοποιήθηκε την προηγούμενη χρονιά. 

 

Οι περισσότεροι Αμερικανοί ταξιδεύουν για χαλάρωση (64%) και για να απολαύσουν χρόνο με την οικογένειά τους (59%).

Τα αξιοθέατα, οι παραλίες και το φαγητό παρακινούν τουλάχιστον 1 στους 4 ταξιδιώτες. Συγκεκριμένα το 38% των αμερικανών τουριστών αναζητά φυσικά αξιοθέατα, το 34% ιστορικά αξιοθέατα, το 29% επιθυμεί να επισκεφθεί παραλίες και το 25% να δοκιμάσει διαφορετικές κουζίνες. 

Σχεδιάζοντας το ταξίδι τους, οι αμερικανοί ταξιδιώτες κάνουν τις κρατήσεις τους online (42% σε ΟΤΑ και επίσης 42% στα site των ξενοδοχείων). Σε ό,τι αφορά τις συμβουλές για τον προορισμό, εμπιστεύονται κατά 34% τους φίλους τους, κατά 34% τους ιστότοπους ταξιδιωτικών συμβουλών, κατά 33% τους ιστότοπους metasearch, κατά 33% την οικογένειά τους και κατά 30% τα sites των αεροπορικών εταιρειών. 

Σε ό,τι αφορά την επιλογή αεροπορικών πτήσεων, στις προτεραιότητές τους είναι η τιμή και οι λιγότερες ανταποκρίσεις (57-59%), οι βολικές ώρες αναχώρησης και η συντομότερη διάρκεια πτήσης (49-52%) και οι υπηρεσίες εντός του αεροσκάφους όπως η εξυπηρέτηση πελατών και τα άνετα καθίσματα (41%). Χαμηλότερα στις προτεραιότητές τους είναι η απόκτηση μιλίων (29%), το δωρεάν wi-fi (24%) και η είσοδος σε σαλόνια διακεκριμένης θέσης (15%).

Σε ό,τι αφορά την επιλογή ξενοδοχείων, η τιμή παίζει τον μεγαλύτερο ρόλο (75%) και ακολουθεί η άνεση στο δωμάτιο, το δωρεάν wi-fi, η εγγύτητα σε αξιοθέατα, η εγγύτητα σε εστιατόρια, η κατάταξη του ξενοδοχείου σε αστέρια και οι κριτικές από προηγούμενους επισκέπτες. Είναι πάντως χαρακτηριστικό ότι για το 52% των millennials παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην επιλογή ξενοδοχείου (52%).

Οι επιλογές ανάλογα με την ηλικία

Αναλύοντας τα χαρακτηριστικά της κάθε γενιάς ταξιδιωτών, η έρευνα της ASTA εντοπίζει ότι οι millennials ταξιδεύουν περισσότερο για δουλειά και για αναψυχή απ’ ό,τι οι μεγαλύτερες γενιές. Συγκεκριμένα, οι millennials κατά μέσο όρο κάνουν 1,8 επαγγελματικά ταξίδια ανά έτος (έναντι 1,1 των Gen Xers και 0,7 των Boomers) και 3,1 ταξίδια αναψυχής ανά έτος (έναντι 2,3 των Gen Xers και των Boomers).

Κρουαζιέρα

Επίσης, οι millennials επιλέγουν πολύ περισσότερο από τις άλλες γενιές την κρουαζιέρα (48% έναντι 39% των δύο άλλων γενιών) και την απολαμβάνουν περισσότερο (90% των millennials που έχουν κάνει κρουαζιέρα δηλώνουν ότι τους άρεσε, έναντι 86% των Gen Xers και 77% των Boomers).

Στην ερώτηση, τι σας αρέσει σε μια κρουαζιέρα, τα λιμάνια που επισκέπτονται επέλεξε το 31% των Millennials, το 40% των Gen X και το 57% των Boomers, τις κοινωνικές δραστηριότητες προτιμούν το 32% των Millennials, το 21% των Gen X και το 25% των Boomers και οι νέες γνωριμίες προσελκύουν το 26% των Millienials, το 16% των Gen X και το 22% των Boomers.  

Λόγοι ταξιδιού

Η διαφοροποίηση ανάμεσα στις γενιές ταξιδιωτών σε ό,τι αφορά τους λόγους που επιλέγουν έναν προορισμό είναι σημαντική: τα ιστορικά αξιοθέατα επιλέγουν οι millennials κατά 29%, οι Gen X κατά 33% και οι Boomers κατά 39%, η εμπειρία διαφορετικών φαγητών προσελκύει του Millennials κατά 30%, του Gen X κατά 24% και τους Boomers κατά 21% ενώ η γνωριμία με άλλες κουλτούρες προσελκύει το 26% των Millennials, το 21% των Gen X και το 16% των Boomers. 

Ξοδεύουν περισσότερα σε…

Οι Millennials προτιμούν να ξοδέψουν περισσότερα σε ξενοδοχεία και σε διάφορες δραστηριότητες στον προορισμό τους παρά σε αεροπορικά εισιτήρια. Άλλωστε ψάχνουν πάντα για τις φθηνότερες πτήσεις. 

Ο ρόλος του τουριστικού γραφείου

Ο ρόλος του τουριστικού γραφείου, όπως προκύπτει από την έρευνα της ASTA, έχει μετατραπεί από πράκτορα σε σύμβουλο και υπό αυτό το πρίσμα θεωρούν ότι «αξίζει τον κόπο» να απευθυνθούν σε τουριστικό γραφείο. Και το αξιοπρόσεκτο είναι ότι σε αυτή την τάση πρωταγωνιστούν οι Millennials, παρόλο που πρόκειται για τη γενιά που είναι πολύ περισσότερο εξοικειωμένη με την τεχνολογία. 

 

 

διαβάστε ακόμα

Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων
Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο
Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο