Expedia: Πώς ταξιδεύουν οι Αμερικανοί τουρίστες

12-01-18 | Αφιέρωμα: Αμερικανικός Τουρισμός

Το 59% των Καναδών και το 18% των Αμερικανών (ΗΠΑ) προτιμούν ταξίδια στο εξωτερικό με τους Καναδούς να αφιερώνουν περισσότερες ημέρες στα ταξίδια τους κάθε χρόνο (8,7 έναντι 6,7 των ταξιδιωτών από τις ΗΠΑ). Κατά μέσο όρο, συνολικά οι βορειοαμερικανοί κάνουν ετησίως 3,6 ταξίδια, οι Αμερικανοί 4,4 και οι Καναδοί 2,8.

Αυτά είναι μερικά από τα συμπεράσματα έρευνας της Expedia για τις ταξιδιωτικές συνήθειες και συμπεριφορές των Αμερικανών και Καναδών ταξιδιωτών, που διεξήχθη στις 30 Μαρτίου – 7 Απριλίου 2017, σε δείγμα 2.000 βορειοαμερικανών ταξιδιωτών οι οποίοι είχαν κάνει διαδικτυακή κράτηση ταξιδίου την περασμένη χρονιά.

Οι δραστηριότητες και οι εμπειρίες αξιολογούνται ως οι σημαντικότεροι παράγοντες κράτησης διακοπών με τις χαμηλές τιμές και τις προσφορές να είναι επίσης σημαντικά στοιχεία, ιδιαίτερα για τους Καναδούς ταξιδιώτες. Ακολουθεί το ενδιαφέρον για πολιτιστικές εμπειρίες στον προορισμό, τα σημεία ενδιαφέροντος όπου μπορούν να τραβήξουν αξιομνημόνευτες φωτογραφίες, οι δραστηριότητες στη φύση και οι γαστρονομικές εμπειρίες.

Καθοριστικός παράγοντας επιλογής προορισμού για τους Αμερικανούς είναι το κόστος των διακοπών, οι εξωτερικές δραστηριότητες, η απόκτηση εμπειριών ζωής και οι προορισμοί και τα καταλύματα που διαφοροποιούνται από τα συνηθισμένα ταξίδια.

Βασικός σκοπός των ταξιδίων για τους βορειαμερικανούς είναι η επίσκεψη στην οικογένεια (53%), η ξεκούραση (49%), τα αξιοθέατα (43%) και η διασκέδαση με την οικογένεια (28%). Χρησιμοποιούν κυρίως υπολογιστές για να εμπνευσθούν για ταξίδια, να προβούν σε αναζήτηση και να πραγματοποιήσουν κράτηση και στις διακοπές προτιμούν τα κινητά.

Μόλις ληφθεί η απόφαση για το ταξίδι, το 65% των βορειοαμερικανών κάνουν κράτηση μέσα σε 3 εβδομάδες ενώ οι online κρατήσεις πραγματοποιούνται μέσα σε 3 μήνες πριν την αναχώρηση.

Δημοφιλέστερη επιλογή διαμονής είναι τα ξενοδοχεία (59%) και ακολουθούν η διαμονή σε οικογένεια και φίλους (15%), σε resort (14%), η βραχυχρόνια μίσθωση (6%) και η κρουαζιέρα (4%).

Οι διαδικτυακές μηχανές αναζήτησης είναι πρώτη επιλογή κατά τη διαδικασία κράτησης που πραγματοποιείται στο διαδίκτυο για το 62% και ακολουθούν τα online τουριστικά γραφεία (59%), ιστοσελίδες κριτικών (58%), οι ιστοσελίδες ξενοδοχείων (31%) και οι ιστοσελίδες αεροπορικών εταιριών. 

Βασικές πηγές έμπνευσης για ταξίδια είναι η προσωπική επικοινωνία με φίλους και συγγενείς (56%), οι ιστοσελίδες με ταξιδιωτικό περιεχόμενο (50%), οι μηχανές αναζήτησης (50%), τα online τουριστικά γραφεία (46%), η διαδικτυακή επικοινωνία με φίλους και συγγενείς (37%), τα social media (29%) και τα βίντεο στο διαδίκτυο (24%).

Για την προσέλκυση βορειοαμερικανών επισκεπτών, προτείνεται στις ταξιδιωτικές επιχειρήσεις η χρήση ελκυστικών φωτογραφιών και πληροφοριακού περιεχομένου σε όλα τα κανάλια μάρκετινγκ που αναδεικνύουν τα αξιοθέατα αλλά και εμπειρίες και δραστηριότητες στον προορισμό.

Προτείνονται ακόμα οι προσφορές και οι πληροφορίες σε σχέση με το value και τις μεταφορές, προκειμένου να διευκολυνθεί ακόμα περισσότερο η απόφαση κράτησης καθώς και η δημιουργία στρατηγικής με σχετικό περιεχόμενο ανάλογα με το πώς και σε ποιο στάδιο του ταξιδίου οι τουρίστες χρησιμοποιούν διαφορετικές ηλεκτρονικές συσκευές.

διαβάστε ακόμα

Τουρκικός τουρισμός | Ρεκόρ αφίξεων το α' 4μηνο
Πεζοπορικές ξεναγήσεις στο Βόλο από το Μάιο έως το Σεπτέμβριο
Προβολή της Αθήνας και της Σκύρου σε γερμανόφωνο περιοδικό
Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων
Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά